Missä oli Sanna? Ei ollut torilla? Kyseltiin toiselta demarinaistlta. Tyly oli. Sano vain, ei oo täällä.
Missä Sanna??
28
1275
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpäs oli, ei vain ollut SDP:n teltalla vaan kierteli toria.
- Anonyymi
Nii oli!! Sain karkit molempiin käsiin 👍🏽
- Anonyymi
Ei Sannaa kukaan kaipaa, jos ei Olavi.
Sanna Marin kaipaa valoa, aurinkoa ja iloa.
Tottakai huumeita ja viinaa. - Anonyymi
Oel alustamassa hornetti kauppoja Zelenskyin kanssa, ee kerkee teltalle.
Onkos vihreillä oma bajamaja? Onkos Ohisalo ilmastomappeineen saapunut ukrainasta paikalle?- Anonyymi
Nyt on mennyt etunimet sikinsokin🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, Iisalmen Sannan sukunimeäkään ei saa täällä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaarina on kaupunki Turun vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, Iisalmen Sannan sukunimeäkään ei saa täällä kertoa.
Se on Kauppinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Kauppinen
Sanna on huippu älykäs, jos verrataan Kauoungin valtuuston puheenjohtajaan Kati Åmanniin! Hän hävittää valtuutetulta pyytämänsä asiakirjat? Onko muitakin asiakirjoja häveyksissä. Tossavainen anna Palaa! Kansa vaatii!!!
- Anonyymi
Kauppinen?
- Anonyymi
Hyvin vastas jollekkii öyhöttäjälle, sano sille että otapa pipari. Ukko messus homojen liiasta huomioinnista.
- Anonyymi
Miksei voinut vastata kansalaisen kysymykseen?piparillako niitä asioita hoidellaan.no eihän tuo nuita pipariakaan ole itse maksanut.
- Anonyymi
Se öyhöttäjä on Marin itse,Kiovassa öyhötti oikein kunnolla pimsa märkänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei voinut vastata kansalaisen kysymykseen?piparillako niitä asioita hoidellaan.no eihän tuo nuita pipariakaan ole itse maksanut.
Kyllä vastasi asiallisesti moneen kertaan, mutta eipä sille mahda mitään, jos ei toinen älyä. Mistä se sinä tiedät kuka piparit on maksanu? Kylläpä olet ikävän oloinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinneet oo Saana pitkii aekoihi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vastasi asiallisesti moneen kertaan, mutta eipä sille mahda mitään, jos ei toinen älyä. Mistä se sinä tiedät kuka piparit on maksanu? Kylläpä olet ikävän oloinen ihminen.
Sdp.n Toppinen ei ole aikaan saanut uransa mitään, sellaista muuta kuin julkisessa kokouksessa on on todennut, että Tossavaisen asia on prosessissa, ei ole perusteita lähettänyt asianomaiselle. On syytä epäillä , että on täys ymmärtämätön KYRPÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kuullut sanonnan, siitä puhe mista puute.
- Anonyymi
Pitäskö Jouko sinun nyt kysyä sitä hävinnyttä lappua?
- Anonyymi
Kyllä pitää, tämä on SDP kansanedustaja ehdokkaan virallinen näkemys asiasta.
- Anonyymi
Sanna haluaa Suomesta diktatuurin ja päättää puolustuksesta yksin. Äänestäkää vaan sosiaalidemokraatteja jos olette samaa mieltä. Malli Putin ja Xi.
- Anonyymi
Milemmat sannat on Kuopiossa tiistaina!
- Anonyymi
Minä en ymmärrä, ku Iisalmen Sannoo tässä kyseltiin.
- Anonyymi
Joku kyselee piäminister sannoo kaet?
- Anonyymi
Jako makkarata lippiksessä
- Anonyymi00031
Olitko kuuntelemassa? Torpparinako haluaisit vielä olla orjatyössä?
- Anonyymi00032
Missäs oli Väenö ja onko Viljoo näkynyt?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810