Minä väitän että yksikään teistä larppaajista ei minulle pärjäisi teidän lajien tekniikoilla. Aivan sama oletko sitten Judoka, Aikidoka, Karateka, potkunyrkkeilijä, nyrkkeilijä, Magaaja tai Jujutsuka. Teidän olisi hyvä aika todistaa teidän osaaminen. Ja ennenkuin joku kirjoittaa että sellaiset voimafantasiat niin fantasiat on tehty toteutettaviksi niin sängyn kuin urheilunkin puolella. Sanokaa vain nimenne ja seuranne ja paikkakunta niin kyllähän se asia järjestyisi. Ja se sitten myös kuvataan nettiin jos uskallatte ottaa haasteen vastaan, mitä tosin epäilen.
Todistakaa että olisin väärässä
5
229
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä lajitausta sulla itsellä on ja mistäpäin olet?
- Anonyymi
Oulu ja lajitaustaa en kerro. Sanon vain sen, että kukaan ei uskalla ottaa haastetta vastaan.
- Anonyymi
"lajitaustaa en kerro" ...just!
Taas näitä "street fightereita". Jos sulla olis kykyä niin ilmoittautuisit johonkin vapaaottelutapahtumaan, etkä huutelis nimimerkin takaa.
- Anonyymi
Ei tarvitse olla niin lapsellinen että on olevinaan ns katutappelija, ei. Kyse on aivan muusta. Saan siitä tavattoman isoa mielihyvää kun pääsen alistamaan vastapuolta. Ymmärrätkö? Sitä ei mikään lajitapahtuma, edes vapaaottelu, salli. Ja joo, olen jutellu asiasta ammattihenkilöiden kanssa ja kaikilla sama vastaus: Minulla on oikeus toteuttaa itseäni siinäkin mielessä, kunhan vastapuoli on siinä omasta vapaasta tahdosta mukana. Eli haluatko sinä ottaa haasteen vastaan vai et?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2649922K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1945654Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1645234PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *754881Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot12475- 2122449
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122279Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3532015- 211695
- 901617