Ex työkaveri jäi mieleen

Anonyymi-ap

Hän jäi mieleen vuosien takaa... Onnistuin aina nolaamaan itseni hänen seurassa koska pääni meni pyörälle ja tuntui kuin sähkö kulkisi kehoni läpi hänen lähellä.

16

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä sitten kävi?

• Anonyymi

Tapahtuko kenties ei mitään?

• Anonyymi

Mitään ei tapahtunut, menin vain hämilleni hänen seurassaan ja hymyilin typerästi tai yritin esittää coolia ettei ihastukseni olisi niin ilmeistä.

• Anonyymi

Aijaa ei sitten olla me ne ex työkaverit.

• Anonyymi

Minä muistan kun AINA ei ollut mitään muuta vaihtoehtoo kun tehdä miten ex työkaveri sanoo ja vastaan kun sanoin alko tuijotus. Kuulin vielä sen ajatukset, se mietti mitä vittua selität, mene tekeen kun sanon niin ja sitten minä menin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muistan kun AINA ei ollut mitään muuta vaihtoehtoo kun tehdä miten ex työkaveri sanoo ja vastaan kun sanoin alko tuijotus. Kuulin vielä sen ajatukset, se mietti mitä vittua selität, mene tekeen kun sanon niin ja sitten minä menin.

Vittuako sä täällä vielä roikut jos kerran ajatuksia osaat lukea eikö sulta pitäs löytyä miljoonat pankkitililtäsi si

• Anonyymi

Tuli mieleen yksi ihana entinen työkaveri mies. Nähtiin viimeksi neljä vuotta sitten.

• Anonyymi

Nyt pelottaa, sama itselläkin, ruusunkin hänelle vein naistenpäivänä jotain 4 vuot sitten. 🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pelottaa, sama itselläkin, ruusunkin hänelle vein naistenpäivänä jotain 4 vuot sitten. 🥶

Veit miehelle ruusun naistenpäivänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veit miehelle ruusun naistenpäivänä?

Naiselle tietenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva ele, varmasti ilahtui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olettaisin näin. 🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh sitähän oli jo ihastunut häneen, niin tuntui sopivalta viedä 🌹, valitettavasti tunteet oli yksipuoliset. Mutta kun kysyin ekalla kerralla kahville niin, hän sanoi että katsotaan joskus, no sitä kertaa ei koskaan tullut. 😪

• Anonyymi

Minun arvioni sinusta ap on, että sinä vahdit joidenkin työkavereidesi ilmeitä ja käytöksiä ja kirjoitat kuin olisit toinen heistä. Havaitsit pienoista ihastumista ilmassa ja palstalaisena ajattelit repiä hauskuutta muiden iloksi. Toisen sait palstalle ja toinen ei tiennyt mitään koko ilottelusta.

• Anonyymi

Kuulostaa peruspalstatouhuiluilta.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta. Jotain tuonsuuntaista epäilinkin olevan ilmassa, oli liian läpinäkyvää. Paskantunnistustutkani ei siis ollut väärässä. Siinähän sitten mietitte kuka pelasi ja ketä. Toisena esiintyjälle täytyy sanoa kyllä, että lähinnä käy toimintasi sääliksi, toisen puolesta olen pahoillani, että joudut moista tyyppiä katselemaan työksesi. Ehkä hän miettii hetken ennen kuin alkaa pelailla toisten ihmisten kanssa tai sitten ei. Nähdään jos nähdään tai sitten ei. Joku tarkoitus tälläkin episodilla oli, mutta nyt minä poistun palstalta, ja lähden nauttimaan elämästäni. Te kaksi voitte koettaa tulla keskenänne toimeen ja miettiä miksi toisella on niin kova tarve leikkiä toista. 😂

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      91
      8635
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      97
      8633
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      14
      6993
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      175
      6203
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5268
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4305
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      4150
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4093
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3869
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      74
      3765
    Aihe