niin kerron että pidät surkeeta huolta sun omaisuudesta.
Kun sä mies oletat omistavas mut
23
210
Vastaukset
Kuinka niin ?
- Anonyymi
Niin kyllä oot ihan paska.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä oot ihan paska.
Miksi olen pska? Enhän ole tehnyt yhtään mitään... 😑😢
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Miksi olen pska? Enhän ole tehnyt yhtään mitään... 😑😢
Älä jaksa esittää. Oo vaan oma ittes ei täälä tarvi hävetä sitä mitä on tai ei oo.
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa esittää. Oo vaan oma ittes ei täälä tarvi hävetä sitä mitä on tai ei oo.
En minä mikään pska ole... Hyvää vain haluan hänelle. Enkä halua tehdä häntä mustasukkaiseksi. Hän on ainoa kenestä välittäisin. 😊
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
En minä mikään pska ole... Hyvää vain haluan hänelle. Enkä halua tehdä häntä mustasukkaiseksi. Hän on ainoa kenestä välittäisin. 😊
Niin no kyllä sä oot kun sanon niin.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ootko kuitenkin ite vähän mustis?
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kuitenkin ite vähän mustis?
Kyllä kai vähän, jos on aihetta. Koska välitän.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Kyllä kai vähän, jos on aihetta. Koska välitän.
Niin mää nään kun sä "hymyillen", sellanen vittuminen virne naamalla kirjotit tota vastausta.
Anonyymi kirjoitti:
Niin mää nään kun sä "hymyillen", sellanen vittuminen virne naamalla kirjotit tota vastausta.
Ei mulla sellaista ilmettä ollut... Ootko sä suuttunut jostain?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ei mulla sellaista ilmettä ollut... Ootko sä suuttunut jostain?
En tietenkään sulle oo mistään suuttunu.
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään sulle oo mistään suuttunu.
No hyvä sentään... Onko sulla mua ikävä?
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No hyvä sentään... Onko sulla mua ikävä?
Ei. Onko sulla mua?
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17774478K
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Iskälle kysymys, saanko kirjottaa palstalle?
- Anonyymi
Aina voi viedä panttilainaamoon 🥸
- Anonyymi
Et oo niin arvokas. Kierrätyskeskus sua kutsuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo niin arvokas. Kierrätyskeskus sua kutsuu.
No mut naisest saa pantin. Ostan sit kaljaa Sil rahal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut naisest saa pantin. Ostan sit kaljaa Sil rahal.
Sillä pantilla saatkin loppuelämän oluet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä pantilla saatkin loppuelämän oluet.
Miks oot ilkee
- Anonyymi
Kiertopalkintoa ei saa pitää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768