Kamuttaja pyytää. Opastakaa nyt tyhmää!

Olen nyt aivan ihmeissäni ja neuvoton nykyisen suuntauksen vuoksi.
En ota kantaa puolesta, enkä vastaan, vaan täysin painvastoin!
Sukupuolia on kuulemma vaikka kuin monta, eikä enää saa sanoa vanhoilla kutsumanimillä kuten Rouva/Herra.
Armeijakin on muuttamassa käytäntöä (Kyllä Henkilö Kapteeni!!!)

Suomessa on nimiä, joissa näkyy sukupuoli, jopa Lieksassakin.

Ehdottaisin aluksi muutamia muutoksia, jossa nykysuuntaus otettaisiin huomioon.

Ruunassa Neitikoski = Sinkkukoski
Keskustassa Rouvala = Sitoutunut

Muualla Suomessa.
Kristiinankaupunki = Kaupunki
Loviisa = Kaupunki
Maarianhamina = Ahvenanhamina
Miehikkälä = Henkilökkölä

Tässä jotain aluksi, mallina hyvästä tarkoituksestani.
Jos on joitain muitakin hyviä ajatuksia, esim. uusiksi käytöstavoiksi, niin vihjatkaa!

Piiroislouhen Byrokraatti!

23

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neitikoskea ehdotan Naimatonkoskeksi. Sinkkuja on eri-ikäisiä miehiä ja naisia.

      • Tuo on hyvä, saa nähdä muuttavatko.


    • Anonyymi

      Hul...ja on näkyy joka lajia!

      • Anonyymi

        Kävitkö peilin edessä?


    • Anonyymi

      Mietipä monessa sukunimessä on miehen nimi, kohta suurin osa nuomalaisesta on sukunumeltään, Nen.

      • Niin tosiaan on miesten nimiä, mutta myös naisten nimiä, kuten esi. Kerttula, Maijanen, ja monet muut.
        Tulee melkoinen rumba jos alkavat "neutraloida" nimiä.


    • Anonyymi

      Ihan hulluksi on mennyt maailma.peruskoulutietoahan se on,että on vain x ja y kromosomi.lukeneet ihmiset sitten sekoilevat,että on jotain 30kymmentä sukupuolta😂nyt jo opettaja ja opetushallitus vai mibälue kuraattori kieltänyt laulu tekemisen jossa lukee,että on vain nainen ja mies.pitäisi muittenkin mennä kertaakaan peruskouluun omia oppikirjojaan.tuommoiset vielä opettajina on.

      • Anonyymi

        Lääketieteessä intersukupuolisuus viittaa usein sellaisiin kehon variaatioihin, joissa sukupuolitetut piirteet, kuten sukupuolikromosomit, sukupuolielimet tai hormonitasot eivät ole yksiselitteisesti mies- tai naistyypilliset. Intersukupuolisuus näin määriteltynä on osa luonnollista biologista vaihtelua. Lääketiede tuntee tällä hetkellä noin neljäkymmentä erilaista diagnoosia, joihin liittyy intersukupuolisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketieteessä intersukupuolisuus viittaa usein sellaisiin kehon variaatioihin, joissa sukupuolitetut piirteet, kuten sukupuolikromosomit, sukupuolielimet tai hormonitasot eivät ole yksiselitteisesti mies- tai naistyypilliset. Intersukupuolisuus näin määriteltynä on osa luonnollista biologista vaihtelua. Lääketiede tuntee tällä hetkellä noin neljäkymmentä erilaista diagnoosia, joihin liittyy intersukupuolisuus.

        Tiedän vainpimppin tai pippelin.mitäs niillä neljälläkymmenellämuulla erilaisella sukupuolella on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääketieteessä intersukupuolisuus viittaa usein sellaisiin kehon variaatioihin, joissa sukupuolitetut piirteet, kuten sukupuolikromosomit, sukupuolielimet tai hormonitasot eivät ole yksiselitteisesti mies- tai naistyypilliset. Intersukupuolisuus näin määriteltynä on osa luonnollista biologista vaihtelua. Lääketiede tuntee tällä hetkellä noin neljäkymmentä erilaista diagnoosia, joihin liittyy intersukupuolisuus.

        Intersukupuolisuus ei määritä henkilön sukupuoli-identiteettiä. Jotkut intersukupuoliset ihmiset identifioituvat intersukupuolisiksi, jotkut muunsukupuolisiksi ja jotkut miehiksi tai naisiksi. Sukupuoli-identiteetin ymmärretään nykyään olevan jokaisen ihmisen oma sisäinen kokemus, jota ei ulkopuolelta voi määritellä.


    • Anonyymi

      Joka helvetin kaupungin opasteliitoissa lukee että Keskusta!
      Tuohan on törkeää keskustapuolueen mainostamista sillä keskustapuolue on tunnettu jo pitkään kepuleina eli kepulipuolueena!
      Ehdotankin että opasteviittoihin vaihdetaan keskustan paikalle sana YDIN.

    • Anonyymi

      "Tiedän vainpimppin tai pippelin.mitäs niillä neljälläkymmenellämuulla erilaisella sukupuolella on?"

      No niillä on tietysti sellainen hybridi, hybridit on muotia.

      • Anonyymi

        ... ja hybridin jälkeen tulee vissiin täyssähköinen eli hieromasauva.


    • Anonyymi

      Mitenkäs nimettäisiin Ukko- Koli, ja Akka- Koli.

      • Anonyymi

        Trans- Koli ja pieni Trans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trans- Koli ja pieni Trans.

        Tosi vetävät nimet. Entäs Ukonselkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vetävät nimet. Entäs Ukonselkä?

        Ei Pielisellä ole sellaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Pielisellä ole sellaista!

        Se on täällä Keski- Suomessa!


    • Anonyymi

      Olet Kamu oikealla asialla, mutta ei kiinnosta Lieksassa.

    • Anonyymi

      Ukko Koli = Miesoletettu Koli
      Akka Koli = Naisoletettu Koli

      • Anonyymi

        Sanat Mies ja Nais ovat nykyään vihakirjoitusta. *Ei niitä voi Koliin yhdistää. Sukupuolia on lukemattomia eikä niitä voi nimetä. Sukupuolia on yhtä monta kuin ihmistä. Jokainen ihminen on oma sukupuolensa, eikä toista samanlaista ole. Seta tunnustaa tämän faktan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanat Mies ja Nais ovat nykyään vihakirjoitusta. *Ei niitä voi Koliin yhdistää. Sukupuolia on lukemattomia eikä niitä voi nimetä. Sukupuolia on yhtä monta kuin ihmistä. Jokainen ihminen on oma sukupuolensa, eikä toista samanlaista ole. Seta tunnustaa tämän faktan.

        Sinä taidat olla Nurmeksesta kun noin pöljiä puhut?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      225
      1883
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1163
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      669
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      119
      660
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe