Ostin v. 2018 auton jossa on monia hienouksia jotka eivät ole minulle aiemmin tuttuja. Nyt on ollut jo muutama päivä ajoa, mutta tänään tuli eteen asia, jota ei aiemmin ollut eli auto sammuu liikennevaloissa ja käynnistyy sitten kun taas lähdetään liikkeelle. No OK, mutta mistähän olen onnistunut laittamaan ko. toiminnon päälle ja mistä sen saa pois, kun ei se ole alussa tuota tehnyt...? käyttöoppaasta en ole löytänyt sellaista kohtaa, missä tuo neuvotaan. On minusta hieman ärsyttävä asia ja haluaisin sen pois päältä.
Kiitos neuvoista !
XC60 + liikennevalot
3
353
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä ei-volvistin arvaus: Yleensä se nappi on A kirjain, jonka ympärillä on lähes koko ympyräksi väännetty nuoli. Mutta koska auton kulutuslukemat on mitattu ominaisuuden ollessa päällä, se menee taas itsestään päälle kun katkaiset virrat seuraavan kerran.
- Anonyymi
Kiitos, löytyihän se A-nappi keskikonsolista, olin vahingossa kai kyynärpäällä sen päälle laittanut....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, löytyihän se A-nappi keskikonsolista, olin vahingossa kai kyynärpäällä sen päälle laittanut....
Ainakaan omassa XC60 tuo ei mene vahingossa päälle, vaan se käynnistyy automaattisesti joka käynnistyksen yhteydessä itsekseen. Pitää aina erikseen laittaa pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748