Varoitus muille Pattayalta asuntoa vuokraaville

Varasimme Hans Lankarin kautta Pattayalta asunnon. Maksoimme varausmaksun ja sovimme ajankohdan jolloin saapuisimme Pattayalle. Sovittiin, että tullessamme meitä ollaan vastassa ja samalla hoidettaisiin vuokrasopimuksen allekirjoitus ja avainten luovutus. Ilmoitimme tarkan saapumisaikamme sovitusti kahta päivää aiemmin. Takaisin saimme viestin, ettei kukaan tulisi meitä vastaan sillä oli sunnuntai. Saimme kuitenkin tarkat osoitetiedot (talo, kerros, asunnon nro), lisäksi sanottiin että asunnon ovi on auki ja avaimet pöydällä sisällä. Saavuttuamme kohteeseen ko. talossa tuossa kerroksessa ei tuota asunnon nroa löytynyt. Soitimme itse Hans Lankarin omistajalle, jonka kanssa asiat oli etukäteen sovittu. Tiedustelimme mikä mahtaa olla homman nimi. Hän ilmoitti että oli antanut väärän kerrosnumeron. Mentyämme nyt tuohon oikeaan kerrokseen. Löysimme tuon meille annetun asuntonron, mutta ovi oli lukossa. Koputettuamme oveen sen aukaisi vanhempi herra, joka ilmeisesti omisti tuon asunnon. Jälleen soitimme herra "Hans Lankarille". Vastaukseksi saimme että kutsukaa poliisit. Tähän totesimme että meidän ei kuulu tätä hoitaa vaan olemme vain vuokralaisia, johon herra Lankari sanoi että "me vain välitämme asuntoja emmekä todellakaan omista niitä". Tästä tuohtuneena vaadimme että hän hoitaa asian. Klo oli jo myöhään sunnuntai-iltana ja meillä ei ollut mitään majapaikkaa. Tähän hän totesi että muuttakaa asennettanne ja löi luurin korvaan eikä enää tämän jälkeen vastannut lukuisista yrityksistämme huolimatta. Asiaa selviteltiin myös alakerran vartijoiden kanssa ja kävimme myös uudelleen tuossa asunnossa vartijoiden kanssa. Asunto ei edes vastannut sitä mitä kuvissa näimme. Myös vartijat yrittivät selvittää asiaa soittamalla Hans Lankarille tuloksetta, sillä Herra ei vastannut heidänkään puheluihin. Ei auttanut kuin etsiä toista majapaikkaa ja se saatiin loppujen lopuksi järjestymään samasta talosta toisen paikallisen vuokranantajan toimesta. Uima-allas keskusteluissa ei herra Hans Lankari kovin suurta suosiota nauttinut oli lähinnä roiston maineessa. Loppujen lopuksi selviteltiin sen verran että tuo meille alunperin vuokrattu asunto olisi ollut eri talossa sekä eri kerroksessa kuin mitä meille oli kerrottu. Tästäkin vielä viestiä laitettiin Hans Lankarille, mutta tähänkään hän ei vastannut, vaikka viestin kyllä oli nähnyt.

Tämä nyt varoituksen sanana muille, että ko. henkilön kautta emme voi suositella asunnon vuokrausta.

75

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tämä siis tapahtui keväällä 2023

    • Anonyymi

      Jaahas, se on sitten uusi klooninimerkki rekisteröity siniseksi tänään .... keväällä vuonna 2023.

    • Anonyymi

      Hans Lankari? No niinpä tietysti..

    • Anonyymi

      Johan oli pökäle kirjoitus, yhtä pötköä, eihän tuota lue sokea senssukaan.

    • Anonyymi

      Jos tarina on totta, voitat asian oikeudessa sekä Thaimaassa että Suomessa, sinullahan on viestit tietenkin tallella ja rakennuksen vartija voi vahvistaa kertomuksesi.

      Minä vaatisin asianajajalta nimellistä parin tonnin korvausta (euroissa) tai uhkaisin nostaa jutun joka vetää hänen nimensä lokaan kaikkialla.

      Jos tarinasi ei ole totta ja et käytä VPN- palvelua ja asianajotoimisto haluaa nostaa sinua vastaan syytteen kunnianloukkauksesta ja yrityksen maineen tahraamisesta, niin korvausvaatimukset voivat olla hyvinkin huomattavat.

      En usko että tarina on totta, koska asianajotoimistolle maine on kaikki kaikessa. Ilman hyvää mainetta ei ole asiakkaita.

      Kysyn samalla että minkä kumman takia pitää varata asunto asianajotoimiston kautta? Esimerkiksi airbnb- asunnoissa ja muissa suurissa palveluissa asiat varmistetaan tarkastetun ja arvostellun välittäjän kanssa, joka tulee paikalle luovutushetkellä.

      Kukaan ei jätä ovea auki ja avaimia pöydälle Pattayalla.

      Tarinan todenperäisyys lienee siinä että menitte itse väärään osoitteeseen ja aloitte rähjäämään vuokranvälittäjälle, jolloin hän ei jaksanut enää yöllä neuvoa enempää huutajan kanssa.

      2010

      PS: Kun kirjoitat pitkän stoorin, opettele palstajakoa. On raskasta lukea tuollaista pötköä.

      PPS: Ettei vaan Kaalikärsimys kerro nyt syksyisestä seikkailustaan Pattayalla oikolukuohjelman kanssa? Eksynyt reppana ja ollut hädissään? "Thaimaanmatkaajat" nimimerkki sopisi hänelle, koska usein hän kokee olevansa "me", ryhmä tai seurue.

      • Anonyymi

        Näinpä ja tarinan totuutta kuvastaa se että aloittaja puhuu Hans Lankarille soittamisesta, jota ei ole olemassakaan muuta kuin yhtiön aputoiminimenä ja sitten hän puhuu "Hans Lankarin omistajalle" soittamisesta, mutta ei mainitse tämän nimeä koska tarina ei ole totta ja hän ei edes tiedä ketkä omistaa Hanslankarin. Aivan selvä kaalihuhdan uusi nimimerkki ja tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ja tarinan totuutta kuvastaa se että aloittaja puhuu Hans Lankarille soittamisesta, jota ei ole olemassakaan muuta kuin yhtiön aputoiminimenä ja sitten hän puhuu "Hans Lankarin omistajalle" soittamisesta, mutta ei mainitse tämän nimeä koska tarina ei ole totta ja hän ei edes tiedä ketkä omistaa Hanslankarin. Aivan selvä kaalihuhdan uusi nimimerkki ja tarina.

        Kaaliperuna ei siis löytänyt vuokrakämppäänsä Pattayalla ja tavoilleen uskollisesti se oli jonkun muun syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ja tarinan totuutta kuvastaa se että aloittaja puhuu Hans Lankarille soittamisesta, jota ei ole olemassakaan muuta kuin yhtiön aputoiminimenä ja sitten hän puhuu "Hans Lankarin omistajalle" soittamisesta, mutta ei mainitse tämän nimeä koska tarina ei ole totta ja hän ei edes tiedä ketkä omistaa Hanslankarin. Aivan selvä kaalihuhdan uusi nimimerkki ja tarina.

        Miten tuo yksityishenkilön kunnianloukkaus täällä Thaimaassa, jos yritykset vaativat valtavia korvauksia, NumBallilla ei ole asiaan osuutta, facesta löytyy sama kirjoitus josta selviää kirjoituksen tekijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo yksityishenkilön kunnianloukkaus täällä Thaimaassa, jos yritykset vaativat valtavia korvauksia, NumBallilla ei ole asiaan osuutta, facesta löytyy sama kirjoitus josta selviää kirjoituksen tekijä.

        Kyllä minä en ole tämänkään avauksen taustalla, tunnen jotenkin Jounin jotenkin jo vuosien takaan, tuo hänen lafkansa ei ole asianajotoimisto , vaan eräänlainen asioimistoimisto, joka hoitaa viisumeja thaikulle, vuokraa ja myy asuntoja, antaa toki lakiapua sitä tarvitseville, hänellä on thaikku lakimies palveluksessaan, joskus ollut jopa kaksi, käsittääkseni Jouni ei ole asianajaja, vaan tehnyt hommansa täysin muulla alalla, korjatkoon itse jos sen aiheelliseksi katsoo.
        By NumBall HHN 62v.
        ps. muutama sanaa sanoista lakimies ja asianajana, kuka tahansa voi käyttää itsestään titteliä lakimies, mutta ei asianajaja, koska se on suojattu nimike, joka käyttöoikeuden myöntää suomen asianajajaliitto, siis ollaksesi asianajaja sinun pitää ole liitonjäsen.

        Thaimaassa ei ole olemassa mitään ammattinimike suojaa, kuka tahansa voi olla lakimies, asianajana, dumaria, loijjari, tai ihan mitä tahansa, joten kannattaa olla varovainen jos tarvitsee lakimiestä Thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä en ole tämänkään avauksen taustalla, tunnen jotenkin Jounin jotenkin jo vuosien takaan, tuo hänen lafkansa ei ole asianajotoimisto , vaan eräänlainen asioimistoimisto, joka hoitaa viisumeja thaikulle, vuokraa ja myy asuntoja, antaa toki lakiapua sitä tarvitseville, hänellä on thaikku lakimies palveluksessaan, joskus ollut jopa kaksi, käsittääkseni Jouni ei ole asianajaja, vaan tehnyt hommansa täysin muulla alalla, korjatkoon itse jos sen aiheelliseksi katsoo.
        By NumBall HHN 62v.
        ps. muutama sanaa sanoista lakimies ja asianajana, kuka tahansa voi käyttää itsestään titteliä lakimies, mutta ei asianajaja, koska se on suojattu nimike, joka käyttöoikeuden myöntää suomen asianajajaliitto, siis ollaksesi asianajaja sinun pitää ole liitonjäsen.

        Thaimaassa ei ole olemassa mitään ammattinimike suojaa, kuka tahansa voi olla lakimies, asianajana, dumaria, loijjari, tai ihan mitä tahansa, joten kannattaa olla varovainen jos tarvitsee lakimiestä Thaimaassa.

        Iskä joutuu taas valistamaan. Tällä kertaa lakiasioissa.

        Vetelet taas kerran suoraan taikurin hatusta tarinaa. Googlasit Hanslankarin toimarin Jounin ja jo vain olet jo tuntenut miehen jostakin, joopa joo olet...

        Thaimaan lakimiesammateissa on kolme luokkaa: tuomarit, yleiset syyttäjät ja asianajajat. Oikeuskäytäntö perustuu siviilioikeusjärjestelmään, jonka lakikoodeihin vaikuttavat muut kodifioidut järjestelmät, ottaen mallia Ranskan, Saksan ja Japanin lakijärjestelmästä.

        Thaimaassa asianajajat ovat oikeustieteen tutkinnon suorittaneita.

        Thaimaassa EI VOI kuka vaan toimia asianajajana, syyttäjänä eikä tuomarina, vaan kyseiset ammatit on koulutuksen ja nimityksen takana ja edellyttävä nuhteetonta historiaa. Asianajajat tienaa Thaimaassa noin suomalaisen keskipalkan verran, eli varsin hyvin.

        Thaimaassa julkiset asiakirjat, kuten syntymä- ja vihkitodistukset, täytyy vahvistaa, todistaa ja todistaa notaarin, julkisen virkamiehen, joka laillistaa asiakirjat kädellä ja virallisella sinetillä.

        Notaariksi ryhtyäkseen thaimaalaisen asianajajan on suoritettava Thaimaan Lakimiesneuvoston lakikoulutuskurssi. Ilman lisenssiä toimivan notaarin vahvistus ei ole lain mukainen.

        Ulkomaalaiset eivät saa virallisesti harjoittaa lakia Thaimaassa. Sen sijaan ulkomaalaiset työskentelevät "konsultteina", enimmäkseen kansainvälisissä tapauksissa. Ulkomaiset ammatinharjoittajat tarjoavat asiakkailleen palvelua, jota paikalliset lakimiehet eivät pysty ja ovat perehtyneet Thaimaan lakeihin farangin näkökulmasta.

        Ulkomaalaisella on oikeus nostaa kanne Thaimaassa missä tahansa tuomioistuimessa niin kauan kuin asia, jota he haluavat käsitellä tuomioistuimissa, kuuluu Thaimaan lainkäyttövaltaan.

        Aloitukseen liittyen epäilen tarinan johtuvan asunnon vuokraajan omasta eksymisestä. Thaimaassa osoitteet ovat joskus varsin hankalia turistille.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskä joutuu taas valistamaan. Tällä kertaa lakiasioissa.

        Vetelet taas kerran suoraan taikurin hatusta tarinaa. Googlasit Hanslankarin toimarin Jounin ja jo vain olet jo tuntenut miehen jostakin, joopa joo olet...

        Thaimaan lakimiesammateissa on kolme luokkaa: tuomarit, yleiset syyttäjät ja asianajajat. Oikeuskäytäntö perustuu siviilioikeusjärjestelmään, jonka lakikoodeihin vaikuttavat muut kodifioidut järjestelmät, ottaen mallia Ranskan, Saksan ja Japanin lakijärjestelmästä.

        Thaimaassa asianajajat ovat oikeustieteen tutkinnon suorittaneita.

        Thaimaassa EI VOI kuka vaan toimia asianajajana, syyttäjänä eikä tuomarina, vaan kyseiset ammatit on koulutuksen ja nimityksen takana ja edellyttävä nuhteetonta historiaa. Asianajajat tienaa Thaimaassa noin suomalaisen keskipalkan verran, eli varsin hyvin.

        Thaimaassa julkiset asiakirjat, kuten syntymä- ja vihkitodistukset, täytyy vahvistaa, todistaa ja todistaa notaarin, julkisen virkamiehen, joka laillistaa asiakirjat kädellä ja virallisella sinetillä.

        Notaariksi ryhtyäkseen thaimaalaisen asianajajan on suoritettava Thaimaan Lakimiesneuvoston lakikoulutuskurssi. Ilman lisenssiä toimivan notaarin vahvistus ei ole lain mukainen.

        Ulkomaalaiset eivät saa virallisesti harjoittaa lakia Thaimaassa. Sen sijaan ulkomaalaiset työskentelevät "konsultteina", enimmäkseen kansainvälisissä tapauksissa. Ulkomaiset ammatinharjoittajat tarjoavat asiakkailleen palvelua, jota paikalliset lakimiehet eivät pysty ja ovat perehtyneet Thaimaan lakeihin farangin näkökulmasta.

        Ulkomaalaisella on oikeus nostaa kanne Thaimaassa missä tahansa tuomioistuimessa niin kauan kuin asia, jota he haluavat käsitellä tuomioistuimissa, kuuluu Thaimaan lainkäyttövaltaan.

        Aloitukseen liittyen epäilen tarinan johtuvan asunnon vuokraajan omasta eksymisestä. Thaimaassa osoitteet ovat joskus varsin hankalia turistille.

        2010

        No voi voi, nyt poika taas tulee täysin uskomatonta skeidaa, tosiasiassa homma menee niin että nuo mainitsemasi tittelit ovat työnimikkeitä, tuomari, yleinen syyttäjä, mutta asianajaja ei kuulu tähän balettiin lainkaan se on vain suomen asianajaja liiton jäsenten käytössä oleva nimike, tuomari on vara sellainen, joka on koulutuksessa saatava titteli, jolloin pitää olla tuomioistuin kokemusta, koulutus lakitieteissä on kandi, lisensiaatti ja tohtori... Näin suomessa...

        Thaimaan vaatimuksista en tiedä kun ole olet täällä ollut yliopistolla töissä, mutta suomen tiedän varmasti, tiedän sen myös varmasti että täällä ei ole mitään lakialan tutkintoa suojattu, eli kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nimikettä suomessa se ei toimi, jos olet liitonjäsen voit käyttää asianajaja titteliä, suomessa.

        Sen verran että olen käyttänyt täällä lakimiestä kerran kun teimme vaimoni kanssa sopimuksen asumisoikeudesta, kun muutimme sopimusta, kortin laitoin tänne, hän itse sanoin että täällä on täysin villi kenttä, lakiasioissa... kuka tahansa voi olla mitä tahansa, tällä on paljon isoja kansainvälisiä lakitoimistoja, joten epäilen vahvasti että ulkomaalainen ei voi täällä toimia lakimiehenä, tunnen hyvin yhden suomalaisen lakimiehen joka on perehtynyt maan lakiteksteihin... ymmärtää siitä jotain pitää hua hinin suomalaiset juristipalstaa, pitääpä kysyä häneltä kun näen seuraavan kerran.

        Mitä taas tulee Jouniin olen tuntenut hänet yli 20 vuotta, joskus olin ostamassa pattayalta asuntoa mutta se kariutui... olin silloin häneen yhteydessä, hän on muistaakseni autokoijari jostain päin suomea, alunperin... Ei minulla ole hänestä mitään negatiivista.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi, nyt poika taas tulee täysin uskomatonta skeidaa, tosiasiassa homma menee niin että nuo mainitsemasi tittelit ovat työnimikkeitä, tuomari, yleinen syyttäjä, mutta asianajaja ei kuulu tähän balettiin lainkaan se on vain suomen asianajaja liiton jäsenten käytössä oleva nimike, tuomari on vara sellainen, joka on koulutuksessa saatava titteli, jolloin pitää olla tuomioistuin kokemusta, koulutus lakitieteissä on kandi, lisensiaatti ja tohtori... Näin suomessa...

        Thaimaan vaatimuksista en tiedä kun ole olet täällä ollut yliopistolla töissä, mutta suomen tiedän varmasti, tiedän sen myös varmasti että täällä ei ole mitään lakialan tutkintoa suojattu, eli kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nimikettä suomessa se ei toimi, jos olet liitonjäsen voit käyttää asianajaja titteliä, suomessa.

        Sen verran että olen käyttänyt täällä lakimiestä kerran kun teimme vaimoni kanssa sopimuksen asumisoikeudesta, kun muutimme sopimusta, kortin laitoin tänne, hän itse sanoin että täällä on täysin villi kenttä, lakiasioissa... kuka tahansa voi olla mitä tahansa, tällä on paljon isoja kansainvälisiä lakitoimistoja, joten epäilen vahvasti että ulkomaalainen ei voi täällä toimia lakimiehenä, tunnen hyvin yhden suomalaisen lakimiehen joka on perehtynyt maan lakiteksteihin... ymmärtää siitä jotain pitää hua hinin suomalaiset juristipalstaa, pitääpä kysyä häneltä kun näen seuraavan kerran.

        Mitä taas tulee Jouniin olen tuntenut hänet yli 20 vuotta, joskus olin ostamassa pattayalta asuntoa mutta se kariutui... olin silloin häneen yhteydessä, hän on muistaakseni autokoijari jostain päin suomea, alunperin... Ei minulla ole hänestä mitään negatiivista.
        By NumBall HHN 62v.

        Ja mikä hemmetti on Thaimaan Lakimiesneuvoston lakikoulutuskurssi, jumalauta poika suomessa dumarit lukee 6-8 vuotta saavat kandin paperit vielä kaksi vuotta tuomioistuin kokemusta, voivat liittyä asianajajaliitoon voivat käyttää asianajajanimikettä, on tuo lakikoulutuskurssi joku kirjekurssi, saman tasoinen missä sinä olet saanut oppisi, kun et alastasi mitään ymmärrä, minulla jolla ei ole mitään koulutusta rakennuspuolelta, en sukittele avoviemäreitä, ja muutenkin näytän tietävän rakentamisesta sinua enemmän.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä hemmetti on Thaimaan Lakimiesneuvoston lakikoulutuskurssi, jumalauta poika suomessa dumarit lukee 6-8 vuotta saavat kandin paperit vielä kaksi vuotta tuomioistuin kokemusta, voivat liittyä asianajajaliitoon voivat käyttää asianajajanimikettä, on tuo lakikoulutuskurssi joku kirjekurssi, saman tasoinen missä sinä olet saanut oppisi, kun et alastasi mitään ymmärrä, minulla jolla ei ole mitään koulutusta rakennuspuolelta, en sukittele avoviemäreitä, ja muutenkin näytän tietävän rakentamisesta sinua enemmän.
        By NumBall

        Tahimaan luikkimisneuvoston kursseja järjestetään Pattayan Savossa ja nyt käytännön luikkimisharjoittelussa on Aasi, ei tänään mutta tällä viikolla.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä hemmetti on Thaimaan Lakimiesneuvoston lakikoulutuskurssi, jumalauta poika suomessa dumarit lukee 6-8 vuotta saavat kandin paperit vielä kaksi vuotta tuomioistuin kokemusta, voivat liittyä asianajajaliitoon voivat käyttää asianajajanimikettä, on tuo lakikoulutuskurssi joku kirjekurssi, saman tasoinen missä sinä olet saanut oppisi, kun et alastasi mitään ymmärrä, minulla jolla ei ole mitään koulutusta rakennuspuolelta, en sukittele avoviemäreitä, ja muutenkin näytän tietävän rakentamisesta sinua enemmän.
        By NumBall

        Mitä taas tulee notaarin koulutukseen, tai virallisen kaupanvahvistajan, niitähän löytyy jokaisesta pankista ja kiinteistönvälitystoimistosta, suomessa, thaikuista en tiiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi, nyt poika taas tulee täysin uskomatonta skeidaa, tosiasiassa homma menee niin että nuo mainitsemasi tittelit ovat työnimikkeitä, tuomari, yleinen syyttäjä, mutta asianajaja ei kuulu tähän balettiin lainkaan se on vain suomen asianajaja liiton jäsenten käytössä oleva nimike, tuomari on vara sellainen, joka on koulutuksessa saatava titteli, jolloin pitää olla tuomioistuin kokemusta, koulutus lakitieteissä on kandi, lisensiaatti ja tohtori... Näin suomessa...

        Thaimaan vaatimuksista en tiedä kun ole olet täällä ollut yliopistolla töissä, mutta suomen tiedän varmasti, tiedän sen myös varmasti että täällä ei ole mitään lakialan tutkintoa suojattu, eli kuka tahansa voi käyttää mitä tahansa nimikettä suomessa se ei toimi, jos olet liitonjäsen voit käyttää asianajaja titteliä, suomessa.

        Sen verran että olen käyttänyt täällä lakimiestä kerran kun teimme vaimoni kanssa sopimuksen asumisoikeudesta, kun muutimme sopimusta, kortin laitoin tänne, hän itse sanoin että täällä on täysin villi kenttä, lakiasioissa... kuka tahansa voi olla mitä tahansa, tällä on paljon isoja kansainvälisiä lakitoimistoja, joten epäilen vahvasti että ulkomaalainen ei voi täällä toimia lakimiehenä, tunnen hyvin yhden suomalaisen lakimiehen joka on perehtynyt maan lakiteksteihin... ymmärtää siitä jotain pitää hua hinin suomalaiset juristipalstaa, pitääpä kysyä häneltä kun näen seuraavan kerran.

        Mitä taas tulee Jouniin olen tuntenut hänet yli 20 vuotta, joskus olin ostamassa pattayalta asuntoa mutta se kariutui... olin silloin häneen yhteydessä, hän on muistaakseni autokoijari jostain päin suomea, alunperin... Ei minulla ole hänestä mitään negatiivista.
        By NumBall HHN 62v.

        Älä lässytä paskaa Saarikärsä. Jouni on toimari ja palkkatöissä eikä ole ollut edes kymmentä vuotta duunissaan.

        Puhuin Thaimaan juristikäytännöistä 100% faktaa ja heiltä vaaditaan tutkinnot ja et voi kutsua itseäsi asianajajaksi Thaimaassa ilman pätevyyttä.

        On rikos esiintyä Thaimaassa asianajajana ilman pätevyyttä.

        Minä olen hieman enemmän perehtynyt asiaan koska maan vuokrasopimukset, lupa-asiat ja kahden thaimaalaisen firman asiapaperit on hoidettu thaimaalaisessa lakitoimistossa, joka hoitaa kaikki juridiset asiamme.

        Jäärä aloit taas vänkäämään asiasta josta et tiedä hevon paskaakaan.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä paskaa Saarikärsä. Jouni on toimari ja palkkatöissä eikä ole ollut edes kymmentä vuotta duunissaan.

        Puhuin Thaimaan juristikäytännöistä 100% faktaa ja heiltä vaaditaan tutkinnot ja et voi kutsua itseäsi asianajajaksi Thaimaassa ilman pätevyyttä.

        On rikos esiintyä Thaimaassa asianajajana ilman pätevyyttä.

        Minä olen hieman enemmän perehtynyt asiaan koska maan vuokrasopimukset, lupa-asiat ja kahden thaimaalaisen firman asiapaperit on hoidettu thaimaalaisessa lakitoimistossa, joka hoitaa kaikki juridiset asiamme.

        Jäärä aloit taas vänkäämään asiasta josta et tiedä hevon paskaakaan.

        2010

        Taas meinaa pinna palaa sinulla, olet siis vuokrannut talosi alla olevat maat, ja mitä lupa-asioita sinulla tänne on , ja oikein kaksi firmaa tänne Thaimaahan, sinullahan poika rukka on oikea konserni. Alkaako Suomen ja viron firmat olla jo laitettu lihoiksi, no sehän tietää vain lisää osakaslainaa, ja mittarin pakoilua.

        En tiedä onko Jouni palkkatöissä vaiko firman omistaja, yleensähän täällä ei voi osakeyhtiötä omistaa itse, vaan pitää olla thaikku enemmistö.

        Luvat on roskapönttöjen jakamiseen sekä kultamunien kasvattamiseen, mari busineksen olet ilmeisesti unohtanut.

        Aivan varmasti voi esiintyä Thaimaassa asianajajana, 100% varmuudella...

        Nyt siis selvisi että tosiasiassa asut vuokralla... omassa talossasi, niinhän minä olen kokoajan selittänyt että se on ainoa vaihtoehto, mutta meissä on se ero että vaimoni vaan saatuu omistamaan maata.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. miten se kaalikeitto oletko ajatellut keittää vai laitatko perunaa... peliin... vain hapankaalia, olet sinä melkoinen pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas meinaa pinna palaa sinulla, olet siis vuokrannut talosi alla olevat maat, ja mitä lupa-asioita sinulla tänne on , ja oikein kaksi firmaa tänne Thaimaahan, sinullahan poika rukka on oikea konserni. Alkaako Suomen ja viron firmat olla jo laitettu lihoiksi, no sehän tietää vain lisää osakaslainaa, ja mittarin pakoilua.

        En tiedä onko Jouni palkkatöissä vaiko firman omistaja, yleensähän täällä ei voi osakeyhtiötä omistaa itse, vaan pitää olla thaikku enemmistö.

        Luvat on roskapönttöjen jakamiseen sekä kultamunien kasvattamiseen, mari busineksen olet ilmeisesti unohtanut.

        Aivan varmasti voi esiintyä Thaimaassa asianajajana, 100% varmuudella...

        Nyt siis selvisi että tosiasiassa asut vuokralla... omassa talossasi, niinhän minä olen kokoajan selittänyt että se on ainoa vaihtoehto, mutta meissä on se ero että vaimoni vaan saatuu omistamaan maata.

        By NumBall HHN 62v.
        ps. miten se kaalikeitto oletko ajatellut keittää vai laitatko perunaa... peliin... vain hapankaalia, olet sinä melkoinen pelle.

        Voi esiintyä myös koelentäjänä, insinöörimajurina, Nasan keksijänä, yliopiston erikoisosaajana ja IBM:n sekä Microsoftin ohjelmistosuunnittelujana sekä Helsingin nuorisotoimenjohtajana, vaikka ei mitään niistä olisikaan.

        Kyllä kai sinä tiedät että farangi ei voi omistaa maata Thaimaassa jolloin vuokratontti on ainoa vaihtoehto.

        Minulla on 30 vuoden vuokrasopimus 9 rain tontista ja lisäksi vuokraamme pimeänä pilkkahintaan vähän maata hedelmäpuille yms anoppilan mailta, joilla on viljelemätöntä joutomaata ylimääräisenä sellaiset 12 hehtaaria.

        Meidän viljelystouhut ovat vain harrastus ja omiin tarpeisiin kasvimaan möyrimistä. Perheyhtiö.

        Mitä sinulla resupekalla on? Edes se Navara ei ole nimissäsi ja vaimosi kerjää ruokaa kavereilta Facebookissa.

        Siinä oikea vuosisadan Romeo. Eläkeläisukko joka ei osaa edes puuroa tehdä kotona ja vaimo kaupittelee pimeänä donitseja kaupungilla henkensä pitimiksi.

        Viime vuoden tulos yhtiöstäni oli taas kuusinumeroinen eikä eka numero ollut 1 tai 2.

        Et tiedä kuka Jouni on ja kauanko hän on ollut Hanskankarilla mutta sepität tarinaa että tunsit hänet jo 20 vuotta sitten kun olit ostamassa asuntoa Thaimaasta..

        Ymmärräthän rakas lapsi että sinä et ole voinut asioida hänen kanssaan 20 vuotta sitten koska hän ei asunut täällä silloin?

        Vaimosi ei omista mitään koska hän on valittanut köyhyyttään vuodesta 2014 saakka ja viimeksi viime jouluna.

        Minulla ei koskaan ole ollut firmaa Virossa. Mainio muistisi taas tekee tepposiaan. Pankkitili on Krediidi- pankissa.

        Taas jäit useista valheista kerralla kiinni.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi esiintyä myös koelentäjänä, insinöörimajurina, Nasan keksijänä, yliopiston erikoisosaajana ja IBM:n sekä Microsoftin ohjelmistosuunnittelujana sekä Helsingin nuorisotoimenjohtajana, vaikka ei mitään niistä olisikaan.

        Kyllä kai sinä tiedät että farangi ei voi omistaa maata Thaimaassa jolloin vuokratontti on ainoa vaihtoehto.

        Minulla on 30 vuoden vuokrasopimus 9 rain tontista ja lisäksi vuokraamme pimeänä pilkkahintaan vähän maata hedelmäpuille yms anoppilan mailta, joilla on viljelemätöntä joutomaata ylimääräisenä sellaiset 12 hehtaaria.

        Meidän viljelystouhut ovat vain harrastus ja omiin tarpeisiin kasvimaan möyrimistä. Perheyhtiö.

        Mitä sinulla resupekalla on? Edes se Navara ei ole nimissäsi ja vaimosi kerjää ruokaa kavereilta Facebookissa.

        Siinä oikea vuosisadan Romeo. Eläkeläisukko joka ei osaa edes puuroa tehdä kotona ja vaimo kaupittelee pimeänä donitseja kaupungilla henkensä pitimiksi.

        Viime vuoden tulos yhtiöstäni oli taas kuusinumeroinen eikä eka numero ollut 1 tai 2.

        Et tiedä kuka Jouni on ja kauanko hän on ollut Hanskankarilla mutta sepität tarinaa että tunsit hänet jo 20 vuotta sitten kun olit ostamassa asuntoa Thaimaasta..

        Ymmärräthän rakas lapsi että sinä et ole voinut asioida hänen kanssaan 20 vuotta sitten koska hän ei asunut täällä silloin?

        Vaimosi ei omista mitään koska hän on valittanut köyhyyttään vuodesta 2014 saakka ja viimeksi viime jouluna.

        Minulla ei koskaan ole ollut firmaa Virossa. Mainio muistisi taas tekee tepposiaan. Pankkitili on Krediidi- pankissa.

        Taas jäit useista valheista kerralla kiinni.

        2010

        No mutta voi voi sentään ettäkö vallan kasvimaata vuokrattu pimeänä.

        Ai jaha, sulla vallan 30 vuoden vuokrasopimus maasta.
        Miksei miljonäärin vaimo omista plänttiä niin olis joku turva sun korealaisilla kakaroillaskin?

        Katsos kun 30 vuoden kuluttua ja jopa aiemmin sun parasta mitä rahalla saa, asuu aivan joku muu henkilö kuin sinä Tyttö Neitinen.

        Niin, sinulle ainut vaihtoehto on vuokrat ja osamaksu, koska pa-vedonlyöjänä sulla ei oo nappulaa antaa edes haaveilluusiotinderille tontinostorahaa.

        Ai niin, ostithan sinä traktorin.

        Perheyhtiö ..... voihyvänen aika sentään taasen.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta voi voi sentään ettäkö vallan kasvimaata vuokrattu pimeänä.

        Ai jaha, sulla vallan 30 vuoden vuokrasopimus maasta.
        Miksei miljonäärin vaimo omista plänttiä niin olis joku turva sun korealaisilla kakaroillaskin?

        Katsos kun 30 vuoden kuluttua ja jopa aiemmin sun parasta mitä rahalla saa, asuu aivan joku muu henkilö kuin sinä Tyttö Neitinen.

        Niin, sinulle ainut vaihtoehto on vuokrat ja osamaksu, koska pa-vedonlyöjänä sulla ei oo nappulaa antaa edes haaveilluusiotinderille tontinostorahaa.

        Ai niin, ostithan sinä traktorin.

        Perheyhtiö ..... voihyvänen aika sentään taasen.

        '*'

        Vuokra tontit ja autot, miljonääri mikä ei sovi kuvaan, ei mikään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta voi voi sentään ettäkö vallan kasvimaata vuokrattu pimeänä.

        Ai jaha, sulla vallan 30 vuoden vuokrasopimus maasta.
        Miksei miljonäärin vaimo omista plänttiä niin olis joku turva sun korealaisilla kakaroillaskin?

        Katsos kun 30 vuoden kuluttua ja jopa aiemmin sun parasta mitä rahalla saa, asuu aivan joku muu henkilö kuin sinä Tyttö Neitinen.

        Niin, sinulle ainut vaihtoehto on vuokrat ja osamaksu, koska pa-vedonlyöjänä sulla ei oo nappulaa antaa edes haaveilluusiotinderille tontinostorahaa.

        Ai niin, ostithan sinä traktorin.

        Perheyhtiö ..... voihyvänen aika sentään taasen.

        '*'

        T'ähän kurttaukseen kannattaa hieman kommentoida, tarkemminkin.

        Kysymys "Kyllä kai sinä tiedät että farangi ei voi omistaa maata Thaimaassa jolloin vuokratontti on ainoa vaihtoehto."

        "Vastaus" Totta helvetissä tiedän, että ulkomaalainen ei voi ostaa maata thaimaasta, ei ole koskaan voinut, mutta kertomasi mukaan sinulla on thaipuoliso, ja hän voi ostaa mitä haluaa onhan hän thaimaan kansalainen, kuten vaimonikin.. siis, me joilla on thaipuoliso, yleensä puoliso ostaa maan nimiinsä, ja vuokraa sen sitten puolisolleen jonkin näköisellä, summalla, tämä pitää maksaa, ja taloon on syytä merkitä rasite, että puolisolla on asumisoikeus lopun ikänsä rakentamassaan talossa, vaikka ero tulisikin,

        Taloon, tontilla on huomattava arvoa nostava tekijä, jos tontti voidaan myydä talon kanssa paketissa, jokainen asuttu päivä alentaa talon arvoa vuokratontilla, kun taas omalla tontilla talon arvo nousee, kun maanhintakin nousee..

        Etkö sinä luota omaan vaimoosi, se on ensimmäinen ehto kestävälle parisuhteelle, että kumpikaan ei kuseta puolisoaan missään tilanteessa... tuo sinun maanvuokraus on täysin järjetöntä, ja typerää, paitsi jos sinulla ei ole puolisoa, eipä sinulla voi olla niitä pentujakaan, vaan ettekö te olekaan aviossa,

        kovasti herättää kummastusta. sinulla on velkoja, auto osamaksulla samoin tontti, ei kai nyt sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T'ähän kurttaukseen kannattaa hieman kommentoida, tarkemminkin.

        Kysymys "Kyllä kai sinä tiedät että farangi ei voi omistaa maata Thaimaassa jolloin vuokratontti on ainoa vaihtoehto."

        "Vastaus" Totta helvetissä tiedän, että ulkomaalainen ei voi ostaa maata thaimaasta, ei ole koskaan voinut, mutta kertomasi mukaan sinulla on thaipuoliso, ja hän voi ostaa mitä haluaa onhan hän thaimaan kansalainen, kuten vaimonikin.. siis, me joilla on thaipuoliso, yleensä puoliso ostaa maan nimiinsä, ja vuokraa sen sitten puolisolleen jonkin näköisellä, summalla, tämä pitää maksaa, ja taloon on syytä merkitä rasite, että puolisolla on asumisoikeus lopun ikänsä rakentamassaan talossa, vaikka ero tulisikin,

        Taloon, tontilla on huomattava arvoa nostava tekijä, jos tontti voidaan myydä talon kanssa paketissa, jokainen asuttu päivä alentaa talon arvoa vuokratontilla, kun taas omalla tontilla talon arvo nousee, kun maanhintakin nousee..

        Etkö sinä luota omaan vaimoosi, se on ensimmäinen ehto kestävälle parisuhteelle, että kumpikaan ei kuseta puolisoaan missään tilanteessa... tuo sinun maanvuokraus on täysin järjetöntä, ja typerää, paitsi jos sinulla ei ole puolisoa, eipä sinulla voi olla niitä pentujakaan, vaan ettekö te olekaan aviossa,

        kovasti herättää kummastusta. sinulla on velkoja, auto osamaksulla samoin tontti, ei kai nyt sentään.

        Bumballa on aika heikonlainen tajunta. Olet itse kertonut että TEIDÄN tontti on sinulla vuokralla ja että talon omistaa vaimo. Kumpikaan asia ei ole totta vaan olette vuokralla.

        Kukaan rahamies ei ostele vaimolle tontteja eikä laita omaa autoa vaimon nimiin. Jos vaimo kilahtaa, sairastuu tai kuolee, niin mitäs sitten? Vaimo vie kaiken. Maailma on täynnä komeita miehiä jotka voi hurmata naisen kuin naisen
        Jos thainainen ymmärtää että "hei mullahan on 10 mijoonaa bahtia omaisuutta, mähän olen omavarainen, niin ekan riidan tullen asiasta tulee juttelemaan asianajaja ja saat vielä uhkaukset kaupanpäällisiksi.

        Leasingia ja vuokrattua ei kukaan voi varastaa koska he ei voi muuttaa sitä rahaksi. Hulluuden huippu olisi laittaa kaikki thaivaimon nimiin.
        Minä en ole koskaan kertonut vaimolleni Suomessa olevasta omaisuudesta. Parasta että pitää vain toimeentulevana miehenä jolloin vähempikin riittää.

        Minä jätän jäämistöni Suomen lapsille enkä Thaivaimolle. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.
        Sinulla ei ole näitä ongelmia koska sinulla ei ole omaisuutta.

        Eräs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bumballa on aika heikonlainen tajunta. Olet itse kertonut että TEIDÄN tontti on sinulla vuokralla ja että talon omistaa vaimo. Kumpikaan asia ei ole totta vaan olette vuokralla.

        Kukaan rahamies ei ostele vaimolle tontteja eikä laita omaa autoa vaimon nimiin. Jos vaimo kilahtaa, sairastuu tai kuolee, niin mitäs sitten? Vaimo vie kaiken. Maailma on täynnä komeita miehiä jotka voi hurmata naisen kuin naisen
        Jos thainainen ymmärtää että "hei mullahan on 10 mijoonaa bahtia omaisuutta, mähän olen omavarainen, niin ekan riidan tullen asiasta tulee juttelemaan asianajaja ja saat vielä uhkaukset kaupanpäällisiksi.

        Leasingia ja vuokrattua ei kukaan voi varastaa koska he ei voi muuttaa sitä rahaksi. Hulluuden huippu olisi laittaa kaikki thaivaimon nimiin.
        Minä en ole koskaan kertonut vaimolleni Suomessa olevasta omaisuudesta. Parasta että pitää vain toimeentulevana miehenä jolloin vähempikin riittää.

        Minä jätän jäämistöni Suomen lapsille enkä Thaivaimolle. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.
        Sinulla ei ole näitä ongelmia koska sinulla ei ole omaisuutta.

        Eräs

        Sinulla on kova luottamus vaimoosi, voidaan varmaan todeta että miksi yleensä olet naimissa, aivan sama ostatko tontin vaimollesi, vai vuokraatko sen, jos sinusta siltä tuntuu niin jatka vaan hyväksi havaitsemaasi elämänsuuntaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kova luottamus vaimoosi, voidaan varmaan todeta että miksi yleensä olet naimissa, aivan sama ostatko tontin vaimollesi, vai vuokraatko sen, jos sinusta siltä tuntuu niin jatka vaan hyväksi havaitsemaasi elämänsuuntaasi.

        Eihän se ole sama asia. Tiedät sen itsekin eronneena miehenä. Erossa päättyy kaikki herrasmiessopimukset ja millään sanomisilla ei ole mitään merkitystä, vaan vain sillä mitä on paperilla. Yhteinen omaisuus on vankila. Jos vaikka jäisin pettämisestä kiinni, vaimo laittaisi samantien asianajajat töihin eikä minulla olisi enää mitään asiaa yhteiseen kotiimme.
        Näistä syistä kaikilla toisella tai kolmannella kierroksella olevilla rahamiehillä on avioehto. Kaikilla. Olit sitten NHL kiekkoilija tai formulastara. Kukaan ei lähde uuteen liittoon ilman avioehtoa. Se on ekalla kerralla opittu. Tiger Woodsin tyttöystävä koettaa saada Woodsilta paraikaa 39 miljoonaa dollaria suullisen sopimuksen perusteella. Ei tule onnistumaan.

        Niinkuin jo sanoin, nämä asiat eivät koske persaukisia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä ja tarinan totuutta kuvastaa se että aloittaja puhuu Hans Lankarille soittamisesta, jota ei ole olemassakaan muuta kuin yhtiön aputoiminimenä ja sitten hän puhuu "Hans Lankarin omistajalle" soittamisesta, mutta ei mainitse tämän nimeä koska tarina ei ole totta ja hän ei edes tiedä ketkä omistaa Hanslankarin. Aivan selvä kaalihuhdan uusi nimimerkki ja tarina.

        Hanslankari on olemassa ja ok kumppani asuntohommissa. Paljon asioinu hänen kanssaan


    • Anonyymi

      Miksi jotkut Thaimaan turistit eivät koskaan oli, että sikäläisten suomalaisten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä.

      • Anonyymi

        Höpönlöpöä. Suomalaiset tulee hyvin juttuun keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpöä. Suomalaiset tulee hyvin juttuun keskenään.

        Eihän kukaan muuta ole sanonutkaan, mutta thaikuissa oleskeleva "bisnestä tekevä" roskaväki on toinen asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan muuta ole sanonutkaan, mutta thaikuissa oleskeleva "bisnestä tekevä" roskaväki on toinen asia.

        aika monella thaimaassa businesta tekevällä on suomesta mittari perässä, tunnemmekin yhden palstavaikuttajan peukaloisen hän on suomessa ulosotonvankina, todettu varattomaksi monen monta kertaa, ulosotto selvityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika monella thaimaassa businesta tekevällä on suomesta mittari perässä, tunnemmekin yhden palstavaikuttajan peukaloisen hän on suomessa ulosotonvankina, todettu varattomaksi monen monta kertaa, ulosotto selvityksessä.

        Työnnä nyt se helvetin mittarisi jo hanukkaasi Saaritoljake.

        Sinä et tiedä kenenkään toisen asioita muuten kuin lehdestä lukemalla ja senkin ymmärrät väärin koska aivosi on nurinperin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä nyt se helvetin mittarisi jo hanukkaasi Saaritoljake.

        Sinä et tiedä kenenkään toisen asioita muuten kuin lehdestä lukemalla ja senkin ymmärrät väärin koska aivosi on nurinperin.

        2010

        Menes nyt kasvattamaan niitä korealaisia kakaroitas ja himoitsemaan lumppus pakaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnnä nyt se helvetin mittarisi jo hanukkaasi Saaritoljake.

        Sinä et tiedä kenenkään toisen asioita muuten kuin lehdestä lukemalla ja senkin ymmärrät väärin koska aivosi on nurinperin.

        2010

        Tähän en viitsi vastata mitään peukaloinen vastasi jo puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän en viitsi vastata mitään peukaloinen vastasi jo puolestani.

        Jooo .... totesi että varakkaan atleetin perhe asuu vuokramaalla, eli hutsulumppunen ei omista edes plänttiä jonka päälle väsätty parasta mitä rahalla saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo .... totesi että varakkaan atleetin perhe asuu vuokramaalla, eli hutsulumppunen ei omista edes plänttiä jonka päälle väsätty parasta mitä rahalla saa.

        Sinun ei tarvitse olla huolissasi minun vuokratonteistani. Anoppi siirtelee sukunsa maat aikanaan maat lapsilleen ja lapsenlapsilleen (siis minunkin lapsille) tasapuolisesti. Ne on testamentteihin kirjattu.

        Thaimaan talomme on noin 3% omaisuudestani, joten se ei kaada talouttani vaikka lahjoittaisin sen samantien vaikkapa kodittomien kissojen yhdistykselle.

        Vaimollani oli 2016 valmistunut komea ja moderni omakotitalo jo ennen minua ja nyt sekin on jo kokonaan maksettu. Anoppi siellä asustelee silloin kun malttaa farmin huoltorakennuksesta poistua, jossa idyllinen pikku lepohuone keittiöineen.

        Minulla ei vieläkään ole senttiäkään velkaa kellekään. Viimeisin lainani kuitattiin maksetuksi noin 2003 vuonna.

        Rähjäsaari menee vaan ja laittaa vaikka ralliratin Navaraan. Jätä avaimet sille Amin Asikaiselle koska sinua pelottaa vasemmanpuoleinen liikenne vieläkin kaikkien vuosien jälkeen.

        Me lähdetään viikonloppuna koko perheen voimin Bangkokiin katselemaan isoja taloja ja muuten vaan chillailemaan. Sinä olet silloin vuokrapesässäsi talkkia pakaroiden välissä tuhisten astmatuhinaa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei tarvitse olla huolissasi minun vuokratonteistani. Anoppi siirtelee sukunsa maat aikanaan maat lapsilleen ja lapsenlapsilleen (siis minunkin lapsille) tasapuolisesti. Ne on testamentteihin kirjattu.

        Thaimaan talomme on noin 3% omaisuudestani, joten se ei kaada talouttani vaikka lahjoittaisin sen samantien vaikkapa kodittomien kissojen yhdistykselle.

        Vaimollani oli 2016 valmistunut komea ja moderni omakotitalo jo ennen minua ja nyt sekin on jo kokonaan maksettu. Anoppi siellä asustelee silloin kun malttaa farmin huoltorakennuksesta poistua, jossa idyllinen pikku lepohuone keittiöineen.

        Minulla ei vieläkään ole senttiäkään velkaa kellekään. Viimeisin lainani kuitattiin maksetuksi noin 2003 vuonna.

        Rähjäsaari menee vaan ja laittaa vaikka ralliratin Navaraan. Jätä avaimet sille Amin Asikaiselle koska sinua pelottaa vasemmanpuoleinen liikenne vieläkin kaikkien vuosien jälkeen.

        Me lähdetään viikonloppuna koko perheen voimin Bangkokiin katselemaan isoja taloja ja muuten vaan chillailemaan. Sinä olet silloin vuokrapesässäsi talkkia pakaroiden välissä tuhisten astmatuhinaa.

        2010

        En minä todellakaan ole huolestunut vaan erittäin huvittunut sun jutuistas Tyttö Neitinen.

        Pidä sinä tähtäintäsi klooneinesi Huan suuntaan ja vuokraa vaikka pimeästi ylivertaisille suomikakaroilles marjapensaan alustaa suvun haavehuvilalta Junttilasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä todellakaan ole huolestunut vaan erittäin huvittunut sun jutuistas Tyttö Neitinen.

        Pidä sinä tähtäintäsi klooneinesi Huan suuntaan ja vuokraa vaikka pimeästi ylivertaisille suomikakaroilles marjapensaan alustaa suvun haavehuvilalta Junttilasta.

        Koetahan lentävä majuri nyt rauhoittua paniikissasi ja laita vaimollesi herkullinen kaaliateria mutta laita tällä kertaa se tuoreesta kaalista, ettei vaimosi reaktio ole tällainen
        https://aijaa.com/3MrgmJ


    • Anonyymi

      Jaahas, tänään asiaa Lankarin lähelle.

      KÄYN LUETUTTAMASSA HÄNELLÄ TÄMÄN KETJUN


      perästä kuuluu

      • Anonyymi

        Jaahas, ne on sitten käräjät tiedossa, perättömän väitteen levittäminen.

        Toivottavasti saadaan tännekin kaupallisen toimijan vastine.

        Myös Suomi-Seura kiinnostui aiheesta.


    • Anonyymi

      Kuks helvetin pöffeli menee ja vuokraa näkemättä asunnon?
      Thaimaasta ei tarvitse etukäteen vuokrata asuntoa kun niitä on tyhjillään vaikka kuinka paljon.
      Itse sain 2 tuntia saapumisesta vuokrakämpän kun kävin kyselemässä, kalustetun 200 metriä merenrantaan 150 e/kk.
      Sähköistä yritetään huiputtaa. Kk sähkölasku on tasoa 1000-1500 baht jos on AC kovalla käytöllä.
      Päivyrintekijää on yritetty kusettaa 4000 bahtin laskulla/kuukausi vaikka yksin eläjänä on poissa asunnolta 70% ajasta.
      Aina vuokrahetkellä kannattaa mennä ottamaan valokuva sähkömittarista, koska työntekijänä toimiva vastaava päällyshenkilö
      vetää ylimääräiset rahat liiveihinsä eikä iso pomo tiedä mitään.

      • Anonyymi

        Ihan kaikkien naisten ei tarvitse harrastaa käsitöitä

        Minna Canth


      • Anonyymi

        se on just näin ......luulis että varsinkin suomi kusettajalla olisi taru loppu kerrasta....mut hyväuskoiset ja reppanat suominiilot ne vaan kirkkain silmin maksaa mitä pyydetään, kun ei ole pelisilmää hoitaa asioita fiksummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on just näin ......luulis että varsinkin suomi kusettajalla olisi taru loppu kerrasta....mut hyväuskoiset ja reppanat suominiilot ne vaan kirkkain silmin maksaa mitä pyydetään, kun ei ole pelisilmää hoitaa asioita fiksummin.

        Kerro lisää Bumba pelisilmästäsi. Sinun pelisilmällä ei ole jäänyt yhtään patia säästöön missään muodossa.


    • Anonyymi

      Nyt alkaa kontion kaadanta Vienan saloilla

      Martti Jukolan selostusta mukaellen

      LerppaLärpän ollessa kyseessä puhutaan hiirisafarista

    • Anonyymi

      Onko tämä tarina keksitty ja missä viipyy vastine ?

      • Anonyymi

        Tähtäin vyön kohdalle, sillä se Lerpatin kylmenöö, kirjoitti Väinö Linnakin.


    • Anonyymi

      Mikä huoneisto on mahdollisesti kyseessä, onko Siam Gardenissa ?

      • Anonyymi

        Kyseinen ja ainut oikea sijaitsee Lerpan päässä Nivanniemessä. Suljettu Osasto.

        Eipä taida Keronenkaan viitsiä riidellä oikeustoimikelvottoman ja varattoman kela-elätin Lerpuuttinin kanssa.


    • Anonyymi

      Eikö tuollaiset valheelliset aloitukset, joihin liittyy vielä riski oikeustoimista sekä pakkokeinolaista, pitäisi ylläpidon poistaa ?

    • Anonyymi

      Kyllä maailmaan valheita mahtuu.

      Mutta hyvä yritys, niuvanniemen lerpatin.

    • Anonyymi

      Menkää hoitoon. Hoidon tarpeessa on myös vajakit, jotka edes ajattelee rakentavansa Thaimaahan talon.
      Se kun lyhentää elinaikaa huomattavasti, ja surevasta leskestä tulee iloinen läski, kun pääsee lyömään taatan talon lihoiksi.
      Sitten heti uutta matoa koukkuun.

      • Anonyymi

        Katkeraa tekstiä jollaista tulee joko petetyltä ja jätetyltä, tai sitten sellaiselta joka ei kyennyt tuota unelmaansa toteuttamaan ja valehtelee itselleen ettei olisi halunnutkaan.
        Et olisi vinkumassa täällä palstalla jos haavemaasi ei olisi Thaimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkeraa tekstiä jollaista tulee joko petetyltä ja jätetyltä, tai sitten sellaiselta joka ei kyennyt tuota unelmaansa toteuttamaan ja valehtelee itselleen ettei olisi halunnutkaan.
        Et olisi vinkumassa täällä palstalla jos haavemaasi ei olisi Thaimaa.

        Mihin ryhmään sinä itse noista kuulut, petetyihin vai jätettyihin... vaiko ihan omaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin ryhmään sinä itse noista kuulut, petetyihin vai jätettyihin... vaiko ihan omaasi.

        Pilkkumies Pasanen. Se olit sinä joka vinguit että vain hullu ostaa talon Thaimaasta.
        Sinä olisit ostanut, jos sinulla olisi ollut rahaa. Ne ajat ovat menneet. Kukaan muu ei ole vinkunut, joten älä koeta kääntää asiaa toisiin.


    • Anonyymi

      Haave on eri asia kuin elämä. Tiedätkö kuinka monta lankaan mennyttä valkoista ukkoa kuolee vuosittain siellä, vähän jälkeen kun omaisuus on myyty euroopassa ja rakennettu hacienda nuorikolle, joka varmaan aidosti rakastaa 50 vuoden ikäerosta huolimatta?

      • Anonyymi

        Näytä Dannyn lisäksi yksikin pariskunta jolla on 50 vuoden ikäero? Minä en tunne yhtään. Dannyllä ja Helmillä on yli 60 vuoden ikäero. On ikävää että sinulta loppui rahat ja terveys, vaimosikin rupsahti eikä enää rakastanut ja arvostanut sinua pa sairaseläkeläistä, jolla on sammakon resurssit mutta prinssin jutut.


      • Anonyymi

        Nuoren naisen kanssa elävät kuolevat hieman myöhemmin ja paljon onnellisempina kuin vanhan jäkättävän akan kanssa elävät tai yksineläjät.

        Suomalaisten miesten keskimääräinen elinajan odote on nykyään peräti 79 vuotta ja sillä ei ole väliä missä asuu, ellei joku perussairaus vaikuta asiaan.

        Me raskaamman työn raatajat emme todennäköisesti näe tuollaisia elinikiä. Meikäläinen hengitteli likemmäs 20 vuotta betonipölyjä, hiontapölyjä yms jotka sisältää raskasmetalleja ja kaikkea kivaa.

        Särkyneen sydämen oireyhtymän voi estää tuore rakkaus:
        https://yle.fi/a/3-12317997

        "– Monet takotsubo-potilaat ovat lähtökohtaisesti hyvin terveitä, Hyksin Sinisalo toteaa.
        Stressaavassa tilanteessa verenkiertoon vapautuu suuri määrä adrenaliinin kaltaisia aineita, jotka lamauttavat vasemman kammion kärjen. Tämä saa aikaan takotsubo-kohtauksen. Sydän toimii vajaateholla"

        Älä siis särje omaa äläkä toisten sydäntä, niin pitkä ikä on todennäköisempi.

        2010


    • Anonyymi

      Mitä tekemistä Ilkka Lipsasella on vuokrahuoneiden kanssa ?

      • Anonyymi

        enemmänkin vuokramorsmaikkujen kanssa Dannyllä on , ihan supien siis sussuoonmaalaasten


    • Anonyymi

      Tollo,

      maksoit varausmaksun etkä saanut mitään

      Et kai vaan alkanut rähjäämään turhasta, kun asiaa piti selvittää ?

      Asenteessasi on ongelma, oletko venäläinen ?

      • Anonyymi

        Vain petetty rakkaudessa ja siitä katkeroitunut, palstan vika


    • Anonyymi

      Aloitus on täyttä VALHETTA, JOKA SANA.

      aina, siis korostan, AINA, on kuljetus odottanut kentällä niinkuin on sovittu ja kuski tietää jo etukäteen, minne ollaan menossa.

      • Anonyymi

        Niin, luulisi aloittajan kommentoivan, mutta eipä uskalla, joutuu vastuuseen valheistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulisi aloittajan kommentoivan, mutta eipä uskalla, joutuu vastuuseen valheistaan

        Jep, Pasanen on pahempi puskasta huutelija kuin sensukka.


    • Anonyymi

      Jaahas, tämä keskustelu on nyt taltioitu myös Suomi-seuran toimesta. Perästä kuuluu !

    • Anonyymi

      Onko Pasanen kotosin Pasaskylältä, 7 surmanluodin maisemista ?

      • Anonyymi

        Tauno Pasanen teki tekosensa Pihtiputaalla.


    • Anonyymi

      LerppaLärpätinEmätintä vailla oppi puhumaan 4-vuotiaana ja vaikenemaan 6-vuotiaana. Kasvattiperheen poika naarattiin Näsijärvestä ja kannettiin aittaan. L. kävi ovelta kurkkaamassa, vaikka oli kielletty. Hänet lähetettiin Tampereelle. Lastenkodin makuusalissa itkettiin joka yö. Kansakoulussa L. istui kaksi luokkaa. Seuraavat kaksi hän seisoi nurkassa. Viimeiset kaksi hän kulki Kyttälän kaduilla. Hän ei pyytänyt keneltäkään mitään, ei edes tulta. Jos sitä tarjottiin, hän ei ottanut. Työväentalon ilmaisen hernesopan hän otti, pani pihalla juoksuksi, livahti liiterin taakse ja söi saaliinsa kuin susi.

      L. piti bensasta ja syreenin tuoksusta. Eläinkunnasta, auringosta, puista, miehistä, naisista ja lapsista hän ei pitänyt. Hänen uhmaikänsä alkoi puoli vuotta ennen syntymää, kohdussa, siellä missä hänet hylättiin, ja päättyi 21 vuotta myöhemmin märässä metsässä Petroskoihin johtavan maantien varrella. Siis jos olisi TUNTEMATTOMAN henkilö.

    • Anonyymi

      heh, erehtyy se ilmavoimienkin evertti vai mikä se luulee olevansakaan

      • Anonyymi

        Kuten tuossa aiemmin todettiin, aloitus on varmuudella huahinin Pasasen kirjoitelmia jossa hän on käyttänyt oikolukuohjelmaa hämäysmielessä, koska ei omatoimisesti välty kirjoitusvirheiltä.
        Virheitä silti tuli, sillä toimiston nimi on Hanslankari yhteen kirjoitettuna.

        Vartijat eivät soittele yöllä lakitoimistoon, eikä vieläkään ole kevät 2023. Osoite olisi ollut englanninkielellä, jolloin vartija ei tajua siitä sanaakaan. Jos se olisi ollut thaikielellä, asiakas ei olisi tajunnut siitä sanaakaan. Toisessa asunnossa uima-altaalla käyty siis keskusteluja ja kyseinen välittäjä oli heillekin tuttu ja rosvon maineessa? Heh heh!

        Kellään muulla ei ole noin huonoja satuja kuin huahinin satupossulla. Pattayalla on kymmeniätuhansia majapaikkoja ja tuhansia välittäjiä. Olisi uskomaton sattuma että uima-altaalla on joku joka osallistuu haukkumaan jotakin tiettyä välittäjää.
        Vielä kun huahinin mies kertoi tuntevansa kyseisen firman toimarin ja kertoi siitäkin satua, niin on selvä että huahinin lukihäiriöinen tollukka on viime pattajan käynnillään eksynyt väärään taloon ja on reppana siellä sitten haahuillut yksikseen yössä koettaen esittää kännykästään jotakin osoitteen puolikasta. Onneksi joku päästi ressukan sitten jonnekin nukkumaan.

        Siitä hän sitten ihan omalla päättelykyvyllään laittoi eksymisensä muiden piikkiin ja sitä tarinaa ei usko kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tuossa aiemmin todettiin, aloitus on varmuudella huahinin Pasasen kirjoitelmia jossa hän on käyttänyt oikolukuohjelmaa hämäysmielessä, koska ei omatoimisesti välty kirjoitusvirheiltä.
        Virheitä silti tuli, sillä toimiston nimi on Hanslankari yhteen kirjoitettuna.

        Vartijat eivät soittele yöllä lakitoimistoon, eikä vieläkään ole kevät 2023. Osoite olisi ollut englanninkielellä, jolloin vartija ei tajua siitä sanaakaan. Jos se olisi ollut thaikielellä, asiakas ei olisi tajunnut siitä sanaakaan. Toisessa asunnossa uima-altaalla käyty siis keskusteluja ja kyseinen välittäjä oli heillekin tuttu ja rosvon maineessa? Heh heh!

        Kellään muulla ei ole noin huonoja satuja kuin huahinin satupossulla. Pattayalla on kymmeniätuhansia majapaikkoja ja tuhansia välittäjiä. Olisi uskomaton sattuma että uima-altaalla on joku joka osallistuu haukkumaan jotakin tiettyä välittäjää.
        Vielä kun huahinin mies kertoi tuntevansa kyseisen firman toimarin ja kertoi siitäkin satua, niin on selvä että huahinin lukihäiriöinen tollukka on viime pattajan käynnillään eksynyt väärään taloon ja on reppana siellä sitten haahuillut yksikseen yössä koettaen esittää kännykästään jotakin osoitteen puolikasta. Onneksi joku päästi ressukan sitten jonnekin nukkumaan.

        Siitä hän sitten ihan omalla päättelykyvyllään laittoi eksymisensä muiden piikkiin ja sitä tarinaa ei usko kukaan.

        Pasasen rouva sanoi "yäk taas riisivelliä" https://aijaa.com/Cxb7ku

        Siitä Pasanen hermostui kovasti ja sanoi että ei oo pakko syödä ja lähti ensimmäisellä bussilla Pattayalle etsimään uutta vaimoa, mutta resupekka ei löytänyt edes airbnb asuntoa vaikka puhuu kieliä ja myös sujuvaa ränskää amerikkalaisella aksentilla.

        Pari päivää tenuttuaan huoneessa sittemmin verhot kiinni, Pasanen rohkaistui ja astui häikäisevään päivänvaloon. Rantakadulla oli mummu, jolle Pasanen lausui amerikkaa näin:
        "Mii nyy waif, tax free ilmanen? Tree kerros house in lek hua paspurin kiri kaan, home mikro aalto uuni ja guud bakastin, mii tekee sulle veri guud riisi velli in kuponki restaurant, juu pei, mii lav juu long time ju nou kova kunto dardsling?"


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomen Spaissareiden paikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Spaissareiden paikka

        Maustetyttöjen LPllä Kaikki Tiet Vievät Peltolaan kerrotaan, että vain oikeustoimenpiteenä saa tuolta petipaikan ja silloinkin aluksi käytävältä.

        Kuten Lerpattimen aloitus osoittaa, mieleltään sairaat karkoitetaan HaaveHuaHiniin. Niuvan ovi on onneksi säpissä jo.


    • Anonyymi

      Aloitus sisältää niin paljon asia ja ajatusvirheitä ettei ole epäselvää kenen propagandaa tuo on. Pasanen vainoharhoissaan vuokrasi ryyppäämistä varten halvan huoneen Hanslankarin kautta netistä koska ei luota thaimaalaisiin. Pasasen älylliset lahjat eivät riittäneet huoneiston löytämiseen jolloin hän on harhaillut tuskassa ja paniikissa koputellen vääriin oviin. Ei löytynyt myöskään sitä uutta ilmaista naista silläkään retkellä.

    • Anonyymi

      Luottaako kukaan enää mihinkään Suomalaiseen Thaimaassa?

      • Anonyymi

        Miksei luottaisi? Suomalainen kirjoitetaan pienellä, ellei se ole lauseen ensimmäinen sana tai sukunimi. Kansalaisuus ei ole erisnimi, ellei kyse ole esimerkiksi Kari Suomalaisesta.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      923
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      630
    Aihe