Millä puolueella on juuan tarjonnassa parhaimman makuiset makkarat? Onko poprillin laatua vai kenties herkkumakkaraa suoraan erosen grilliltä?
Vaalimakkarat
10
880
Vastaukset
- Anonyymi
Marinoidut tietysti, itse noidan grillistä!
- Anonyymi
Maiskeesta päätellen kepun ja persujen tuntuvat maistuvan parhaiten.
- Anonyymi
Demarit iskevät makkaran väliin niin kierot täytteet että ei voi erehtyä miten kieroja demarit on.
- Anonyymi
Ne lupaa vaan...
- Anonyymi
Minulla on lahkeessa semmoinen vaalimakkara että sanna marinikin on ihmeissään sen kanssa.
- Anonyymi
Olis sitten pistetty suuhun muutakin kuin sanat.
- Anonyymi
vihreillä on honkavaaran panimon olutta,, ala carte krista ,, ja vatsa tykkää,, heti loppuu ummetus,,
- Anonyymi
Marinille makkaraa
- Anonyymi
Vaikka markkinoilla oil kielletty jakamasta ilmaisruokaa saimme nauttia yhdessä ruokapalveluyrittäjien kanssa petturinpadasta. Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Ja lammaskansa äänestää. Tuku, tuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741