Gmailin sähköpostit menevät suoraan roskakoriin

Anonyymi-ap

Hei!
Minkä asetuksen olen osannut muuttaa Gmailissa, kun kaikki sähköpostit (saapuneet ja lähetetyt) menevät suoraan roskakoriin? Ei siis roskapostiin vaan roskakoriin.
Olen yrittänyt etsiä ko. asetusta, mutta turhaan. Turhauttavaa...

12

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä näin koska kaikki Gmailit luetaan isossa pajassa. En ikinä haluaisi käyttää Googlen maileja

      • Anonyymi

        AVAUS ON TROLLI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AVAUS ON TROLLI!

        Valitettavasti ei ole trolli vaan ihan totista totta!


    • Anonyymi

      Yllättävää kuinka järkeviä ratkaisuja GMail osaa tehdä, roskat tosiaankin kuuluu laittaa roskikseen, eikä levitellä ympäirimailmaa.

    • Anonyymi

      Mobiililaitteella vai? Pöytäkoneella (win) asetuksissa suodatus löytyy helposti?

      • Anonyymi

        Viestit menevät roskakoriin sekä mobiililaitteella että pöytäkoneella/kannettavalla. Olen noita suodattimia katsellut, mutta en löydä sellaista, jossa kaikki postit ohjataan roskakoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestit menevät roskakoriin sekä mobiililaitteella että pöytäkoneella/kannettavalla. Olen noita suodattimia katsellut, mutta en löydä sellaista, jossa kaikki postit ohjataan roskakoriin.

        Sama homma, lähetetyt menevät automaattisesti roskakoriin. Todella ärsyttävää.


    • Anonyymi

      Gmailin ohjeissa sanotaan, että joitain asetuksia voi muokata vain tietokoneversiossa, ilmeisesti tuo sun ongelma kuuluu niihin.

    • Anonyymi

      Ei tuollaista asetusta tietenkään ole olemassa, ajatelkaa nyt ihan itsekkin, ruksi kohtaan;

      X Saapuvat ja Lähtevät suoraan roskakoriin?

      • Anonyymi

        Minä (aloittaja) olen kuitenkin löytänyt sellaisen asetuksen, jolla saapuvat ja lähtevät postin menevät roskakoriin. Tuskin missään on suoraan vain ruksia, jolla olen osannut tuon tehdä. Jonkun asetuksen olen kuitenkin muuttanut ja olen nyt yrittänyt etsiä sitä sekä kännykän gmailista että kannettavan gmailista, mutta turhaan.
        Lähetetyt postit sain menemään sekä lähettyihin että postilaatikkoon, eivät siis mene enää roskakoriin, mutta kun poistan ne tuolta postilaatikosta, niin poistuvat myös lähetetyistä ja menevät roskakoriin.
        Saako mistään kautta kiinni gmailin tukea, että voisi kysyä asiaa heiltä? Yhteystietoja en ole löytänyt.


    • Anonyymi

      Täällä gmail toimii: Tein uuden tilin, joka alkoi toimia. Sitten ensimmäinenkään tilille kirjautuminen ei onnistunut. Tuli esiin vanha tili, sen sain toimimaan, mutta taas sama ettei uusiksi tehty salasana kelpaa. Google hylännyt meikäläisen ikiajoiksi?

      Syy tähän Googlen lähentelyyn on, että Saunalahden sähköposti meni maksulliseksi ja nyt on tulossa lisämaksu jokaisen laskun lähettäjän laskusta, joka tähän postiin saapuu.

      • Anonyymi

        Tänään sama rituaali vaaditaan gmailiin kirjautumisessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3151
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2569
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      381
      2477
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2065
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1887
    6. 172
      1309
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      980
    Aihe