Me Persusuomalaiset kannatamme Venäjää

TosirealistiKokkolan

Erikoisoperaatio Ukrainassa on puolueemme mielestä täysin oikeutettu ja siviilien tappaminen on vain pieni osa kokonaisuutta. Vastaavaan toimintaan äiti Venäjä turvautui talvi ja jatkosodassa Suomea vastaan ja rauha saatiin aikaiseksi sekä facistinen Suomi luovuttamaan raja alueitaan naapurimaan turvaamiseksi. Kokkolan viisaimpana miehenä ja Mauri Peltokankaan muuttamisen kaupunkiimme edesauttaneena pitkän linjan Perussuomalaisena juhlin vappuna työläisten vapaapäivää sekä omaa 70-vuotis syntymäpäivääni ja nyt ei naurata.

13

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah. Ala-Kurtti ei ole mikään "varuskunta", vaan Antarktisen alueen suurin maavoimien sotilastukikohta mukaan lukien Kantalahden ja Kuolan merivoimat sukellusveneineen ja ydinaselaivoineen ja ohjuksineen, joita vahvistetaan kaiken aikaa... Hah, nauratti erään muka asiantuntijan tokaisu, että Venäjältä ovat ohjukset loppumassa...
      Ahvenanmaalla on kymmeniä Venäjän "tiedustelu-tukikohtia". Maihinnousupaikat on tarkkaan tiedossa. Maahanlaskujoukkojen alueet ovat tarkkaan harkittu. Ahvenanmaan infra on tuhottu vajaassa vuorokaudessa. Yksikään mantereen (Puolustusvoimien) mies, saati sotilasyksikkö ei ehdi kissaa sanoa, kun koko "emäsaari" on vallattu. Siinä samalla on vallattu kaikki noin 3500 saarta ja luotoa. Sama koskee myös Ruotsin Gottlantia, hah hah haaa!!!...

      JK Majurina vastaan tulevaisuudessa Venäjän armeijan everstiä.

    • Anonyymi

      Tämähän on kuitenkin aivan totta, kaikki populistit kaipaavat yhteyttä Putinin ja he eivät missään oloissa aio katkaista yhteyttä "kaikkien populistien äitiin" eli Putinin. Kysykää vaikka EU:n kaikkien läheisimmiltä putinistilta Viktor Orbánilta.

    • Anonyymi

      Ressu on taas oikeassa.

    • Tästä hulluudesta ei selvitä keskustelemalla. Tehty mikä tehty. Suomi on jo nyt "kylmässä sodassa" Venäjän kanssa. Ja te saatanat kehtaatte vielä minulle vittuilla. Sota olisi syttynyt jo 1995, ellen olisi ollut Suomen johtava ilmatorjuntapäällikkö "Pohjoisella pallonpuoliskolla". Muistakaa taas minun sanoneen. Tästä ei hyvää seuraa...
      Joten nyt on pakko nauraa teille hyväuskoisille, ja narratuille paskahousuille. En laita "tikkua ristiin" teidän ja Suomen pelastamiseksi, koska ette uskoneet viisauksiani ennustuksineen, hah hah haaa!!!...

      Ennustin Erkki Liikasen voittavan Syksyn Sävel kilpailun kappaleella Evakkoreki vuonna 1975. Kadettikoulunjohtaja onnitteli henkilökohtaisesti tästä urotyöstä ja sain lempinimen Kingsi tästä ennustamisesta.

    • Anonyymi

      Tuleeko perusuomalaisista sitten venäjän nukkehallitus?

      • Anonyymi

        Hallitus kuin hallitus aina kelpaa. Paremman puutteessa jompi kumpi, kunhan hallitukseen pääsemme.


    • Anonyymi

      Kyllä Sipilän hallituksen tapainen kova oikeistohallitus olisi kylmä suihku suomalaisille pienituloisille tälläisessa taloustilanteessa jos ruan hinta on noussu 10-15%, jopa osin maataloustuotteiden kohdalla 30%, energianhinta on noussut ym.
      Samaan aikaan kokoomuksen Valtonen vaati tänä iltana tv:ssä 6miljardin leikkaukset asumis-, työttömyys- ja sosiaalitukiin ja 1 miljardin veroalennukset yli 40 000€/v ansaitseville.

      • Anonyymi

        Vihervassaripunikki jos et äänestä kokoomusta!


    • Anonyymi

      Venäjälle vittuilu perustuu faktoihin. Sorry siitä.

    • Anonyymi

      Persut saivat ennen sotaa rahaa Venäjältä ja Kiinalta, miksi kaikki persut eivät äänestäneet Naton puolesta?

    • Anonyymi

      Ainakin Niikko on vienyt verokorttinsa Venäjälle.

    • Anonyymi

      Rahaa taisi saada kiinalaisilta?

    • Anonyymi

      Höpön höpö!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe