Tiedustelisin onko koneille saatavissa varaosia,ja mistä?
Robota oy varaosat
22
6931
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedustelet ihan väärästä paikasta. Jos trollata haluat niin keksi parempi kysymys.
- Anonyymi
Ei trolli .vaan oikeasti saako näihin jostain varaosat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei trolli .vaan oikeasti saako näihin jostain varaosat
Niitä on satoja laitteita, mikä laite?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkunaulain kuoret halki muuten pelittää. . Siksi kyselen kun esim makitaan on hyvät varaosasaatavuudet . Tämä ei ole takuuasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taittu tuohon "satoja" laskettu kaikki laitteet ei myynnissä näy montaa eri tuotetta. Samat rojut saatavissa myyntipaikoissa osa tilaustuotteita ilmeisemmin.
- Anonyymi
On siulla laaja sanavarasto. Het ko hylkeellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taittu tuohon "satoja" laskettu kaikki laitteet ei myynnissä näy montaa eri tuotetta. Samat rojut saatavissa myyntipaikoissa osa tilaustuotteita ilmeisemmin.
Vannesahan terästä koirahäkkeihin ja kaikkea siltä väliltä ja ulkopuoleltakin. Tuhansia tuotteita.
- Anonyymi
Pultti koneeseen käy Makita akku
- Anonyymi
..Tehtaankadulta Helsingistä ..toinen mahdollisuus kaikille "ropottajille" Kivimäessä..
- Anonyymi
Beat.fi Kajaanissa
Näpytä nettiin. - Anonyymi
Romuja
- Anonyymi
Ilmeisesti pysyttävä kaukana kiinakoneista!
- Anonyymi
Antaa paskoin olla
- Anonyymi
Robota. Tamforce. Brucke paino sama väri ja akut erilaiset muuten kuoret ja sisuskalut näyttää samoilta.
- Anonyymi
Myös mec on sama tummanpunainen vain.
- Anonyymi
Tuontirengas Oy tietää varaosista
- Anonyymi
Saako ostettua pelkää kelkaa robotan tukkisahaan ja paljonko kustantaa?
- Anonyymi
Osa kerrallaan https://youtu.be/agcD0SjLZNQ
- Anonyymi
Saako vannesahaan kaasuvaijeria?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017774368wf
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Osat sopii keskenään kun vähän viitti kokeilla itsellä Roptan pulttipyssy. rälläkä .lehtipuhallin .Toiminut hyvin satunnaisesti käytössä.
- AnonyymiUUSI
Köyhän ei kannata ostaa halpaa tulee lopulta kalliimmaksi! se on vähän kuin halpa mora ja laatupuukko toinen näyttää puukolta mutta ei sovellu edes kynänteroitukseen . Ja terä on huonolaatuinen teroitukseen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089057
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265628- 544700
- 924609
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641