Kaadetaan puuta ja myydään edullisesti tuttavalle joka hakettaa ne ja myy kalliilla ulkomaille. Kauppa se on joka kannattaa:). Kaupunki käyttää rahat 3:n bussin hommaamiseen R-linjalle. Ne ketä ennen kävelivät tai pyöräilivät pääsevät nyt lyhyetkin matkat bussilla ja kunto huononee. Kuulemma perustettu Koordinaattorin virka miettimään R-linjan asioita. Hyvin Kaivuri Kake osasi "kytky" tonttejä hommata Riihimäen -Hyvinkään rajalta....ai katos melkonen työmaa siellä nyt.
Puuta nurin sano Kaivuri Kake.
8
434
Vastaukset
- Anonyymi
Edullista puuta kun hakee sen toisen omistamasta metsästä.
- Anonyymi
Näin se menee. Rahanpesu kannattaa jos saa puolet puhtaana takaisin mitä sijoittaa.
- Anonyymi
Menee puunmyynnistä saadut rahat kuulemma kaupungin päättäjien kokousreissuun Uuteen-Seelantiin. Siellä on aiheena "Metsien kaadoista johtuva hiilijalanjäljen pieneminen" Matkalla on välilasku ja tutustuminen Hong Kongin viemäriverkkon suunnitteluun. Samalla palkitaan Kaivuri Kake ansiokkaasta työurasta.
- Anonyymi
Matkaeväät otetaan perussuomalaisten tapaan kai niistä köyhille tarkoitetuista ruokapusseista ja leivistä?
- Anonyymi
1. Kun nyt kerralla kaadetaan suuret määrät hyväkuntoista puuta koko Riksun alueelta,selviävät kerta porulla ja metelillä. Jos olisi kaadettu alue kerrallaan useana vuonna olisi ollut poru ja metelikin useana vuonna.
2. Puut piti kaataa kiireesti ennen kuin ilmaston muutos pilaa ne. Saadaan
vielä hyvät rahat.
3. Puut piti kaataa kiireesti ennenkuin tulee sota. Kaupankäynti sujuu vielä. - Anonyymi
Pakko sanoa, että lukuisat kannot ällöttävät, vielä kun niihin on vedelty jotakin punertavaa . Täällä harjulla niitä piisaa ja urheilupuistossa tietenkin.
- Anonyymi
Puut meni ja rahax muuttui, Nyt kaivellaan kadut auki.
- Anonyymi
Kohta menee koivuja nurin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403