Pirullista väkeä haittatekijöinä

Anonyymi-ap

Lieneekö sotaisa oma sisin, rajaseutu ja verenvimma itsestä muiden suuntaan, itäänpäin, ollut omiaan vaikuttamaan mielenhäiriötekijöiden- ja aiheuttajien voimakkaaseen itsekkyyteen ; minä minä määrään sekä HAJOTA ja HALLITSE -tapaan toimia?
On tullut järkytyksenä ihmisten käytös, olivat he sitten missä organisaatiossa tai pikkupopulassa mukana, hämmennystä aiheutetaan?
Myös se näkyy. kun ja jos ei heidänlaistensa mieleen mennä eikä tehdä, kostoa tulee tuutista jos toisesta.

12

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tuo on kyllä totta, sanoo kokemusasiantuntija

    • Anonyymi

      Onneksi hänelle annettiin potkut.

      • Anonyymi

        Titalle, mistä aloituksessa puhuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Titalle, mistä aloituksessa puhuttiin.

        Miten niin Titasta puhuttiin aloituksessa.?Perustele!! Tita EI ole ollut enää Pyhäjärvellä 6-7 vuoteen,Eiköhän aloituksessa käsitellä nykypäättäjiä! Todella pirullista väkeä sieltä löytyy Kepun leiristä.Luulen ettei Titaa enää kiinnosta Pyhäjärven asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin Titasta puhuttiin aloituksessa.?Perustele!! Tita EI ole ollut enää Pyhäjärvellä 6-7 vuoteen,Eiköhän aloituksessa käsitellä nykypäättäjiä! Todella pirullista väkeä sieltä löytyy Kepun leiristä.Luulen ettei Titaa enää kiinnosta Pyhäjärven asiat.

        Jaksaa, jaksaa valittaa. Vuodesta toiseen sama virsi, nro 301, onko se sinun mielestäsi paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaksaa, jaksaa valittaa. Vuodesta toiseen sama virsi, nro 301, onko se sinun mielestäsi paras

        Etkö enää muuta keksinyt .Sulla on vitsit vähissä .Virsi " jo vääryys vallan saapi ,se huutaa taivaaseen"Kepu on vääryyden puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö enää muuta keksinyt .Sulla on vitsit vähissä .Virsi " jo vääryys vallan saapi ,se huutaa taivaaseen"Kepu on vääryyden puolue.

        Kirkasta oi Kristus meille, juodaan viinaa ja tulette tyhmemmiksi näin


    • Anonyymi

      Ööö, en lukenut. Jotain sitä että maajussit repii elantoa luomu viljelijänä ja kauniissa talossa punainen nainen synnytti kaksoset

    • Anonyymi

      Olipa kerran kauniissa maassa kauniissa laaksossa kauniissa talossa kepulainen nainen joka synnytti kotonaan saunassa perheen ensimmäisen ja myös ainoan ja viimeisen kepulaisen

    • Anonyymi

      Miten on, oletko kohdannut ihan äskettäin tämänkaltaisia piirteitä korostavia ja heijastavia ihmisiä?
      Blokatkaa heidät heti, kääntäkää selkänne, sillä he/hän myrkyttävät sinut, imevät sinusta voiman, tuhoavat tarkoitushakuisesti elämäsi, työsi, innnostuksesi--välittämättä kuinka sinä ,olet yrittänyt olla ymmärtäväinen, he tekevät sinusta torson ..tyhjän IHMISEN!

      1.Minä minä minä
      Ihmisistä myrkyllisimmät ovat kiinnostuneita vain itsestään sekä siitä, kuinka he kustakin tilanteesta tai ihmisestä hyötyvät. Nämä ihmiset myös usein mielellään jatkavat myrkyllistä toimintaansa siitäkin huolimatta, että he tietäisivät teoillaan satuttavansa muita

      2.Ei väärässä
      Myrkyllinen ihminen haluaa olla kaikessa paras, eikä hän kykene myöntämään tekemiään virheitä perheessä, suhteessa saati työpaikalla. Hän ei myös mielellään jakele apua tai neuvoja, sillä hän haluaa tuntea olonsa välttämättömäksi.

      3.Valheet
      Alttius valehteluun on niin ikään yksi negatiivisen persoonallisyystyypin yleisimpiä piirteitä. Tämä henkilö tekee mitä hyvänsä saadakseen ihmisten huomion käännettyä häneen, ja hän on valmis käyttämään myös valheen keinoja tähän asiaan. Terveen ihmissuhteen ylläpito on mahdotonta, mikäli toinen suoltaa jatkuvasti epätotuuksia.

      4.Ei kehuja
      Negatiiviset henkilöt ovat, noh, negatiivisia. Hänen toisiin kohdistamat positiiviset kommentit eivät useimmiten tule suoraan sydämestä, tai niiden jälkeen seuraa aina pakollinen "mutta".

      • Anonyymi

        KYLLÄ on ja sen voitte uskoa, että em toksisen henkilön läsnäolo on rasittavaa, missä tahansa "ryhmässä". Turhauttavaa ja toivotonta on , niljakas ja ilkeä asenne.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe