Ollaa kavereitte kaa käyty aika mones paikas imatral. Imatran kosken päiväkodin sisällä, linnalan koulun entosen iltapäiväkerhos sisällä, linnalan katolla, tietäjäntalon katolla ja paljon muuta mutta ideat on lopussa että mihi voitais mennä sisään ihan sama kuinka vaikeeta se on me kyllä päästään mutta sen pitäis olla hylätty eikä kovin kaukana mansikkalasta tai koskelta
Imatra epäkäytössä/ hylätyt paikat
16
1006
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisiasema.
- Anonyymi
Pojat, sitten ysiltä kotiin. Muistakaa kotiintuloajat.
- Anonyymi
kenguru.
- Anonyymi
Älkää menkö katoille tiputte vielä
- Anonyymi
Meltolassa on remontin takia tyhjäksi jäänyt talo!
- Anonyymi
Joo!👍
- Anonyymi
Onko kyse näiden remonteista, eli Maalausliike Lääperi & Tekijä ja Duunari ?
- Anonyymi
Niskalla entinen Tekno Safen rakennus.
- Anonyymi
Kuparilt löytyy monta hylättyy taloo ovista ja ikkunoist pääsee aika hyvi sisää. Siel on usees kellarit ja vintit, mut kuuluu huhuu et joissain pihoilla ois kamerat mut en ainakaa ite oo juotunu ongelmii vaik käyty monest
- Anonyymi
Tiedän missä asut yms. Nettivinkki laitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän missä asut yms. Nettivinkki laitettu.
Sinä et tiedä edes omaa nimeäsi :D
- Anonyymi
Ja joka paikkaan minne menette ilman lupaa on laiton tunkeutuminen, mietippä vaikka sanaa laiton...
- Anonyymi
Kokeile tehdä jotain hyödyllistä, lopta viikkorahojen kinuaminen vanhemmiltasi ja mene vaikka mansikkamaalle töihin
- Anonyymi
Kesällä oliso helppoa olla koditon kulkuri, kunhan vaan tietää tyhjät talot
Minä tiedän montakin, jopa uudehkoja hienoja taloja. En tietysti murtaudu niihin, minulla on oma hyvä talo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346