Migreeni uusi lisäoire kylmän väristyksiä paleltaa yli 1h. Jo ja jatkuu edelleen ruumiin lämpö 36,4°C+ normaali on ja päähän pistää koko ajan oikea puoli ja kun se loppuu se vaihtaa puolta 3vrk sitten taas viikko kulunut taas on 1pv oireeton kun se taas alkaa.
Migreeni muuttunut
4
916
Vastaukset
- Anonyymi
Horkkaa on monilla migreenikoilla.
- Anonyymi
Migreeni on muuttunut:72h vasemmalla otsa ja sitten oikea otsa taas 72h särkylääkettä eivät enään tehoa kuin 50% enään immuuniksi tullu niiden vaikutukselle tullut migreeni tapletit teho vielä 80% ne aina loppu 12kpl joka viikko pistävää erittäin kovaa kipua kuin lannepistos ilman puudutusta päivystykseen mennä selkääkin pistää samanlailla koko ajan kohtauksen ajan.
- Anonyymi
Uusi oire:migreeni pillerin kun ottaa tulee muisti ongelmia kohtalaisen pahoja muistaa älypuhelimesta pitäisi katsoa 1 asia 1sekunti muistaa asian puhelin on kerennyt mennä päälle ,no sen saakin jo sammuttaa kun EI SITÄ ASIAA ENÄÄN MUISTA ENÄÄN .Se on kuin sitä sähkövirtaa ei olisi olleenkaa se karkaa ,uusia asioita ei opi, eikä muista niitä, vanhat asiat muistaa .Mutta siihen virtaa riittää jos keksii jokin uuden keksinnön ja sen muistaa onko valikoiva muisti vai (hajamielinen?).
- Anonyymi
Suolaisen ruuan aiheuttama äkillinen verenpaineen nousu aiheuttaa minulle palelua.
Tutkikaa mitä syötte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223