Testatkaapa leikkimielisellä testillä?
https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/kulttuuri/oulun-murre-testi/
Kuinka hyvin taittuu oulun murre
14
119
Vastaukset
- Anonyymi
Raahessa syntyneenä ja reilu 20 vuotta asuneena sain 8 oikein 😁
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17773082N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Tuommoi, jotain jääny siitäki päähän sentäs
Tuloksesi: 5/10
Nyt nää menit välisä sekasin! Hieno tulos, mutta muutama kysymys taisi saada pääsi pyörälle. Jos vielä vähän harjoittelet, sinusta tulee varmasti Oulun murteen mestari!- Anonyymi
oululainenhan sinä oletkin, ei voi erehtyä
tasosi olet paljastanut jo ensimmäisissä kirjoitustesi räpellyksissä Anonyymi kirjoitti:
oululainenhan sinä oletkin, ei voi erehtyä
tasosi olet paljastanut jo ensimmäisissä kirjoitustesi räpellyksissäNo en oo oululaista nähnykkään. Ei ku... Olenpas, muutamankin, sorry.
- Anonyymi
Tuloksesi: 8/10
Voi hyvä ihime! Sinultahan sujuu Oulun murre kuin vanhalta tekijältä! Tästä tuloksesta kehtaa jo vähän ylpistyäkin!
Kerran Oulussa käyneenä saattaisin helposti sulautua paikkakuntalaisiin. - Anonyymi
No, enpä osaa Oulun murretta, sanat tuttuja eli 5/10. Mutta tampereen ja Turun murre sujui hyvin, testasin nekin.
- Anonyymi
Kärpät lähtee laulukuoroon ensimmäisellä kierroksella 😅
- Anonyymi
Ookkosä Oulusta syökkösä leijona pastilleja? Tän verran oppinut Oulua.
- Anonyymi
Täysin VÄÄRIN meni!!!
Ookkonää Oulusta? Juokkonää piimää? Pelekääkkönää polliisia?
Nyt osaat Oulua.
Perustavaa laatua oleva virhe väittää, että oululainen sanoisi sä.
Nää on ainoa oikea muoto sinä-sanalle.
;)
- Anonyymi
T: hummingbirder
- Anonyymi
9/10. Hyvin sujui testi
- Anonyymi
8/10
T: entinen oululainen - Anonyymi
Täyet pojot heleposti vaikken oo ikkään asunu Oulusa ku kolome viikkua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167