Nainen, mistä sinut löytää?

Anonyymi-ap

Sanotaan, että siellä jossain sinä olet, sinä unelmieni täyttymys.
Missä?
Missä sinuun voi "vahingossa" törmätä?
Missä sinunlaisesi naiset ovat?

Tiedän kyllä, että kotoa ei kukaan tule hakemaan eikä varmaan ovellekaan posti sinua toimita.
Mutta, kun lähtee liikkeelle sinua etsimään vaikka ei vartavasti etsimäänkään, niin missä sinuun voisi vahingossa törmätä?
Tai missä sinä toivoisit törmääväsi häneen jota elämääsi odotat?

Käytkö jossain, jossa hetken rentoudut taikka vietät aikaa ilman kiirettä?
Vietätkö joskus tovin kahvilassa?
Istutko hetken puiston penkillä?
Käytkö tapahtumissa?
Lähdetkö joskus ajelemaan vain jonnekin päin ja katselemaan?
Millä täytät elämäsi ja sen vapaa-ajan kulutat ja miten?

Kun se oikea löytyy, se voi tulla jossain vastaan yllättäen, mutta millaisessa tilanteessa?
Ei se varmaan ihan kauppareissulla yleensä tapahdu, eikä minkään kiireen taikka hälinän keskellä.

31

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit tullut toissa vuonna juttelemaan kun vielä kohdattiin useasti.

• Anonyymi

Jos se oikea vaan tulee jossain vastaan, missäköhän sellainen kohtaaminen voisi tapahtua?

Luotan kuitenkin, että sinut tuodaan minulle.
      Ehkä ei tarvitse edes kysellä vaan mennä ja vain lähteä jonnekin ja kohtalo ohjailee sinut matkan varrelle.

On oltu etelässä ja hetki pohjoisessa.
      Missäköhän seuraavaksi.

• Anonyymi

Täältä lähitienoilta missä asun, minuun voi törmätä parhaiten. Tykkään liikkua kävellen/pyöräillen. Metsästä minut voi myös löytää kuleksimasta, saatan toisinaan myös pysähtyä kivelle haaveilemaan. Lähikirjasto myös kiva paikka hengailla.

• Anonyymi

1.4 torilla.

• Anonyymi

Minuun voi törmätä töissä, kaupassa, kahvilassa, ostoskeskuksessa tai harrastuksissa.

• Minähän olen aika paljon töissä, joten...

• Anonyymi

Ja kun et ole töissä, niin palstalla vai?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kun et ole töissä, niin palstalla vai?

No kyllä mä toki käyn kahvilla, harrastamassa, kaupassa. Harvemmin baarissa, mutta ehkä kerran vuodessa sielläkin.

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

No kyllä mä toki käyn kahvilla, harrastamassa, kaupassa. Harvemmin baarissa, mutta ehkä kerran vuodessa sielläkin.

Milloin viimeksi kävit kahvilla?
        Mitä harrastat?
        Mitä ostit kaupasta?
        Mitä juot baarissa?

Rikospöytäkirjoja tässä täyttelen.

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin viimeksi kävit kahvilla?
        Mitä harrastat?
        Mitä ostit kaupasta?
        Mitä juot baarissa?

Rikospöytäkirjoja tässä täyttelen.

No jätän kuitenkin vastaamatta tähän. Minuthan voisi vielä joku tunnistaa harrastusten perusteella😊 Ja eilen viimeksi kävin kahvilla apsilla.

• Anonyymi

No jätän kuitenkin vastaamatta tähän. Minuthan voisi vielä joku tunnistaa harrastusten perusteella😊 Ja eilen viimeksi kävin kahvilla apsilla.

Joitko pelkän kahvin vai söitkö myös leivoksen taikka muun elintarvikkeeksi luokitellun tuotteen?

• Anonyymi kirjoitti:

Joitko pelkän kahvin vai söitkö myös leivoksen taikka muun elintarvikkeeksi luokitellun tuotteen?

Pelkkä kahvi sillä kertaa.

• Anonyymi

Pelkkä kahvi sillä kertaa.

Oliko takeaway kahvi?
        Pieni keskikoko vai suuri?

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko takeaway kahvi?
        Pieni keskikoko vai suuri?

Teetkö tutkimusta miten naiset käyttäytyy? Onko sinulla pieni muistikirja mihin laitat palstalaisten mieltymykset? Mitä minun kohdalla jo lukee?

• Anonyymi

Teetkö tutkimusta miten naiset käyttäytyy? Onko sinulla pieni muistikirja mihin laitat palstalaisten mieltymykset? Mitä minun kohdalla jo lukee?

Vastatkaa vain kysymykseen.
        Olette epäilyn alaisena ja kaikkea mitä sanotte, voidaan käyttää todisteena teitä vastaan.
        Teillä ei ole oikeutta vaieta taikka oikeutta asianajajaan.

• Anonyymi

Rikostutkintapöytäkirja näytetään teille kuulustelun lopuksi.
        Ymmärrättehän, että emme voi antaa teille kuulustelun tässä vaiheessa vielä tietoja, jotta kertomus ei muuttuisi.
        Vastatkaa vain kysymykseen.

• Anonyymi

Kohdallanne lukee.
        Epäilty väittää "Minähän olen aika paljon töissä, joten...".
        Tässä kohtaa kuulusteluja heräsi epäilys, onko epäillyllä jotain salattavaa, lauseen kesken jättämisen sekä äkillisen hiljentymisen myötä.
        Jatkokuulusteluissa epäilty lisää:
        "No kyllä mä toki käyn kahvilla, harrastamassa, kaupassa. Harvemmin baarissa, mutta ehkä kerran vuodessa sielläkin."
        Epäilty ei suostu kertomaan kaikkea, on syytä epäillä lisää.
        Epäilty vetoaa kertomattomuunteen seuraavasti:
        "No jätän kuitenkin vastaamatta tähän. Minuthan voisi vielä joku tunnistaa harrastusten perusteella😊 Ja eilen viimeksi kävin kahvilla apsilla."
        Kuulusteluolosuhteet huomioonottaen selitys hyväksytään harrastusten sekä kauppaostosten osalta.
        Kahvilla käynnissä ei epäilyllä tunnu olevan mitään salattavaa, joten esitämme tarkentavan jatkokysymyksen, johon epäilty reagoi voimakkaasti kysyen:
        "Teetkö tutkimusta miten naiset käyttäytyy? Onko sinulla pieni muistikirja mihin laitat palstalaisten mieltymykset? Mitä minun kohdalla jo lukee?"
        Epäillylle esitetään hänen oikeutensa ja pyydetään kahdesti(2) vastaamaan esitettyyn kysymykseen.

Tutkintapöytäkirja on esitetty alustavasti epäillylle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kohdallanne lukee.
        Epäilty väittää "Minähän olen aika paljon töissä, joten...".
        Tässä kohtaa kuulusteluja heräsi epäilys, onko epäillyllä jotain salattavaa, lauseen kesken jättämisen sekä äkillisen hiljentymisen myötä.
        Jatkokuulusteluissa epäilty lisää:
        "No kyllä mä toki käyn kahvilla, harrastamassa, kaupassa. Harvemmin baarissa, mutta ehkä kerran vuodessa sielläkin."
        Epäilty ei suostu kertomaan kaikkea, on syytä epäillä lisää.
        Epäilty vetoaa kertomattomuunteen seuraavasti:
        "No jätän kuitenkin vastaamatta tähän. Minuthan voisi vielä joku tunnistaa harrastusten perusteella😊 Ja eilen viimeksi kävin kahvilla apsilla."
        Kuulusteluolosuhteet huomioonottaen selitys hyväksytään harrastusten sekä kauppaostosten osalta.
        Kahvilla käynnissä ei epäilyllä tunnu olevan mitään salattavaa, joten esitämme tarkentavan jatkokysymyksen, johon epäilty reagoi voimakkaasti kysyen:
        "Teetkö tutkimusta miten naiset käyttäytyy? Onko sinulla pieni muistikirja mihin laitat palstalaisten mieltymykset? Mitä minun kohdalla jo lukee?"
        Epäillylle esitetään hänen oikeutensa ja pyydetään kahdesti(2) vastaamaan esitettyyn kysymykseen.

Tutkintapöytäkirja on esitetty alustavasti epäillylle.

Vielä olisi kiva tietää mistä epäillään😉 Nainen on sinulle suuri mysteeri. Pidetään asia niin.

• Anonyymi

Vielä olisi kiva tietää mistä epäillään😉 Nainen on sinulle suuri mysteeri. Pidetään asia niin.

Pidätkö ätmikäs itseäsi keisarinnana, se ilmeisesti eroaa hyvinkin näistä muista rooleista joissa olet omaksunut alistuvamman roolin

• Anonyymi

Tarinanne todenperäisyyttä epäillään.
        Mikäli tarina pitää paikansa, voitte helposti muistaa miten kahvinne nauttisitte.
        Karhuryhmä on valmiina tekemään rynnäkön asunnollenne ja aloittamaan kidutuskuulustelut asian osalta, käytetyt menetelmät ovat vesitippakidutus, hermokidutus kynsillä liitutaulua raapimalla sekä teletappimusiikin soittaminen nonstop.
        Pyydämme teitä vastaamaan pikaisesti.

• Anonyymi

Tarvitaan kellon ajat vielä.

• Anonyymi

Minä toivoisin törmääväni häneen... eli mieheen, josta en tiedä vielä mitään, mutta jonka uskon olevan jossain... missä tahansa: töissä, kaupassa, kuntosalilla, lenkillä, tms. Vaikka aikaa on kulunut, uskon yhä suureen rakkauteen.

• Anonyymi

Samat aatokset mullakin, olen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat aatokset mullakin, olen mies.

Mukavaa kuulla, että joku mieskin ajattelee samalla tavalla. 😊

• Anonyymi

Täällä kotona olen. Eiköhän Se Oikea teleporttaa olohuoneeseeni sitten kun sille päälle sattuu.

• Anonyymi

Harrastuksessa menee aikaa jonkin verran. Ja töissä. Työpaikalta mut löytää varmimmin. Vapaailtoina käyn kaupassa kotikaupungissani eli sun asuinkaupungissa. Käyn myös julkisessa saunassa aina pari kertaa kuussa - ja taidenäyttelyissä, yleensä lauantai iltapäivisin. Istun konditoriassa ja muutamassa ketjukahvilassa. Autoa ajelen päämäärättömästi arki-iltoina. Melkein aina yksin, koska olen lähtökohtaisesti yksinäinen.

• Anonyymi

Mut löytää ensinnäkin ne, joiden haluan löytävän. Harrastuksista, töistä, ravintolasta ystävien kanssa, teatterista, keikalta, junasta... mahdollisuudet ovat rajattomat. Mutta vain ruudun tällä puolen.

• Anonyymi

Käyn kaupassa ja töissä. Välillä istun torilla jäätelöllä.
      Kirkossakin käyn. Hyvä nainen menee hukkaan.

• Anonyymi

Hän, joka haluaa mut löytää ja jonka haluan mut löytävän, tietää missä olen ja kuljen. Muiden ei tarvitse vaivautua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe