Toisinaan hetken huvista voi tulla.

Anonyymi-ap

Riesa koko loppuelämäksi.

29

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nonnii. Sitähän se kyllä on. Kaikki pois oikeasta elämästä ja oikeista ihmisistä. Niistä, joiden kanssa voi puhua ja nauraa niin että ääni kuuluu. Lähden nyt iltapuhteisiin. Siellä on iloa ja elämää tämänkin edestä.

• Anonyymi

Tiedä sitten loppujen lopuksi arvostaisinko suuremmin, jos mieheni kutsuisi minua Riesaksi.

• Anonyymi

En ole kenenkään riesana.

• Anonyymi

Varmaan totta. En ole kokenut onneksi.

• Anonyymi

Lapsi tulossa? Avioliitto kunniaan.

• Anonyymi

Pakkopelikö pyörinyt suomen maalilla? Harmittava takaisku.

• Anonyymi

Im tired of thinking that i dont deserve him.
      https://youtu.be/Yc3I-5NWje0

• Anonyymi

Oletko saanut sukupuolitaudin?

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Just joo. Näin on.

• Anonyymi

Rieskaa hainkin jo.

• Anonyymi

Mistä kaupasta .

• Kaverilla oli Harmi monta vuotta. Se oli kissa. Ikävän väkivaltainen harmaa kostaja. Nimi oli varsin osuva, mokoma suloinen paskiainen.

• Mun kissan kaveriksi tulee vielä Harmi. Tai jos sellainen tulee. Sitten jos otan vielä 2 kissaa, niin he ovat Piina ja Paniikki😉

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mun kissan kaveriksi tulee vielä Harmi. Tai jos sellainen tulee. Sitten jos otan vielä 2 kissaa, niin he ovat Piina ja Paniikki😉

Sopivat nimet teinityttöjen ahdistelijalle hyvin keksitty

• Anonyymi kirjoitti:

Sopivat nimet teinityttöjen ahdistelijalle hyvin keksitty

Herkules on hyvä animaatio. Suosittelen katsomaan.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Mun kissan kaveriksi tulee vielä Harmi. Tai jos sellainen tulee. Sitten jos otan vielä 2 kissaa, niin he ovat Piina ja Paniikki😉

Mä voin tulla sun kissan kaveriksi, olen aika eläinrakas ja kissojen kouluttamakin. Ja tietenkin saat sitte kutsua minua Harmiksi 🤗

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

Linnassa ei näy animaatioita

• randombypasser kirjoitti:

Mä voin tulla sun kissan kaveriksi, olen aika eläinrakas ja kissojen kouluttamakin. Ja tietenkin saat sitte kutsua minua Harmiksi 🤗

Kai mä sit saan Piinan ja Paniikin lisäksi?

Niin muuten on! Pitäisikin kaivaa se jostain ja kattella. Voisin kyllä kattoa myös Lilon ja Stitchin, Madagascarit ja Toy Storyt uusiks. Hitsi, nyt isoo alkoi lapsettaa 😱

• Anonyymi kirjoitti:

Linnassa ei näy animaatioita

Kyllä muuten näkyy, tasan ei Jenni ja Sauli ole niin tiukkapipoisia vanhempia etteikö animaatioita näkyisi.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Niin muuten on! Pitäisikin kaivaa se jostain ja kattella. Voisin kyllä kattoa myös Lilon ja Stitchin, Madagascarit ja Toy Storyt uusiks. Hitsi, nyt isoo alkoi lapsettaa 😱

Giovanni miks et puhuu minule

Kai mä sit saan Piinan ja Paniikin lisäksi?

Saat toki. Tosin mä joudun ottamaan mukanani nämä kaksi aatelista täältä, prinsessan ja prinssin, mutta voithan nimetä ne uudelleen, kuten minutkin. Prinsessa Piina osuu loistavasti, prinssistä tulkoon siis Paniikki. Ja mä en muuten syö samaa ruokaa sitten! Muuten olen osapuilleen sisäsika. Siis tarkoitan sisäsiisti, joo.

• Anonyymi

Riesoilla on usein kroonisia vaivoja jotka johtuvat riesaksi ryhtymisestä, elinikä ei siis kovin pitkä

• Anonyymi

Tämä on muuten ihan totta. Stressi on yksi suomalaisten yleisimmistä kroonisten sairauksien aiheuttajista, hyvin ikävä tila

• Anonyymi

Käyttäkää kortsua ni ei tarvi harmitella.

• Anonyymi

Vanhanliiton keinot auttaa riesoihinkin. Pohjanmaalla toimii edelleen.

• Anonyymi

Poltetaan kirkko?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3096
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2523
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2511
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2178
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      472
      1810
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      246
      1791
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      104
      1761
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1634
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1577
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      23
      1407
    Aihe