Kuhmo on paras paikka

Anonyymi-ap

Sehän on psykologinen fakta että jos esim ns vihaa jotakuta, on oikeasti tästä kiinnostunut. Jotenka olen tehnyt näistä sisäsiittoasiantuntijoista gradun jossa olen päätynyt seuraavaan lopputulemaan;

He oikeasti rakastavat Kuhmossa asumista, mutta koska ystäviä ei ole ja illat menee katsellen viinapullon tyhjenemistä, on pakko purkaa paha oloa. Ja koska rahaa ja rohkeutta ei ole muuttaa pois, viinapulloja tyhjenee joka viikonloppu, paha olo kertaantuu ja lopulta edes suomi24 palstalle kirjoittelu ei tuo hyvää oloa.

Joten, tästä eteenpäin on syytä jättää nämä dissaamis-aiheiset keskustelut täysin ilman huomiota. Näin autamme kaikki näitä pahaa oloaan ulos tuovia siten että lopulta he kyllästyvät kirjoitteluun ja löytävät onnen ja hyvän olon tunteen. Vaikka kynnysmaton alta.

36

4086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sukurutsaa havaittu?

      • Anonyymi

        On. Ja paljon.


      • Anonyymi

        Mitä mieltä simpukka huoltamon kööri on asiasta.nimi merkki huolestunut kysyy.


    • Anonyymi

      Klunk klunk klunk klunk aaahhhh! On se hyvvee. Mut miu elämä ei niinkää :( otetaaha tuosta vielä toine ja käyää murjottaa jollahi palstalla. Ku oman palstan vei pankki :(

    • Anonyymi

      Miltä se tuntuu olla serkun kanssa naimisissa? XD

    • Anonyymi

      Kuhmo on yhtä viehättävä kuin neuvostoliitto

      • Anonyymi

        Kuhmo on kaunis, toisin kuin sinä. Isäs sano kysyneesä äiteeltäs ku putkahdit maailmaan jotta minu seo va onko sinu kans


      • Anonyymi

        Kuhmo on, Neukkulaa ei ole enää.


    • Anonyymi

      Kuhmolainen kansanviisaus perukasta: mitä serkumpi, sen herkumpi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuhmo voitaisi luovuttaa neuvostoliitolle.

    • Anonyymi

      Ei kai paikka Kuhmosta parane tällä maapallolla, sanoo naapuripitäjäläinen.

    • Anonyymi

      Van olen sammoa mieltä. Isä aekonnaan sano minulle että otat akan itelles sitten perukasta ja no serkkuni otin vaemoksi ja hyvin on pärjätty minun velipoika on kahden nuorimman tyttöni appiukkona että kyllä Kuhmossa on kivaa ja on paras paikka perukan ukkeli

      • Anonyymi

        Oikein, mitä suotta tekemään asioita monimutkaiseksi. Noin kaikki on selkeetä, eikä muukalaiset tuppaudu sukuun sotkemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein, mitä suotta tekemään asioita monimutkaiseksi. Noin kaikki on selkeetä, eikä muukalaiset tuppaudu sukuun sotkemaan.

        Van ei siinä pääse geenit sotkeutumaan tulee tuollaisia junkkareita


      • Anonyymi

        Äiti. Tule vaihtaa vaipat.


    • Anonyymi

      Eteenpäin

    • Anonyymi

      Kuhmo on paras paikka ja naistarjonta onbhyvä mulla on mounta serkkkua jeee meen naimisiin ens kesänä

      • Anonyymi

        Taivaan isän siunausta liitollenne!


    • Anonyymi

      Kuhmo on Suomen ylivoimaisesti paskin paikka

      • Anonyymi

        Pidetään huolta rotuhygieniasta. Varmin tapa on mennä naimisiin lähisukulaisen kanssa.


      • Anonyymi

        Ja sinä vaikutatkin sellaiselta joka on käyny Suomen joka paikassa :D


      • Anonyymi

        elä puhu paskoa.


      • Anonyymi

        Käy kokeilemassa Hyrynsalmen!


    • Anonyymi

      Perukka-sanan korvaajaksi ollaan valitsemassa paremmin kuvaaavaa uutta sanaa. Loppumetreille on selvinnyt kaksi ehdokasta joista kunnanvaltuusto ratkaisee kunpi valitaan. Pierukka, peräreikä.

    • Anonyymi

      Mitä kauemmas Kuhmosta muutat, sitä isompi ikävä on takaisin.

      Ja jos ette muuttaa aio, niin tehkää edes vähän pitempi matka jonnekin kauemmas, niin huomaatte saman pian itsekin.

    • Anonyymi

      Kuhmo on Suomen persläpi.

    • Anonyymi

      Ruma "keskusta" jos voi edes keskustaksi sanoa. Pari tasakattoista laatikkoa ja pikkuriikkiknen tori. Helevetin vanhat kunnostamattomat rakennukset joissa haissoo home. Ryssiä kaupat täynnä.

      • Anonyymi

        Nyyh nyyh ku on pienellä isot murheet ;) Väälänlaine katto talotta nyyh ;(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyyh nyyh ku on pienellä isot murheet ;) Väälänlaine katto talotta nyyh ;(

        Täh? Etkö osaa suomea?


    • Anonyymi

      Onko mainio etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

    • Anonyymi

      Kaikki Kuhmon vihaajat, latu on vapaa! Nurmekseen vajaa 90km ja Sotkamoon vain 60km! Tervemenoa, sillä teitä ei varmaan kukaan jää kaipaamaan! Saadaampa nuokin paskaläjät pois täältä!

      • Anonyymi

        Saadaampa. Hienoa suomenkieltä 😊 kirjoittaja varmaan joku kuhmolainen sisäsiittoinen munalutku


    • Anonyymi

      Tuolla opinnäytteelläkö päästiin Kuhmon kaupungin hallintojohtajaksi?

    • Anonyymi

      Kuhmon kirkko on kaunis ja juhlava. Kansa osaa ja haluaa myös laulaa

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe