Hei!
Minkä asetuksen olen osannut muuttaa Gmailissa, kun kaikki sähköpostit (saapuneet ja lähetetyt) menevät suoraan roskakoriin? Ei siis roskapostiin vaan roskakoriin.
Olen yrittänyt etsiä ko. asetusta, mutta turhaan. Turhauttavaa...
Gmailin sähköpostit menevät suoraan roskakoriin
12
991
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä näin koska kaikki Gmailit luetaan isossa pajassa. En ikinä haluaisi käyttää Googlen maileja
- Anonyymi
AVAUS ON TROLLI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVAUS ON TROLLI!
Valitettavasti ei ole trolli vaan ihan totista totta!
- Anonyymi
Yllättävää kuinka järkeviä ratkaisuja GMail osaa tehdä, roskat tosiaankin kuuluu laittaa roskikseen, eikä levitellä ympäirimailmaa.
- Anonyymi
Mobiililaitteella vai? Pöytäkoneella (win) asetuksissa suodatus löytyy helposti?
- Anonyymi
Viestit menevät roskakoriin sekä mobiililaitteella että pöytäkoneella/kannettavalla. Olen noita suodattimia katsellut, mutta en löydä sellaista, jossa kaikki postit ohjataan roskakoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestit menevät roskakoriin sekä mobiililaitteella että pöytäkoneella/kannettavalla. Olen noita suodattimia katsellut, mutta en löydä sellaista, jossa kaikki postit ohjataan roskakoriin.
Sama homma, lähetetyt menevät automaattisesti roskakoriin. Todella ärsyttävää.
- Anonyymi
Gmailin ohjeissa sanotaan, että joitain asetuksia voi muokata vain tietokoneversiossa, ilmeisesti tuo sun ongelma kuuluu niihin.
- Anonyymi
Ei tuollaista asetusta tietenkään ole olemassa, ajatelkaa nyt ihan itsekkin, ruksi kohtaan;
X Saapuvat ja Lähtevät suoraan roskakoriin?- Anonyymi
Minä (aloittaja) olen kuitenkin löytänyt sellaisen asetuksen, jolla saapuvat ja lähtevät postin menevät roskakoriin. Tuskin missään on suoraan vain ruksia, jolla olen osannut tuon tehdä. Jonkun asetuksen olen kuitenkin muuttanut ja olen nyt yrittänyt etsiä sitä sekä kännykän gmailista että kannettavan gmailista, mutta turhaan.
Lähetetyt postit sain menemään sekä lähettyihin että postilaatikkoon, eivät siis mene enää roskakoriin, mutta kun poistan ne tuolta postilaatikosta, niin poistuvat myös lähetetyistä ja menevät roskakoriin.
Saako mistään kautta kiinni gmailin tukea, että voisi kysyä asiaa heiltä? Yhteystietoja en ole löytänyt.
- Anonyymi
Täällä gmail toimii: Tein uuden tilin, joka alkoi toimia. Sitten ensimmäinenkään tilille kirjautuminen ei onnistunut. Tuli esiin vanha tili, sen sain toimimaan, mutta taas sama ettei uusiksi tehty salasana kelpaa. Google hylännyt meikäläisen ikiajoiksi?
Syy tähän Googlen lähentelyyn on, että Saunalahden sähköposti meni maksulliseksi ja nyt on tulossa lisämaksu jokaisen laskun lähettäjän laskusta, joka tähän postiin saapuu.- Anonyymi
Tänään sama rituaali vaaditaan gmailiin kirjautumisessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke759649Kitaristi Esa Pulliainen laihtunut
Tietääkö kukaan minkä takia Esa Pulliainen on laihtunut lyhyessä ajassa ainakin 60 kiloa. Esa Pulliainen laihtunut 😳1385112Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.173928- 373731
- 223130
- 881951
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361772Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171637voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****161609Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2451599