Hornetit ok!

Anonyymi-ap

Sanna ( SDP) lupaili hornetteja Ukrainaan. Kaupan ex-kassaneiti taisi tarkoittaa vanhentuneita kanansiipiä, muut eivät vain ymmärtäneet. 🐔🍗🤤🌞👍

13

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viedään Valtion rahalla ruokaa Suomesta Ukrainaan, niin päästään hetkellisesti eroon ylituotannosta ja maatalousahdingosta. Onhan meillä sikoja, nautoja, sonneja, kanoja, lehmiä ja muita maataloustuotteita.

      • Anonyymi

        Valtion velkarahalla maksetaan kaurahattujen elinkeinot ja elämä, sitten viedään ilmaiseksi ulkomaiden korruptoituneille huijareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtion velkarahalla maksetaan kaurahattujen elinkeinot ja elämä, sitten viedään ilmaiseksi ulkomaiden korruptoituneille huijareille.

        Terveisin vjenaja


    • Anonyymi

      Hymyä huuleen. Oli hauskasti keksitty sanaleikki. Hyvää kevättä!

    • Anonyymi

      ETEENPÄIN se kotimainen

    • Anonyymi

      Onko Sanna eronnut? Miksei demarit mainosta vapautta.

    • Anonyymi

      Mykkänen, moderni porvari 69🤭

    • Anonyymi

      Eipä tarvitse enää demareita äänestää...
      Jos USA ja Britit olisivat hyökänneet Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta, niin ei olisi ollut joka päivä Suomen uutisissa. Ei olisi ollut tilaa sodan jaloissa oleville ihmisille. Ei kerätty tukea Ukrainan hyväksi, eikä konsertteja lähetetty. Olisimme vaan sanoneet, että menkööt Venäjälle, -sitä samaa kansaa ne on kuitenkin...

    • Anonyymi

      Onneksi Venäjä on pysynyt omalla sotarintamallaan, eikä ole hyökkäämässä Eu- ja Natomaita vastaan. Natomaat halutessaan pommittavat Venäjän tunnissa paskaksi. Sota Ukrainassa on todistanut asian. Venäjän sotilasmahti alkaa olla mennyttä vähäksi aikaa. Paljon tarvitaan raha-arvoltaan olemattomia ruplaa, jotta sotilasmahti nousee. Kiinan vaikutusta ja liikkeitä Täytyy seurata tarkoin myös.

      • Anonyymi

        Katso ruokalaskuasi, bensalaskuasi, sähkölaskuasi asumiskustannuksia.
        Sitten vielä kaunista puolisoasi...


    • Anonyymi

      Junk-tyyppi tai olla kuullut liikaa Erkki Junkkarista eli seonnut siitä junk-junk. Ei jatkoon vaan hoitoon. 🚑🙏😔

    • Anonyymi

      En ole yllättynyt että kuhmolaisille ei ole ok että Sanna julkisesti tukee Ukrainaan.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe