Mitä eroa on

Anonyymi-ap

..naisen ja miehen tekemässä aloitteessa syvempään tutustumiseen? Saako nainen tehdä aloitteen? Onko hän silloin tyrkky? Miksi mies ei tekisi aloitetta? Onko kyse aina siitä, ettei miestä kiinnosta?
Oletko tehnyt aloitetta mikä johti suhteeseen? Miksi et?

45

83

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies tekee aloitteen jotta saisi pillua. Kun nainen tekee aloitteen niin s tarkoittaa jotta saisi rikkaan miehen.

      • Anonyymi

        Mites kaikkien köyhien taiteilijoitten ja tyhmien jännämiesten naiset. Miten ne on päätyneet yhteen? Panemisen takia? Pysyykö nainen seksittömässä suhteessa rahan takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kaikkien köyhien taiteilijoitten ja tyhmien jännämiesten naiset. Miten ne on päätyneet yhteen? Panemisen takia? Pysyykö nainen seksittömässä suhteessa rahan takia?

        Nainen saa kyllä uuden miehen helposti jos ei saa seksiä parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kaikkien köyhien taiteilijoitten ja tyhmien jännämiesten naiset. Miten ne on päätyneet yhteen? Panemisen takia? Pysyykö nainen seksittömässä suhteessa rahan takia?

        Ne on panomiehiä, tai siis naisten mielestä panettavan näköisiä ja oloisia miehiä. Jos mies tähän kategoriaan kuuluu, niin ei sen tarvitse olla varakas saadakseen naisia.


    • En mä tiedä onks mitään eroa? Ja ei minusta nainen ole tyrkky, jos lähestyy miestä.
      No mikspä mieskin ei vois tehdä aloitetta, mutta mikä lopujen lopuksi on aloite?
      No olen mä kai tehnyt montakin aloitetta, mutta ei niistä aina suhteita tule. Voihan ihmisiin tutustua muutenkin, kuin suhdemielessä? Pitääkö aina olla jokin päämäärä, jos ihmisiin tutustuu?

      • Anonyymi

        Kysyttiin siitä kun haluaa tutustua toiseen syvemmin eli jossakin mielessä toinen kiinnostaa.
        Kaverimielessä siinä aloitteen tekemisessä ei varmaan olekaan niin suurta jännitystä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttiin siitä kun haluaa tutustua toiseen syvemmin eli jossakin mielessä toinen kiinnostaa.
        Kaverimielessä siinä aloitteen tekemisessä ei varmaan olekaan niin suurta jännitystä

        No eikös siinä tavoitteellisessa aloitteentekemisessä piile juuri jokin odotusarvo?

        Ihmisestähän pitäisi olla kiinnostunut, eikä mahdollisesta suhteesta? Vai?


    • Kumpikin nainen tai mies voi aivan hyvin tehdä aloitteen ja parhaassa tapauksessa se johtaa syvempään tutustumiseen ja parisuhteeseen.🙂.

    • Asia on tutkittu ja selvitetty tarkoin sosiologisella havaintomenetelmällä, mutta ei uskota, että NAINEN tekee aloitteen aina, koska aloitteen kieli ei ole sanallinen.

      Naisen tekemä aloite on pitkä katse silmiin, hymy, naisellinen ele katsoessa, kuten tukan sukiminen tai huulien sively. Sekä naisen aloitteenteko, että miehen tulkinta ovat ALITAJUISIA, joten kulttuurissa on voinut elää harhaluulo, että MIES tekee aloitteen.

      Jos naisen tekemää aloitetta ei ole, miehen yrityksen valuvat hukkaan. Piirittäminen ilman naisen aloitetta ei johda tulokseen. 🌹👀

    • Omasta mielestäni sillä ei ole eroa. Se tekee aloitteen, jolla kipinöi enemmän tai joka on avoimempi oman itsensä esille tuomisen kanssa.

      Omalla kohdalla pitkiin suhteisiin johtaneiden aloitteiden osalta tilanne on kutkuttavasti tasan 2-2 ja jatkoerä on alkamassa...

      • Anonyymi

        Teetkö aloitteen fledalle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teetkö aloitteen fledalle?

        Miksi tekisin? Ja sehän on omien sanojensa mukaan varattu, niin niihin karkeloihin en osallistu kenenkään vuoksi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Miksi tekisin? Ja sehän on omien sanojensa mukaan varattu, niin niihin karkeloihin en osallistu kenenkään vuoksi.

        Mitähän tuo tarkoittaa kysymyksellä teetkö aloitteen? Mitään aloitteita ei tarvitse tehdä.
        Aviomies ja ystävä ovat eri asioita ymmärtääkö randombypasser tämän?


    • Minusta siinä ei ole eroa tekeekö nainen vai mies aloitteen. Se taitaa itse asiassa olla jonkinlainen helpotuskin pojille/miehille, kun nykyään tutustumisaloitteiden tekeminen ei enää ole pelkästään heidän vastuullaan. 🤔 On varmaan jonkin verran ujoja poikia, jotka vain katsovat kaukaa sitä ihailemaansa tyttöä, mutta jostakin syystä eivät uskalla mennä juttelemaan tai ainakaan pyytää treffeille sitä tyttöä. - Eikö silloin olekin kiva, jos tyttö pyytää treffeille? 🙂

      Vai pitääkö aloittajan mielestä tyttöjen/naisen lähettää vain telepaattisia viestejä, jotta mies ymmärtäisi toimia? 😄

      Itse asiassa minä en ole koskaan tehnyt suhteeseen johtanutta aloitetta. - Enkä mitään muutakaan aloitetta. - Minua on aina ensin haettu tanssimaan. 🙂 - Toki naistenhaulla olen sitten itse pyrkinyt jatkamaan keskustelua, kun mies alkoikin kiinnostaa ja halusin tutustua syvemmin. 😉

    • Anonyymi

      Ravintola taitaa olla ainoa paikka, jossa näitä aloitteita pyritään tekemään.
      Muualla ihmissuhteet syntyvät luonnollisesti.

    • Anonyymi

      Periaatteessa ei mitään, mutta käytännössä voi olla paljonkin. Osa miehistä ei kestä aloitteellisia naisia. Toisaalta mies, joka ei kestä sloitteellisia naisia, on aika turha tapaus tutustua.

    • Jaah, no ne aloitteet mitä mulle on tehty ovat olleet teinipoikien tekemiä, "alatko olee". EN! "Ai, no ei sitte."

      Tai kapakassa jonkun päihtyneen juntin tekemiä, "lähetkö yöks mun luo" EN! " Miksi et, lähe nyt. Vitun ämmä!" jne.

      Eli ite on joutunu aloitteet tekee.

      Ei siis vertailupohjaa tarpeeksi.

      • Niin ja siis kaikki suhteet mitä mulla on ollut, ovat mun aloitteesta lähteneet liikkeelle. Tutustuminen startannut. Enää en kyllä tekisi aloitteita, mutta joskus oli kova hinku pari löytää.


    • Anonyymi

      Oli mies joka oli kovin kiinnostunut minusta. Kävimme työporukalla syömässä. Aina kun lähdimme samlla junalla kotiin, hän pyysi. jää luokseni, olet niin ihana. Vastasin aina samoin, olen naimisissa enkä etsi vieraita miehiä.
      Erosin ja soitin että haluan varta vasten tavata hänet, on asiaa. Menimme ulos syömään. Sanoin, nyt olen vapaa, voisimme kokeilla pärjäämmekö yhdessä kumpaneina. Hän kieltäytyi. Hämmästynyt olin. En kuitenkaan pettynyt, pidin hänestä mutten ollut ihastunut.
      Toisen kanssa kävin samassa harrastuksessa miehen kanssa. Hän aina lopuksi halasi, kerran painoin pääni hänen olkaansa vasten ja sanoin. Jäisinkö tähän. Tilanne kesti puoli minuuttia. Nostin pääni, naurahdin, heilautin kättä ja hyppäsin autooni. Seuraavalla kerralla hän pyysi mökilleen. Tuli hyvä suhde.

    • Anonyymi

      Olen tehnyt. Yksi epäonninen kerta johti avioliittoo🤣

      • Anonyymi

        Ja olen nainen. Hyvää yötä ja taivas varjelkoon minua tekemästä enää vastaavia aloitteita 😉🤭😅


    • Nainen saa tehdä aloitteen, ei aloitteen pitäisi olla miehen yksinoikeus. Jos lasketaan kaikki miesten ensialoitteet ja omat aloitteet, häviän kyllä aktiivisuudessa 6-0. Olen tehnyt 3 ensialoitetta, ja jos kaikki aloitteet täysi-ikäisyyden jälkeen lasketaan miehet johtaa varmaan yli kolmella kymmenellä. Tosin nuo miesten aloitteet ajoittuu nuoruuteen ja kaikki omat aloitteet on yli 35v. Kaikki pitkät suhteet on alkaneet miehen aloitteesta. Naisen ensialoitteen ongelma onkin se, että osa miehistä käyttää ihastusta hyväksi ja ottavat sen mikä helpolla irtoaa… Tosin mitä fiksumpi ja aikuisempi on, sitä harvemmin sitä tapahtuu.

      Elämänkokemus kertoo, että jos mies on OIKEASTI kiinnostunut tutustumaan syvästi, hän on itse aktiivinen ja hakee tilanteita missä ollaan tekemisissä. Naisen pitää tosin eleillä, ilmeillä, flirtillä, silmien loisteella tai/ja sanoilla osoittaa, että kiinnostusta löytyy. Harva mies jaksaa yrittää, jos vastine on punaista tai toistuvaa keltaistakaan valoa. Tämäkin voi joskus olla haastavaa, jos on muusta kuin miehestä riippuvista syistä itse epävarma. Mutta sellaista se elämä vaan on välillä.

      • Anonyymi

        Voiko kurppaiässä tehdä aloitteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko kurppaiässä tehdä aloitteita?

        Hölmö kysymys ja kertoo ehkä eniten elämänkokemuksen puutteesta.


    • Anonyymi

      Olen mies, tehtäväni on tehdä aloitteet. Olen aloittanut kaikki suhteeni vaikka olen äärimmäisen huono siinä hommassa.

      Nainen joka tekee aloitteen ja pitää siitä kiinni on äärimmäisen kunnioitettava ja osoittaa kykenevänsä toiminaan suhteen autenttisena osapuolena ja kantamaan omalta osaltaan vastuusta kohtalostaan - ja siten häneen on helppo suhtautua vakavasti koska tietää että hän ei tee päätöksiä suggestion vaan oman tahtonsa perusteella.

      Tiedän täsmälleen kuinka vaikeaa se aloitteen tekeminen on ja millaiseen riskiin siinä itsensä ja omakuvansa asettaa. Siksi aloitteellinen nainen on AINA parempi kuin passiivinen ja roikottava.

      • Anonyymi

        Fiksu kommentti. Harmi vaan todella monet miehet ei aattele samalla tavalla, vaan vetäytyvät jos nainen edes lähestyy tai puhuu oma-aloitteisesti.

        Sitä ei voi mitenkään ennalta tietää miten mies reagoi. Vaikka mies ottaisi paljon kontaktia ja olisi suorastaan vaativan kutsuva, niin voi siltikin olla yllättäen torjuva ja kiinnostus lopahtaa kuin seinään jos nainen tekee aloitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kommentti. Harmi vaan todella monet miehet ei aattele samalla tavalla, vaan vetäytyvät jos nainen edes lähestyy tai puhuu oma-aloitteisesti.

        Sitä ei voi mitenkään ennalta tietää miten mies reagoi. Vaikka mies ottaisi paljon kontaktia ja olisi suorastaan vaativan kutsuva, niin voi siltikin olla yllättäen torjuva ja kiinnostus lopahtaa kuin seinään jos nainen tekee aloitteen.

        Hälytyskellon pitäisi tuossa kohdin kilkattaa. Jos naisen oma tahto on tuossa vaiheessa miehelle ongelma, se tulee olemaan sitä myös myöhemmässä vaihessa tutustumista. 😁

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kommentti. Harmi vaan todella monet miehet ei aattele samalla tavalla, vaan vetäytyvät jos nainen edes lähestyy tai puhuu oma-aloitteisesti.

        Sitä ei voi mitenkään ennalta tietää miten mies reagoi. Vaikka mies ottaisi paljon kontaktia ja olisi suorastaan vaativan kutsuva, niin voi siltikin olla yllättäen torjuva ja kiinnostus lopahtaa kuin seinään jos nainen tekee aloitteen.

        Myös monet naiset vetäytyvät kun mies tekee aloitteen. Luuletteko että tämä aloitteellisena osapuolena oleminen on kivaa ja mukavaa tavalliselle miehelle? Ei ole, pahimmillaan se on itsetuntoa näivertävää suossa rämpimistä jossa sinuun suhtaudutaan nuivasti vaikka olet peruspositiivisella asialla.

        Juuri siksi arvostan naisia jotka tekevät aloitteita. He luopuvat varmasta asemastaan roolina jossa he voivat helposti valikoida tarjokkaista ja siirtyvät toimimaan aktiivisesti haastavalla kentällä jossa heille voi tulla takkiin. Ajattelen että jos nainen on itse omalla vaivallaan yhyttänyt minut hän myös piittaa ja arvostaa minua lähtökohtaisesti enemmän kuin jos vain "kaikki tapahtui".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös monet naiset vetäytyvät kun mies tekee aloitteen. Luuletteko että tämä aloitteellisena osapuolena oleminen on kivaa ja mukavaa tavalliselle miehelle? Ei ole, pahimmillaan se on itsetuntoa näivertävää suossa rämpimistä jossa sinuun suhtaudutaan nuivasti vaikka olet peruspositiivisella asialla.

        Juuri siksi arvostan naisia jotka tekevät aloitteita. He luopuvat varmasta asemastaan roolina jossa he voivat helposti valikoida tarjokkaista ja siirtyvät toimimaan aktiivisesti haastavalla kentällä jossa heille voi tulla takkiin. Ajattelen että jos nainen on itse omalla vaivallaan yhyttänyt minut hän myös piittaa ja arvostaa minua lähtökohtaisesti enemmän kuin jos vain "kaikki tapahtui".

        Hyvin päätelty. Viitaten ylempään kommenttiini, voit kenties ajatella myös, että aloitteita tekevä nainen ei suhteen edetessäkään välttämättä odota miehen hoitavan kaikkia aloitteellisuutta vaativia asioita.

        Mietihän vaikka omakotitaloprojektia: olisiko mukavaa, jos olisi passiivinen nainen?

        - Mies elättää, nainen synnyttää. Mies myös tienaa talorahat.

        - Mies ehdottaa talomallin, nainen valikoi niistä. (Virhevalinta miehen vastuulla.)

        - Mies hoitaa kaiken yhteydenpidon projetkin eri osapuoliin, koska naisen ei tarvitse olla aloitteellinen. (Mies alkaa elää luuri korvalla.)

        - Kun talo on valmis, nainen katsoo televisiota. Kaikki muu aktiviteetti voisi olla tulkittava "aktiivisuudeksi", ja se olisi miehelle no-no.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin päätelty. Viitaten ylempään kommenttiini, voit kenties ajatella myös, että aloitteita tekevä nainen ei suhteen edetessäkään välttämättä odota miehen hoitavan kaikkia aloitteellisuutta vaativia asioita.

        Mietihän vaikka omakotitaloprojektia: olisiko mukavaa, jos olisi passiivinen nainen?

        - Mies elättää, nainen synnyttää. Mies myös tienaa talorahat.

        - Mies ehdottaa talomallin, nainen valikoi niistä. (Virhevalinta miehen vastuulla.)

        - Mies hoitaa kaiken yhteydenpidon projetkin eri osapuoliin, koska naisen ei tarvitse olla aloitteellinen. (Mies alkaa elää luuri korvalla.)

        - Kun talo on valmis, nainen katsoo televisiota. Kaikki muu aktiviteetti voisi olla tulkittava "aktiivisuudeksi", ja se olisi miehelle no-no.

        🦄

        Jonkun muun nainen. Ei minun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun muun nainen. Ei minun.

        Aloitteellisuudessa on sellainen paskamainen piirre ihmissuhteissa että jos olet aloitteellinen ja aito olet aina ohuella pinnalla. Haluat tutustua ja teet aloitteita nimenomaan kiinnostavia ihmisiä kohtaan joihin väistämättä projisoit hyvinkin syvälle meneviä odotuksia vaikka ne velvoitteita eivät olisikaan tai vielä millään tavalla realisoituja.

        Tällöin aloitteellisuus ja torjutuksi tuleminen on emotionaalisesti hyvinkin raskasta. AInakaan itse en osaa olla "kevyesti" vain olemalla, vaan luonnostaankin katson mahdollisuuksia pidemmälle koska tiedän mitä toivon ja elämältä tahdon.

        Sitten taas sellainen merkityksetön hurlum-hei aloitteellisuus jota tehdään tavan vuoksi ei taas sisällä henkilökohtaisuutta, se on iskemistä ja siitä pidetään oma persoona ja syvyys erossa. Tätäkin olen kokeillut ja jopa menestynyt siinä suht hyvin mutta _se ei ole tyydyttävää_ se ei johda henkilökohtaiseen kohtaamiseen vaan roolisuorituksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteellisuudessa on sellainen paskamainen piirre ihmissuhteissa että jos olet aloitteellinen ja aito olet aina ohuella pinnalla. Haluat tutustua ja teet aloitteita nimenomaan kiinnostavia ihmisiä kohtaan joihin väistämättä projisoit hyvinkin syvälle meneviä odotuksia vaikka ne velvoitteita eivät olisikaan tai vielä millään tavalla realisoituja.

        Tällöin aloitteellisuus ja torjutuksi tuleminen on emotionaalisesti hyvinkin raskasta. AInakaan itse en osaa olla "kevyesti" vain olemalla, vaan luonnostaankin katson mahdollisuuksia pidemmälle koska tiedän mitä toivon ja elämältä tahdon.

        Sitten taas sellainen merkityksetön hurlum-hei aloitteellisuus jota tehdään tavan vuoksi ei taas sisällä henkilökohtaisuutta, se on iskemistä ja siitä pidetään oma persoona ja syvyys erossa. Tätäkin olen kokeillut ja jopa menestynyt siinä suht hyvin mutta _se ei ole tyydyttävää_ se ei johda henkilökohtaiseen kohtaamiseen vaan roolisuorituksiin.

        Tökkäsin peukun. Kuulostaa tutuille nuo ajatukset omassakin elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteellisuudessa on sellainen paskamainen piirre ihmissuhteissa että jos olet aloitteellinen ja aito olet aina ohuella pinnalla. Haluat tutustua ja teet aloitteita nimenomaan kiinnostavia ihmisiä kohtaan joihin väistämättä projisoit hyvinkin syvälle meneviä odotuksia vaikka ne velvoitteita eivät olisikaan tai vielä millään tavalla realisoituja.

        Tällöin aloitteellisuus ja torjutuksi tuleminen on emotionaalisesti hyvinkin raskasta. AInakaan itse en osaa olla "kevyesti" vain olemalla, vaan luonnostaankin katson mahdollisuuksia pidemmälle koska tiedän mitä toivon ja elämältä tahdon.

        Sitten taas sellainen merkityksetön hurlum-hei aloitteellisuus jota tehdään tavan vuoksi ei taas sisällä henkilökohtaisuutta, se on iskemistä ja siitä pidetään oma persoona ja syvyys erossa. Tätäkin olen kokeillut ja jopa menestynyt siinä suht hyvin mutta _se ei ole tyydyttävää_ se ei johda henkilökohtaiseen kohtaamiseen vaan roolisuorituksiin.

        Eikö tämän vuoksi pitäisi kaikkien arvostaa aloittellisia ihmisiä, aiheesta ja sukupuolesta riippumatta?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tämän vuoksi pitäisi kaikkien arvostaa aloittellisia ihmisiä, aiheesta ja sukupuolesta riippumatta?

        🦄

        Riippuu siitä mennäänkö positiivisuuden vai negatiivisuuden kautta. Aloite voi olla hyökkäävä tai alentava eikä silloin ole mitään syytä kehua aloitteellisuudesta koska silloin aloitteellisuus edustaa välinpitämättömyyttä toisista.

        Yleensä kannattaa arvostaa niitä rakentavia ja hyviä asioita. Kaikki riippuu tilanteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu siitä mennäänkö positiivisuuden vai negatiivisuuden kautta. Aloite voi olla hyökkäävä tai alentava eikä silloin ole mitään syytä kehua aloitteellisuudesta koska silloin aloitteellisuus edustaa välinpitämättömyyttä toisista.

        Yleensä kannattaa arvostaa niitä rakentavia ja hyviä asioita. Kaikki riippuu tilanteesta.

        Kyllä. Me kaikki olemme kokeneet myös hyökkääviä ja alentavia aloitteita.

        Muodostan kysymykseni uudelleen:

        Eikö tämän vuoksi pitäisi kaikkien arvostaa rakentavia aloitteita tekeviä ihmisiä, aiheesta ja sukupuolesta riippumatta?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitteellisuudessa on sellainen paskamainen piirre ihmissuhteissa että jos olet aloitteellinen ja aito olet aina ohuella pinnalla. Haluat tutustua ja teet aloitteita nimenomaan kiinnostavia ihmisiä kohtaan joihin väistämättä projisoit hyvinkin syvälle meneviä odotuksia vaikka ne velvoitteita eivät olisikaan tai vielä millään tavalla realisoituja.

        Tällöin aloitteellisuus ja torjutuksi tuleminen on emotionaalisesti hyvinkin raskasta. AInakaan itse en osaa olla "kevyesti" vain olemalla, vaan luonnostaankin katson mahdollisuuksia pidemmälle koska tiedän mitä toivon ja elämältä tahdon.

        Sitten taas sellainen merkityksetön hurlum-hei aloitteellisuus jota tehdään tavan vuoksi ei taas sisällä henkilökohtaisuutta, se on iskemistä ja siitä pidetään oma persoona ja syvyys erossa. Tätäkin olen kokeillut ja jopa menestynyt siinä suht hyvin mutta _se ei ole tyydyttävää_ se ei johda henkilökohtaiseen kohtaamiseen vaan roolisuorituksiin.

        " Haluat tutustua ja teet aloitteita nimenomaan kiinnostavia ihmisiä kohtaan joihin väistämättä projisoit hyvinkin syvälle meneviä odotuksia vaikka ne velvoitteita eivät olisikaan tai vielä millään tavalla realisoituja."

        Tuohan on ihan oma "vika", jos odottelee "kiinnostavalta" ihmiseltä maailmoja, vaikkei mitään suhdetta vielä olisikaan.

        Hyvin usein "aloitteelliset" olivat sitten miehiä tai naisia eivät tunne itseään, eivät siten muitakaan, eivätkä omaa ajatuksen kulkuaan. Sitten juurikin kiinnostutaan vääristä ihmisistä, ja petytään, kun ei saada vastakaikua. Vastakaikua ei saa melko varmasti varatulta osapuolelta tai ihmiseltä, jonka elämän tilanne on haastava. Tai tosiaan ihmiseltä, joka ei halua mitään suhdetta tai jonka mielestä aloitteellinen ei ole kiinnostava, parisuhdemielessä ainakaan.

        Opetus 1: tee aloite, mutta älä odota siltä mitään ihmeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Me kaikki olemme kokeneet myös hyökkääviä ja alentavia aloitteita.

        Muodostan kysymykseni uudelleen:

        Eikö tämän vuoksi pitäisi kaikkien arvostaa rakentavia aloitteita tekeviä ihmisiä, aiheesta ja sukupuolesta riippumatta?

        🦄

        Hyökkäävä ja alentava aloite ei ole aloite vaan pelkästään arvostelua ja huonoa käytöstä.


    • Anonyymi

      Heather Graham on maailman kaunein nainen

    • Anonyymi

      Mun käsittääkseni, sen voisi tehdä kumpi tahansa ja varsinkin ihan pelkän tutustumisen suhteen... mihin se taas johtaa, onkin toinen kysymys.
      Mä en kyllä pysty ehdottelemaan seksuaalista suhdetta, kenellekään enää uskoakseni. Ihan suoraan en niin ole koskaan tehnytkään, varsinaisesti!

      Mun ensimmäisen miehen mä taisin ihan luonnostaan 19 vuotiaana, saada vieteltyä.
      Ei siinä paljon puhetta tarvittu, ilmoitin ett; "Jään sun luoksesi yöksi, koska kotiin
      en mene enää riitelemään; Faijan kanssa." Se suhde kesti noin 2 vuotta ja loppui mun oikutteluuni, mukulaisuuttani. Meillä oli 17 vuoden ikäero, mikä ilmeisesti myös vaikeutti yhteiseloa. Ajatusmaailmat eivät aina kohdanneet, esim. rahan käytössä.

      Tässä iässä, mä en kyllä "tyrkylle" lähde, kokeilemaan kestääkö siivet ja miten pitkälle. Eikä muutenkaan nyt ole edes sovelias aika, Mimmi on vielä niin pieni ja tarvitsee kaiken mun huomioni, jonka suinkin voin hänelle antaa. Eli flikka; on mun elämäni tärkein ihminen, vielä muutaman vuoden ainakin.

      Muutenkin ihmissuhteet perheeni sisällä, tällä hetkellä saattavat olla katkolla, jos mun ylitseni vielä yritetään marssia. Faijan kans vielä keskustelut keskustelematta, kunhan mun mieleni ensin hiukan rauhoittuu... niin ett keskustelustakin saattaa syntyä jonkin sorttinen mielenrauha, molemmille.
      trollikka

    • Anonyymi

      Se ero tuntuu olevan että naisten aloitteet eivät ole kovin realistisia. Ainakin jos minua joku nainen lähestyy niin hän on vähintään noin kymmenen vuotta itseäni vanhempi. Jos olisin vielä aloitteellinen niin pyrkisin kyllä olemaan sitä järkevällä tavalla.

      • Anonyymi

        Niin millä tavalla sinä sitten vertaatkaan naisten ja miesten tekemiä aloitteita, jos sinua ovat lähestyneet vain naiset?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin millä tavalla sinä sitten vertaatkaan naisten ja miesten tekemiä aloitteita, jos sinua ovat lähestyneet vain naiset?

        🦄

        En pysty vertaamaan sen isommin kuin vain oman vaatimattoman elämäni kokemuspohjalta.


      • Anonyymi

        Monet miehet tykkäävät puumanaisista, se on realisimia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet miehet tykkäävät puumanaisista, se on realisimia.

        Niin, ehkä naisten aloitteet ovat sitten enemmänkin seksiin tähtääviä ja miesten vastuulle jää ne parisuhdealoitteet. Itse en ole ainakaan koskaan lähestynyt naista joka olisi itseäni huomattavasti nuorempi joten kai se tolkku jätetään tietyn tahon huoleksi.


    • Anonyymi

      Periaatteessa ei mitään mutta käytännössä paljonkin. Erityisen paljon riippuu myös aloitteen laadusta, ajasta, tilanteesta, paikasta, tietääkö tai tunteeko osapuolet toisistaan ennestään ollenkaan, vähän vai paljon.

      Jos etsii tilapäistä seuraa, on sama kumpi tekee aloitteen. Tietysti kannattaisi tietää mitä itse hakee vai hakeeko mitään, sama tunnustella toisesta.Itse en harrasta epämääräisiä seksisuhteita, joten en tee aloitteita. Vakituisiin suhteisiin odotan aloitetta mieheltä. Jos mies ei vaivaudu siihen, hän ei ole hyvä minulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe