Jumalaton maailma ei parannusta tarvitse

Anonyymi-ap

Räikeä huuto ja helvetillä uhkailu ei tehoa ollenkaan heihin jotka ovat valinneet tien johon ei Jumala kuulu.

Entä meidän kristittyjen tehtävä?

Se on kutsukorttien jakaminen suurelle Ehtoolliselle. Kutsukortit tavoittavat juuri ne ihmiset, joiden omatunto on herännyt Jumalan sanan (uskomisen) kautta tuntemaan sen juopan joka on ihmisen ja Jumalan välillä. Tämän juopan ylitse ei kukaan ihminen pääse omin ponnistuksin, on olemassa vain YKSI TIE.

Tästä Jeesus Kristus Tiestä kristittyjen pitää ihmisille kertoa.
Nyt aika ja palstatila kuluu jonninjoutavaan vikojen etsinään toisista kristityistä, ja tuomioiden jakamiseen heille. Samalla ihminen kirjoittaa oman kadotustuomionsa, humaamatta ollenkaan mitä on tekemässä. Tällainen toiminta on härskiä itsevanhurskautta, joka ei pelasta ketään, ei julistajaa itseään, eikä niitä joille omien aivoitusten madonlukuja päivästä toiseen luetaan.


Ilm. 22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

Ilm. 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
Ilm. 22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
1. - Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!"
2. - Ja joka janoaa, tulkoon,
3. - ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

10

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka on ottanut vastaan sanoman "tule". hän sanokoon muillekkin, "tule sinäkin"!
      Joka janoaa, hän tulkoon.
      Ja joka TAHTOO saada syntinsä anteeksi, ja Kristukselta vanhurskauden lahjaksi, ottakoon hän lahjan vastaan.

      Kun ihminen saa kokea sen, jota hän ei olisi ansainnut, (tietää tämän itse), se tuo ilon.

      Omanvanhurkauden tienaajaksi jäänyt henkilö, on aina viittä vaille vanhurskas. Hän kyntää ahkerasti kymmentä eri sarkaa, joista se kymmenes ei tule koskaan valmiiksi. Sääli ihmisparkoja. 😩

      • Anonyymi

        Pyhässä Hengessä joka on Kristus Pyhä Henki on Kristus itse ja siinä on vanhurskaus Kristuksessa eli Pyhässä Hengessä.

        Luterilaiset eivät vain jostain syystä opi sitä eikä tämän avauksen tekijäkään joka on eriseura esikoiset rystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhässä Hengessä joka on Kristus Pyhä Henki on Kristus itse ja siinä on vanhurskaus Kristuksessa eli Pyhässä Hengessä.

        Luterilaiset eivät vain jostain syystä opi sitä eikä tämän avauksen tekijäkään joka on eriseura esikoiset rystä!

        Joka todistaa lihallisesta Kristuksesta, kuolleesta evankeliumista ja lihallisesta muisti kristillisyydestä! Mutta miksi he yrittävät sitä lihaa vielä tuputtaa meille jotka olemme Hengen lapset?

        Ei varmaan tämä vanhus osaa siihen vastata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhässä Hengessä joka on Kristus Pyhä Henki on Kristus itse ja siinä on vanhurskaus Kristuksessa eli Pyhässä Hengessä.

        Luterilaiset eivät vain jostain syystä opi sitä eikä tämän avauksen tekijäkään joka on eriseura esikoiset rystä!

        Älä sinä tule sotkemaan ulostettasi avauksiini. 💩

        Tyhjänjauhaja, jätä nämä kristilliseen opetukseen liittyvät asiat meille, jotka olemme Jumalan koulussa vuosikymmeniä koeteltuja Jumalan lapsia. 😉


    • Anonyymi

      Mitäs se esikoiset ry lainen (luterilainen) märehtii laestaadiolaidpalstalla?

    • Anonyymi

      Käänny ja tee parannus oi Jumalaton ja synnissä rypevä maailma, nouse pian ja käänny sinun Jumalasi tykö!

      Ja te syntiset ja synniltä kiusatut, ottakaat vastaan Pyhä Henki vanhimpain kätten päälle panemisen kautta! Ja olkaa vaikutetut Pyhältä Hengeltä ja olkaa täytetyt Pyhällä Hengellä, että teillä pitää taivaan valtakunnan avaimet oleman jotka Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen lapset olette ja valta todistaa syntejä anteeksi ja valta pidättää!

    • Anonyymi

      "Jumalaton maailma ei parannusta tarvitse"

      Eikö juuri jumalaton tarvitse parannusta? Jeesus sanoi: " Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä tullut vanhurskaita kutsumaan, vaan syntisiä."

      • Anonyymi

        Hän tarkoitti niitä joita Jumala ei ole ollenkaan herättänyt ollaan armollisia sille ei viilata pilkkuja, joka tapauksessa hän ei ymmärrä sitä että herätys tulee juurikin herätys saarnan kautta, kuinkas ne omantunnot herää ilman saarnaa joka herättää?

        Hän on vähän lapsellinen ja yrittää kaikkensa saadakseen tehtyä tyhjäksi Pyhän Hengen työn!

        Hän on mies joka kieltää asuvaisen Pyhän Hengen!

        Hän puhuu tyhjää evankeliumia!

        Hän hullu ja järjetön!

        Hän puhuu lampusta ilman öljyä ja kauppaa sitä muille!

        Ota hullu mies ensin öljyä lamppuun ja ala kauppaamaan sen jälkeen sillä öljy on Pyhä Henki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tarkoitti niitä joita Jumala ei ole ollenkaan herättänyt ollaan armollisia sille ei viilata pilkkuja, joka tapauksessa hän ei ymmärrä sitä että herätys tulee juurikin herätys saarnan kautta, kuinkas ne omantunnot herää ilman saarnaa joka herättää?

        Hän on vähän lapsellinen ja yrittää kaikkensa saadakseen tehtyä tyhjäksi Pyhän Hengen työn!

        Hän on mies joka kieltää asuvaisen Pyhän Hengen!

        Hän puhuu tyhjää evankeliumia!

        Hän hullu ja järjetön!

        Hän puhuu lampusta ilman öljyä ja kauppaa sitä muille!

        Ota hullu mies ensin öljyä lamppuun ja ala kauppaamaan sen jälkeen sillä öljy on Pyhä Henki!

        Lamppuöljykauppias jauhaa tyhjiä, pilkkaa Jumalaa, vääntelee Jumalan sanaa, tietämättä itse mitään siitä mitä tekee. Panettelee Jumalan lapsia.
        Kyllä tämä öljykauppiaan öljy tulee täysin eri lähteistä, josta me Jumalan omat ammennamme ravinnon, ja perimme iankaikkisen elämän.

        Kristuksen sanaa ei tämä hengellisesti umpisokea saatanan agentti kykene piiruakaan muuttamaan miksikään, kuluttaa vaan armon aikansa turhaan.

        NBeuvoni on, elä puutu netissä julkisesti asioihin joista sinä et ymmärrä mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe