vanhimmat huone

Anonyymi-ap

Ylläpito vois hieman tarkkailla vanhimmat ja viisammat huoneen touhuja.
en tiedä,etsitäänkö uusia luotseja,mutta nyt eräs ,mielestäni jopa erittäin puolueellinen luotsi äänestyttää uusia luotsi kokelaita ihmisillä,ja lupaa tietyille suosituksia
sama henkilö kysyy mielipidettä kruunujen antoon eri ihmisille,mutta ottaa huomioon vaan pienen joukon mielipiteen
Mihinkään häiriöön ei puutu,koska kuulemma 60+ vuotiaiden riehumisiin ei kannata puuttua
Kysymys kuuluu,onko ylläpitö pyytänyt etsimään uutta luotsia??

34

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ööööh

    • Anonyymi

      Niinpäs,onneksi on Cooll ja MasterKing,uskaltavat puuttua,eivät nuoleskele

      • Anonyymi

        Eiköhän kohtapuoleen ala selvitä miksi cooll-sefu lopetti......


    • Miksiköhän chatin tekstejä kopioidaan tänne. Nyt on jollekin mennyt ihan HIEMAN ihon alle :-D

      • Anonyymi

        Halutaan lukea Tussulan kommentit...heh


    • Meinasin kommentoija vaan enpä sitte viihtinykkää.

    • Anonyymi

      Minne on minun kaveri lähtenyt Ari-77?

    • Anonyymi

      Kitkat, katkat, pitkät matkat! Sinä ja minä ja Hentun Liisa,

      Puntun Paavo ja Juortanan Jussi, Laurilan Lassi ja Myllärin Matti.

      Ympäri tuvan minua etsivät.

      Eivät minua löytäneet.

      Minä vain pankolla makasin.

    • Anonyymi

      Pitikö tuokin mainita. Vanhimpiin on majoittunut aikalailla mt- henkilöitä

      • Anonyymi

        Seura tekee kaltaisekseen ~~~~~piiiiiiiiiiiiiiiiiip!


      • Anonyymi

        Ei paljon huonompaa jutustelua löydy muualta, aina samat jutut ja henkilöt. Aiheet samat, yhtä tylsät.


      • Anonyymi

        Miksi sitten käytte siellä?


    • Anonyymi

      MT-ihmisiä, syrjäytyneitä,valehtelijoita ja yksinäisiä, nämä kalkki, noista koostuu se porukka, mikä noissa huoneissa chattailee, jokunen tervejärkinen mahtuu mukaan, mutta poikkeus vahvistaa säännön, mikä pitää paikkaansa. Aina on henkilöitä, jotka haluaa väitellä asioista ja haukkuvat ns. "yhtä puuta" eivätkä osaa keskustella asioista vaikka kysyt monta kertaa, hae Googlesta on ainainen vastaus. Ilmeisesti elävät median ja Googlen ehdoilla koko elämänsä.

      • Anonyymi

        sätistäkö sitä faktatietoa saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sätistäkö sitä faktatietoa saa?

        Ei ikinä, mutta he, vipit, luulevat näin, kuten olette huomanneet kuka täälläkin käy omalla nikillään vastailemassa on kiva leikkimään chatin kunngatarta ja pyrkii alaisineen ( lue hännystelijät) vaikuttamaan kaikkeen, eipä siinä se huone on muutenkin täynnä idiootteja ei sitä jaksa, joskus tekemisen puutteessa on ihan naurun vuoksi katsottava mistä ne taas jankkaavat siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikinä, mutta he, vipit, luulevat näin, kuten olette huomanneet kuka täälläkin käy omalla nikillään vastailemassa on kiva leikkimään chatin kunngatarta ja pyrkii alaisineen ( lue hännystelijät) vaikuttamaan kaikkeen, eipä siinä se huone on muutenkin täynnä idiootteja ei sitä jaksa, joskus tekemisen puutteessa on ihan naurun vuoksi katsottava mistä ne taas jankkaavat siellä.

        Narsistien valtakunta.


    • Anonyymi

      Ei narsismin, eikä naurun, vaan ihan uteliaisuuden vuoksi siellä pitää käydä.

      • Anonyymi

        Hauskuuden, mukavan virtuaalisen yhdessä olon, jutustelun takia siellä käydään.

        Ei ottamassa ohjeita joltain sättiruudulle elämänsä valuttaneelle virttyneelle kuluneelle nettihahmolle, joka komentelee ohjailee, määräilee uita, kiusaa, alentaa, nolaa, käyttäytyy huonosti.

        Sitä varten sinne on menty, että siellä sais jutella. Ihmisten kesken.

        Eräät ovat vain unohtaneet, mitä normaali juttelu muiden ihmisten kanssa tarkoittaa.
        QueenBee puuhissaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskuuden, mukavan virtuaalisen yhdessä olon, jutustelun takia siellä käydään.

        Ei ottamassa ohjeita joltain sättiruudulle elämänsä valuttaneelle virttyneelle kuluneelle nettihahmolle, joka komentelee ohjailee, määräilee uita, kiusaa, alentaa, nolaa, käyttäytyy huonosti.

        Sitä varten sinne on menty, että siellä sais jutella. Ihmisten kesken.

        Eräät ovat vain unohtaneet, mitä normaali juttelu muiden ihmisten kanssa tarkoittaa.
        QueenBee puuhissaan

        Juttelu on hyvin negatiivista ja haukkumista, ei mitään positiivista keskustelua, sitten ovat nämä jotka kesken "keskustelun" torjuvat eivätkä anna selittää mitä mieletä toinen on, vaan vetävät sitä ainoaa yhtä totuutta "minä olen oikeassa", eihän noin saada keskustelua aikaiseksi,, tällaista on vanhimmat huoneessa, parempi antaa heidän siellä touhuta sen yhden totuuden kanssa.


    • Anonyymi

      Jos tuolla huoneessa on niin kamalan hirveää jne.. niin pitääkö sinne änkeä pahoittamaan mielensä? Itse pidän huonetta hauskana ja mukavia ihmisiä sillä paljon keskustelemassa. Välillä ihan saa ääneen nauraa.

      • Anonyymi

        Joo, en itse sellaiseen paikkaan menisi, jossa tulee paha mieli.


      • Anonyymi

        Hullut nauraa yksin ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullut nauraa yksin ääneen.

        Niin jos vanhimmat sätin jutut naurattaa ääneen, niin on vitsit kyll melko vähissä, tai pää täynnä kuohuvia pirskahtelevia poreita ... väkisinkin naurattaa .... 😯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullut nauraa yksin ääneen.

        Onneksi edes silloin, jotkut vaan väinsee....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos vanhimmat sätin jutut naurattaa ääneen, niin on vitsit kyll melko vähissä, tai pää täynnä kuohuvia pirskahtelevia poreita ... väkisinkin naurattaa .... 😯

        Onko se sinulta pois?


      • Anonyymi

        Elämässä täytyy olla kaikki huonosti, jos chatin keskustelut naurattavat tai sitten kuulut porukaan jotka pitävät hauskana toisten haukkumista ja muiden ihmisten arvostelemisesta, voihan siellä tietysti olla hetkittäin huumoria, mutta pääosin pipipäiden mesta.


      • Anonyymi

        Huoneissa usein ihan mukavaa. Muutama nikki sitten kaivelee vanhoja mustis-juttuja ja siitä se lähtee. Nälviminen ja solvaaminen. Onneksi näitä nikkejä ei kovin montaa ole. E ja H ne pahimmat. KN osaa vain puhua itsestään joten helppo ohittaa.


    • Anonyymi

      Eihän se pahamieli ja ärtymys aina tule, vain silloin, kun on änkkätaskiset paikalla

    • Anonyymi

      Pelkkää negaa ja haukkumista tämäkin keskustelu täynnä. Miten tämä eroaa muka sätistä? Samat urpot.

    • Anonyymi

      Maanviljelijöiden huone?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe