Hei. Moniko tietää Itku Ellan. Sellainen nuoreho kikkarapäinen nainen. Aina itkee ja selittää miten on kipuja ja vaikeaa. Sama narina joka päivä, jutut ei koskaan muutu.
Itku Ella Siilistä
12
888
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä näitä riittää.
- Anonyymi
Korona ( mm. long covid) on ainakin aiheuttanut monille selittämättömiä tulehduksia, kipuja ja kroonista väsymystä.
Sinällään en pidä asiallisena sitä, että tänne palstalle tullaan maalittamaan jotakuta. - Anonyymi
Mitä pahaa siinä on, jos joku sanoo ja kertoo avoimesti omista suruistaan, kivuistaan, tai vaikeuksistaan?
Sitä tekee nykyään kaikki. Urheilumaailmassa etenkin. Avautuminen kertoo enemmän rohkeudesta. Lue enemmän vaikka netistä. - Anonyymi
No tiedän tän Ellan. Kun kysyy mitä kuuluu niin alkaa ainakin kymmenen minuutin monologi miten kaikki on pielessä.
- Anonyymi
Saatan tietää. Mahtaako tämä olla sellainen krepatut hiukset ja hoikka. Suoraan sanoen laiha. Jonkinlainen ärrävika tuntuu olevan. Ei pidä pipoa kovillakaan pakkasilla ja aina farkut jalassa.
- Anonyymi
Aika hyvin täsmää Ellaan. Tosta painosta, että jo melkein sairaalloisen laiha. Toivottavasti ei ole syömishäiriötä.
- Anonyymi
Hiihtolomalla käytiin Rukalla laskettelemassa ja Itku Ella oli mukana. Voitte uskoa mitä tuskaa oli muutaman tunnin automatka kun takapenkiltä kuuluu koko aika hitonmoinen räpätys miten on vaikea elämä.
- Anonyymi
Täällä pöljällä 5åv luetaan nuoreksi.
- Anonyymi
Tuli itku-Ella eilen vastaan. Itki ja narisi kun rakennekynsi oli lohjennut. Rankkaa on elämä.
- Anonyymi
Ella tuli lenkillä vastaan. Nyt oli kuulemma vääränlaiset lenkkarit jalassa...hoh-hoijakkaa.
- Anonyymi
Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
No mitä sitten. Voisiko ajatella joskus positiivisesti, että onpa mukava sää ulkoilla, mutta kun aina on joku vialla. Kuulutko itse näihin ainaisiin narisijoihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893