Tavoitimme itse Majurin ja tunnustelimme hänen posso-tietämystään:
"olen syönyt niitä vuosien varrella satoja, ja tiedän tarkalleen milloin se on hyvä"
https://aijaa.com/D6rsjX
Tarkastellessamme Majuri Posson hyvin kehittynyttä vartaloa, on todettava että possot ovat maistuvia ja nopeasti imeytyvää ihmeravintoa, jonka edelläkävijöitä tietämyksessä on Majuri Posso. Asian vahvistaa eräs kaveri Kotkasta posso kädessään.
Majuri Posso ja munkkipossut
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
Possotietäjät tietää. Muut syö halpoja kopioita kun eivät tiedä. Possomies on possomies aina, vaikka lipittäisi vaimon vohvelia pitkällä kielellään salaa pahvilaatikon välistä.
- Anonyymi
Voin vakuuttaa että possojen syönti jä kuvioista kun muutin kotkasta pois, kun niiden saanti oli vaikeaa, toki kun kävin siellä sukuloimassa, kävin aina torilla, yksi posso ja lihis hankintoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin vakuuttaa että possojen syönti jä kuvioista kun muutin kotkasta pois, kun niiden saanti oli vaikeaa, toki kun kävin siellä sukuloimassa, kävin aina torilla, yksi posso ja lihis hankintoina.
Juurihan sinä kerroit, että, sinulla, on possoja... huihain pakastimessa, possukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sinä kerroit, että, sinulla, on possoja... huihain pakastimessa, possukka.
Hui haista en tiedä laiffila mutta hua hinissä ei ole missään possoja, jos olisi ostaisin varmasti... tosin lihikset on parempia.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17771441i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671086
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923- 46915
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10858Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789