Hei, tiedustelen millaisia kokemuksia skyrizi lääkityksestä psoriasiin ihmisillä on. Teho, sivuvaikutukset ym. En löytänyt googlettamalla yhtään keskustelua ko aiheesta.
Skyrizi biologinen lääke
22
3977
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkuva räkätautiko tuosta nyt sitten seuraa, se
Haittavaikutukset
Lääkkeen yleisin haittavaikutus on ylähengitystieinfektio. Joskus saattaa esiintyä myös ihon sienitulehduksia, päänsärkyä, kutinaa, uupumusta ja pistoskohdan reaktioita.
Lisää siis infektioriskiä ja sille voi olla allerginen - Anonyymi
https://www.skyrizi.com/covid19
Uusi lääke, tullut markkinoille vasta 2019, - Anonyymi
Pari viikkoa nyt ekasta piikistä, parin viikon päästä toka. Hoitaja veikkasi tuloksia alkavan näkyä toisen piikin aikoihin mutta iho on jo nyt selvästi parempi. Voi toki johtua muistakin tekijöistä. Ei sivuvaikutuksia ainakaan vielä, ellei kukkaroa lasketa. No, lääkekatto on täynnä jo ensimmäisestä.
- Anonyymi
Vajaa 4 viikkoa ensimmäisestä pistoksesta, alkuun tuli lievää ihottumaa, 10 päivän kefexin kuuri auttoi. Seuraavalla viikolla alkoi kutina, yöksi oli otettava ataraxia että sai nukuttua, nyt verikokeissa ja alat 163. Odottelen ihotautilääkärin soittoa.
- Anonyymi
Viikon päästä verikokeisiin ja sitten 2. piikki. Ei oireita. Alat viimeksi 20. Ymmärsin, että tämä lääke ei nosta alatia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon päästä verikokeisiin ja sitten 2. piikki. Ei oireita. Alat viimeksi 20. Ymmärsin, että tämä lääke ei nosta alatia.
Alkoiko sinulla alat nousta lääkkeen käytön jlk? Itselläni myös alat koholla tämän lääkkeen aloituksen myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoiko sinulla alat nousta lääkkeen käytön jlk? Itselläni myös alat koholla tämän lääkkeen aloituksen myötä.
Ei ole alkanut, ollut lääkkeen ajan helmikuusta lähtien 20-30 , viimeksi nyt elokuussa 21. Jouluna piikitän viidennen. Psori edelleen täysin poissa.
- Anonyymi
En tiedä sitten mikä nosti alat arvon koska muuta lääkkeitä ei ole mennyt eikä alkoholia. Ja verikokeissa on perusverenkuva, alat munuaisarvot jne..
- Anonyymi
Mun mies meinaa kuolla tähän lääkkeeseen. Maksa-arvot yli 800 ja samalla todella muut arvot ihan päin honkia, päivystyksen kautta keskus-sairaalaan ja siellä puol toist vkoa henkihieverissä ja maksabiopsiasn meinasi kuolla
- Anonyymi
Ja miehesi tila johtuu mielestäsi tuosta lääkkeestä? Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehesi tila johtuu mielestäsi tuosta lääkkeestä? Mistä tiedät?
Minulla myös maksa arvot olleet koholla, on pidetty taukoja, taas lääkitys psorin takia. Pistot on tehokkaita, viime vuonna oli puolen vuoden tauko eikä psori vaivannu kunnes nyt talvella pahentu.
- Anonyymi
Nyt 2-vuotta käyttänyt ilman näkyvää psoria, aikaisemmin tervettä ihoa ei melkein ollut. Uskomaton lääke joka puhdisti ihon jo yhdessä kuukaudessa. Selkeitä haittavaikutuksia en ole huomannut ja verikokeet aina priimaa, nyt seuranta enään 2-vuoden välein.
- Anonyymi
Minulla käytössä tremfya niminen lääke pistos kerran kahdessa kuukaudessa eikä psorista enää tietoakaan
- Anonyymi
Odot kohta tulet immuuniksi lääkkeeseen sitten on vaihdettava toiseen näin siinä käy
- Anonyymi
Psori paranee kun lopetat karoteenien / A-vitamiinin syönnin!
https://www.youtube.com/watch?v=sHKrS5EYW3Q- Anonyymi
Ole hyvä, äläkä levitä huuhaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä, äläkä levitä huuhaata.
Ei ole huuhaata, mutta vedä sinä vaan lääkkeitä ja rasvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole huuhaata, mutta vedä sinä vaan lääkkeitä ja rasvoja.
Annatko linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin, jotka tukevat klikkiväitettäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko linkkejä vertaisarvioituihin tutkimuksiin, jotka tukevat klikkiväitettäsi?
Videossa lähteet
- Anonyymi
Älä viitsi naurattaa psorias ei katoa mihinkään kokemusta 38 vuotta on ja pysyy aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videossa lähteet
Ups, olen unohtanut tutustua lähteisiisi, yritän palata niihin. Taisit luvata, että ne ovat vertaisarvioituja ja tukevat väitettäsi?
- Anonyymi
Olen käyttänyt sitä 3 vuotta minulle sopii hyvin tämä lääke.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887