Riesa koko loppuelämäksi.
Toisinaan hetken huvista voi tulla.
29
123
Vastaukset
- Anonyymi
Nonnii. Sitähän se kyllä on. Kaikki pois oikeasta elämästä ja oikeista ihmisistä. Niistä, joiden kanssa voi puhua ja nauraa niin että ääni kuuluu. Lähden nyt iltapuhteisiin. Siellä on iloa ja elämää tämänkin edestä.
- Anonyymi
Tiedä sitten loppujen lopuksi arvostaisinko suuremmin, jos mieheni kutsuisi minua Riesaksi.
- Anonyymi
En ole kenenkään riesana.
- Anonyymi
Varmaan totta. En ole kokenut onneksi.
- Anonyymi
Lapsi tulossa? Avioliitto kunniaan.
- Anonyymi
Pakkopelikö pyörinyt suomen maalilla? Harmittava takaisku.
- Anonyymi
Im tired of thinking that i dont deserve him.
https://youtu.be/Yc3I-5NWje0 - Anonyymi
Oletko saanut sukupuolitaudin?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Just joo. Näin on.
- Anonyymi
Rieskaa hainkin jo.
- Anonyymi
Mistä kaupasta .
Kaverilla oli Harmi monta vuotta. Se oli kissa. Ikävän väkivaltainen harmaa kostaja. Nimi oli varsin osuva, mokoma suloinen paskiainen.
Mun kissan kaveriksi tulee vielä Harmi. Tai jos sellainen tulee. Sitten jos otan vielä 2 kissaa, niin he ovat Piina ja Paniikki😉
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Mun kissan kaveriksi tulee vielä Harmi. Tai jos sellainen tulee. Sitten jos otan vielä 2 kissaa, niin he ovat Piina ja Paniikki😉
Sopivat nimet teinityttöjen ahdistelijalle hyvin keksitty
Anonyymi kirjoitti:
Sopivat nimet teinityttöjen ahdistelijalle hyvin keksitty
Herkules on hyvä animaatio. Suosittelen katsomaan.
Mä voin tulla sun kissan kaveriksi, olen aika eläinrakas ja kissojen kouluttamakin. Ja tietenkin saat sitte kutsua minua Harmiksi 🤗
- Anonyymi
Linnassa ei näy animaatioita
randombypasser kirjoitti:
Mä voin tulla sun kissan kaveriksi, olen aika eläinrakas ja kissojen kouluttamakin. Ja tietenkin saat sitte kutsua minua Harmiksi 🤗
Kai mä sit saan Piinan ja Paniikin lisäksi?
Niin muuten on! Pitäisikin kaivaa se jostain ja kattella. Voisin kyllä kattoa myös Lilon ja Stitchin, Madagascarit ja Toy Storyt uusiks. Hitsi, nyt isoo alkoi lapsettaa 😱
Anonyymi kirjoitti:
Linnassa ei näy animaatioita
Kyllä muuten näkyy, tasan ei Jenni ja Sauli ole niin tiukkapipoisia vanhempia etteikö animaatioita näkyisi.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Niin muuten on! Pitäisikin kaivaa se jostain ja kattella. Voisin kyllä kattoa myös Lilon ja Stitchin, Madagascarit ja Toy Storyt uusiks. Hitsi, nyt isoo alkoi lapsettaa 😱
Giovanni miks et puhuu minule
Kai mä sit saan Piinan ja Paniikin lisäksi?
Saat toki. Tosin mä joudun ottamaan mukanani nämä kaksi aatelista täältä, prinsessan ja prinssin, mutta voithan nimetä ne uudelleen, kuten minutkin. Prinsessa Piina osuu loistavasti, prinssistä tulkoon siis Paniikki. Ja mä en muuten syö samaa ruokaa sitten! Muuten olen osapuilleen sisäsika. Siis tarkoitan sisäsiisti, joo.
- Anonyymi
Riesoilla on usein kroonisia vaivoja jotka johtuvat riesaksi ryhtymisestä, elinikä ei siis kovin pitkä
- Anonyymi
Tämä on muuten ihan totta. Stressi on yksi suomalaisten yleisimmistä kroonisten sairauksien aiheuttajista, hyvin ikävä tila
- Anonyymi
Käyttäkää kortsua ni ei tarvi harmitella.
- Anonyymi
Vanhanliiton keinot auttaa riesoihinkin. Pohjanmaalla toimii edelleen.
- Anonyymi
Poltetaan kirkko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453096- 1082523
- 512511
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402178Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4721810Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461791- 1041761
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91634Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231407