Ex työkaveri jäi mieleen

Anonyymi-ap

Hän jäi mieleen vuosien takaa... Onnistuin aina nolaamaan itseni hänen seurassa koska pääni meni pyörälle ja tuntui kuin sähkö kulkisi kehoni läpi hänen lähellä.

16

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sitten kävi?

    • Anonyymi

      Tapahtuko kenties ei mitään?

    • Anonyymi

      Mitään ei tapahtunut, menin vain hämilleni hänen seurassaan ja hymyilin typerästi tai yritin esittää coolia ettei ihastukseni olisi niin ilmeistä.

      • Anonyymi

        Aijaa ei sitten olla me ne ex työkaverit.


      • Anonyymi

        Minä muistan kun AINA ei ollut mitään muuta vaihtoehtoo kun tehdä miten ex työkaveri sanoo ja vastaan kun sanoin alko tuijotus. Kuulin vielä sen ajatukset, se mietti mitä vittua selität, mene tekeen kun sanon niin ja sitten minä menin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan kun AINA ei ollut mitään muuta vaihtoehtoo kun tehdä miten ex työkaveri sanoo ja vastaan kun sanoin alko tuijotus. Kuulin vielä sen ajatukset, se mietti mitä vittua selität, mene tekeen kun sanon niin ja sitten minä menin.

        Vittuako sä täällä vielä roikut jos kerran ajatuksia osaat lukea eikö sulta pitäs löytyä miljoonat pankkitililtäsi si


    • Anonyymi

      Tuli mieleen yksi ihana entinen työkaveri mies. Nähtiin viimeksi neljä vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Nyt pelottaa, sama itselläkin, ruusunkin hänelle vein naistenpäivänä jotain 4 vuot sitten. 🥶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pelottaa, sama itselläkin, ruusunkin hänelle vein naistenpäivänä jotain 4 vuot sitten. 🥶

        Veit miehelle ruusun naistenpäivänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veit miehelle ruusun naistenpäivänä?

        Naiselle tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pelottaa, sama itselläkin, ruusunkin hänelle vein naistenpäivänä jotain 4 vuot sitten. 🥶

        Kiva ele, varmasti ilahtui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ele, varmasti ilahtui

        Olettaisin näin. 🙏🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ele, varmasti ilahtui

        Noh sitähän oli jo ihastunut häneen, niin tuntui sopivalta viedä 🌹, valitettavasti tunteet oli yksipuoliset. Mutta kun kysyin ekalla kerralla kahville niin, hän sanoi että katsotaan joskus, no sitä kertaa ei koskaan tullut. 😪


    • Anonyymi

      Minun arvioni sinusta ap on, että sinä vahdit joidenkin työkavereidesi ilmeitä ja käytöksiä ja kirjoitat kuin olisit toinen heistä. Havaitsit pienoista ihastumista ilmassa ja palstalaisena ajattelit repiä hauskuutta muiden iloksi. Toisen sait palstalle ja toinen ei tiennyt mitään koko ilottelusta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa peruspalstatouhuiluilta.


      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta. Jotain tuonsuuntaista epäilinkin olevan ilmassa, oli liian läpinäkyvää. Paskantunnistustutkani ei siis ollut väärässä. Siinähän sitten mietitte kuka pelasi ja ketä. Toisena esiintyjälle täytyy sanoa kyllä, että lähinnä käy toimintasi sääliksi, toisen puolesta olen pahoillani, että joudut moista tyyppiä katselemaan työksesi. Ehkä hän miettii hetken ennen kuin alkaa pelailla toisten ihmisten kanssa tai sitten ei. Nähdään jos nähdään tai sitten ei. Joku tarkoitus tälläkin episodilla oli, mutta nyt minä poistun palstalta, ja lähden nauttimaan elämästäni. Te kaksi voitte koettaa tulla keskenänne toimeen ja miettiä miksi toisella on niin kova tarve leikkiä toista. 😂


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe