kauhea ihminen.
Olet nainen
24
591
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää naistenpäivää sinullekin.
- Anonyymi
Oon mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies.
Tiedän. Kommenttini tihkui sarkasmia.
- Anonyymi
Kiitos kauniista viestistä!
- Anonyymi
Mene pois. 😠
Miten ikinä selviän tästä viestistä. Olen surun murtama...
- Anonyymi
Äikkis paska
- Anonyymi
Kiitos yritän olla
- Anonyymi
Vertaillessa meitä jään kirkkaasti kakkoseksi siinä suhun verrattuna ja tiedät sen.
- Anonyymi
Jaha ja mitäs hyvää sitten itsestäsi löydät.
Katoppa peiliin, kovin kiva ihminen ei tuollaista kirjoittele tänne. - Anonyymi
Miksi sitten mykkä puhelu?
- Anonyymi
: )
- Anonyymi
Kaikkia tälle planeetalle mahtuu. Onko sinulla meneillä joku naisten viha päivä,jätettynä hylättynä yksin?
- Anonyymi
En minä ole ihminen, ENKÄ MAINITSEMASI KALA LAJI, MIKÄ ON KAUHEA, ONKO SE JOKU TRANS HAUKI, MINÄ OLEN YSTÄVÄLLINEN KALA, minä olen...
KYTÄT!!!!!!!!!!!
TRANSLAKI!!!!!!
KYTTIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://m.youtube.com/watch?v=BCzCWxd6baA- Anonyymi
Et sinä nainen olekaan, joten tämä oma aloituksesi ei koskenut sinua voit huokaista helpotuksesta ja säästää ne wää wäät myöhempään👍
- Anonyymi
No niin, näihin kuviin näihin tunnelmiin. Sayōnara.
- Anonyymi
😂 Hyvää yötä sinnekin. Kommenttisi sai nauramaan vielä näin puoliunessa. Voi hyvänen aika tätä palstaa... 😂
- Anonyymi
Moon kaksneuvoonen, mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Ja sinä kiusaaja. Etkö voisi vain lopettaa?
- Anonyymi
Ei se uskalla lopettaa, mitä kaverikki siitä sanois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalla lopettaa, mitä kaverikki siitä sanois.
Lumikko ja kaksi kääpiötä? No niin tietysti.
- Anonyymi
En ole, olen ihana ja lämminhenkinen ja säteilen ympärilleni positiivista energiaa .
Se on ite joka toista haukkuu - Anonyymi
Näin olen itsekin todennut, ihan ääneen..
- Anonyymi
Kerro miksi olen kauhea? Johtuuko se siitä, että minulla on skitsofrenia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493233- 1092644
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402268Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4902159- 1111930
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531913Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91754Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121702Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151657