Millä puolueella on juuan tarjonnassa parhaimman makuiset makkarat? Onko poprillin laatua vai kenties herkkumakkaraa suoraan erosen grilliltä?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Marinoidut tietysti, itse noidan grillistä!
- Anonyymi
Maiskeesta päätellen kepun ja persujen tuntuvat maistuvan parhaiten.
- Anonyymi
Demarit iskevät makkaran väliin niin kierot täytteet että ei voi erehtyä miten kieroja demarit on.
- Anonyymi
Ne lupaa vaan...
- Anonyymi
Minulla on lahkeessa semmoinen vaalimakkara että sanna marinikin on ihmeissään sen kanssa.
- Anonyymi
Olis sitten pistetty suuhun muutakin kuin sanat.
- Anonyymi
vihreillä on honkavaaran panimon olutta,, ala carte krista ,, ja vatsa tykkää,, heti loppuu ummetus,,
- Anonyymi
Marinille makkaraa
- Anonyymi
Vaikka markkinoilla oil kielletty jakamasta ilmaisruokaa saimme nauttia yhdessä ruokapalveluyrittäjien kanssa petturinpadasta. Kepu pettää aina!
- Anonyymi
Ja lammaskansa äänestää. Tuku, tuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7486