Et treffailisi muita. Jos treffailet muita vaikka tiedät miten kaipaan niin etpä ollut minulle se oikea.
Jos tuntisit saman kuin minä
70
970
Vastaukset
- Anonyymi
Mietippä jos käy niinku mulle kävi. Oltiin aloitettu suhdetta ja ensimmäisten viikkojen aikana mies lähti muihin naisiin.
Pettäminen on yleisempää pitkissä suhteissa jossa ensihuuma latistunu mutta 2 viikkoo suhteessa miehen halusta ja sitten se lähtee jo etsiin baariin uusia parempia naisia!- Anonyymi
Se mies oli viallinen. Tuollaisiakin kai on mutta suurin osa ei tekisi noin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177758572
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
En tiedä että kaipaat joten aloituksesi on puutteellinen.
- Anonyymi
Ehkä vähän voi olla.
- Anonyymi
Noo jos teet lapsia muihen muijien kaa ku m halusin suhun tutustuu niin ei olla oikeita toisillemme
- Anonyymi
Niitä on maailma pullollaan, välillä mietin onko oikeita miehiä juuri missään enää
- Anonyymi
Mutta jos mies ei ole tiedostanut naisen tunteita, mitäs sitten?
- Anonyymi
Ehkä sen on sitten tapailtava ja naitava kaikkea mikä liikkuu. Sehän on mies.
- Anonyymi
Oletko tosissasi? Jos naisella ei ole tunteita, mies saa näyttää sen todellisen itsensä? Jos naisella olisi tunteita, mies käyttäytyisi toisella tavalla. Ja näyttelisi?
- Anonyymi
Minä en treffaile ketään nainen. Jos se olisi mahdollista, menisin treffeille kanssasi, mutta olen liian ujo semmoiseen.
- Anonyymi
Etkö lähtisi vaikka hän pyytäisi, tekisi aloitteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö lähtisi vaikka hän pyytäisi, tekisi aloitteen?
Ei se ole mahdollista, ei hän uskalla, eikä hänellä ole siihen tilaisuutta. En odota häneltä sitä myöskään. Eikä hän varmaan haluaisi edes. Olen niin pelottavakin kun en ole normaali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mahdollista, ei hän uskalla, eikä hänellä ole siihen tilaisuutta. En odota häneltä sitä myöskään. Eikä hän varmaan haluaisi edes. Olen niin pelottavakin kun en ole normaali.
Ai miten niin ei ole tilaisuutta? Kyllä hän haluaa! Etkä ole yhtään pelottava. Sivusta
- Anonyymi
Treffailen miehiä. Nyt on se vaihde päällä.
T: Kaappi-bi, näyttelen heterosuhteessa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miten niin ei ole tilaisuutta? Kyllä hän haluaa! Etkä ole yhtään pelottava. Sivusta
Ei hänellä ole tilaisuutta kun olen niin hankala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffailen miehiä. Nyt on se vaihde päällä.
T: Kaappi-bi, näyttelen heterosuhteessaAha. Ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänellä ole tilaisuutta kun olen niin hankala.
Lopeta nyt se hankalana olo vähäksi aikaa. Auta sitä naista vähän. Olisitko niin kiltti? Voit sitten taas olla hankala kun sillä naisella on ote sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt se hankalana olo vähäksi aikaa. Auta sitä naista vähän. Olisitko niin kiltti? Voit sitten taas olla hankala kun sillä naisella on ote sinusta.
Miten auttaisin? En tiedä edes haluaako hän että olisin hänen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattako taistella onnellisuutta vastaan? Sivusta kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on juuri se asia jota sinun pitää hieman vastaantullaksesi tehdä. Kysyä vaikka käveltäiskö hetki yhdessä. En naisena kehtaa lyöttäytyä seuraan kuin mikäkin tyrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on juuri se asia jota sinun pitää hieman vastaantullaksesi tehdä. Kysyä vaikka käveltäiskö hetki yhdessä. En naisena kehtaa lyöttäytyä seuraan kuin mikäkin tyrkky.
Haluaisin kävellä hänen kanssaan. Se olisi mukavaa. Mutta se on myös kauhean jännittävää. En tiedä uskallanko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku jo vastasikin puolestani. Mutta siis voisitko vastata myöntävästi kun se nainen ehdottelee sinulle jotain, se auttaisi tässä tilanteessa paljon. Ja jos sinulle on vielä jotenkin epäselvää, niin se nainen haluaa sinut omakseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin kävellä hänen kanssaan. Se olisi mukavaa. Mutta se on myös kauhean jännittävää. En tiedä uskallanko.
Meidän pitäisi tehdä jotain yhdessä, vaikka sitten mennä kävelylle, minuakin jännittää. Tai sinä voit päättää mitä tehdään, minulle käy kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku jo vastasikin puolestani. Mutta siis voisitko vastata myöntävästi kun se nainen ehdottelee sinulle jotain, se auttaisi tässä tilanteessa paljon. Ja jos sinulle on vielä jotenkin epäselvää, niin se nainen haluaa sinut omakseen!
Minä haluaisin ensin kuulla naisen ajatuksia hieman ennenkuin suostun hänen omaksi miehekseen. Meidän pitäisi keskustella että mitä me haluamme että olemmeko varmasti samalla sivulla ja tiedämme mihin olemme yhdessä ryhtymässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluaisin ensin kuulla naisen ajatuksia hieman ennenkuin suostun hänen omaksi miehekseen. Meidän pitäisi keskustella että mitä me haluamme että olemmeko varmasti samalla sivulla ja tiedämme mihin olemme yhdessä ryhtymässä.
Voidaan tietenkin keskustella ja niin pitääkin tehdä, mutta tiedän nyt jo valmiiksi, että ollaan ihan samalla sivulla, samassa tarinassa. Siellä kävelyllä olisi mun mielestä helppo puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voidaan tietenkin keskustella ja niin pitääkin tehdä, mutta tiedän nyt jo valmiiksi, että ollaan ihan samalla sivulla, samassa tarinassa. Siellä kävelyllä olisi mun mielestä helppo puhua.
Olet aiemminkin ehdottanut tuota täällä. Eivätkä tunnisteet silloin täsmänneet. En usko että olen se kenen kanssa tahdot kävelylle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aiemminkin ehdottanut tuota täällä. Eivätkä tunnisteet silloin täsmänneet. En usko että olen se kenen kanssa tahdot kävelylle.
Jaahas, vai sillä lailla. No jos nyt sitten olet joku väärä hankala mies, niin annetaan olla sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, vai sillä lailla. No jos nyt sitten olet joku väärä hankala mies, niin annetaan olla sitten...
Me ei olla edes tekemisissä naisen kanssa.
- Anonyymi
Miksi täällä jos kerran tiedätte toistemme tunteet
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
No lähinnä huijaan itseäni, äijällähän on perhe ja pieniå lapsia. Tämä on vain viihdykettä mahdottomasta.
- Anonyymi
Nainen saa treffeillä aina, ehkä nainen on vain eläin, mitä suojelee myös eläinlaki?
T.mutsi on mun nainen, halkasen joka muu huoran kahtia, se on semmosta kusikastia....
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=EN13DcQw46w- Anonyymi
Joko olet äitiäsi pannu nainu nussinu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet äitiäsi pannu nainu nussinu
Ätmin itseprojisaatio on hyvä jättää seiniä koristamaan kuin hieroglyfi
- Anonyymi
Se vain on sitä mitä suomi horo ansaitsee.
Kenenkään miehen ei pidä ottaa mitään länsinaista vakavasti.
Sellaiseen kuin kestävä suhde ei länsinainen kykene 98% varmuudella.- Anonyymi
Höpö höpö. Itse olet lähtenyt huorien kelkkaan. Ei taida tavalliset kelvata.
- Anonyymi
Itse menit naimisiin 🤣
- Anonyymi
Se meni minulta ohi. Olitko häissä? Itse en muista olleeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se meni minulta ohi. Olitko häissä? Itse en muista olleeni.
Valikoiva muistikin 🙄
- Anonyymi
No siitä nyt on jo tovi, 27 vuotta
- Anonyymi
Noinhan se on yksinkertaisuudessaan ei sellaista pysty kukaan viemään mikä ei olisi muutoinkin ihan kenenkä tahansa vietävissä
- Anonyymi
Outo ajatusmaailma sinulla. Joku senkin vie, jota kukaan muu ei pystynyt viemään. Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Se on maailman vahvin voima, se vie ihmisiä läpi kiven, hautaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ajatusmaailma sinulla. Joku senkin vie, jota kukaan muu ei pystynyt viemään. Sitä kutsutaan rakkaudeksi. Se on maailman vahvin voima, se vie ihmisiä läpi kiven, hautaankin.
Typeriä ihmisiä vie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrä kuinka haluat jos et ole kykenevä itsenäiseen ajatteluun
- Anonyymi
Jos sinä et kinosta jotain ,ymmärrä se.Sinun pitäisi ymmärtää sanomatta. Jos toinen ei vältä jätä hänet rauhaan.Jatka elämää.Jokaisella oikeus itse valita ketä rakastaa.Jos ei sinua anna hänen olla.
- Anonyymi
Ehkä alottajalla on jotenkin epäselvä tilanne eli en itekään täysin ymmärrä että joku kaipailis jotakin, jos tietäis ettei tämä välitä. Itsekin näen asian niin, että jos olisin kovasti tykästynyt johonkin niin en todellakaan haluis hänen näkevän minua muiden kanssa, sehän tuntuis toisesta tosi pahalta, mutta onhan jollain teinimäisillä ihmisillä näitä ties minkälaisia mustasukkaisuusdraamojakin.
- Anonyymi
Anna porukan treffailla ketä haluaa.
- Anonyymi
Ei oikein löydy ymmärryskykyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein löydy ymmärryskykyä?
Tää ei ole siis aloittaja vaan joku muu alkoi vastailla näihin.
- Anonyymi
Noinhan se on miksi surra sellaisen perään joka ei osannut arvostaa
- Anonyymi
Kenet näet suremassa jonkun perään?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet näet suremassa jonkun perään?!
Joku muu vastailee kuin ap. Sen voisi sanoa koska käytän joskus tunnisteita hänelle. Muut ei niitä tajua.
- Anonyymi
Rakkauden tunteet toiseen ihmiseen eivät koskaan täysin kuole, vaikka ei nähtäisi pitkään pitkään aikaan. Tunteet siirtyvät taustalle, kunnes ne taas syttyvät nähdessäsi rakkaasi. Intuitio ei petä. Vanhempi mies.
- Anonyymi
Näin se on. Ja rakkaus on rikkaus. T. Vanhempi nainen
- Anonyymi
Mulla ei kuole vaikka en näkisi häntä pitkään aikaan. Olen niin huIIuna hänestä.
- Anonyymi
🧡💛🧡💛
Näinhän se yleensä menee. Jos toinen treffailee muita, niin ei ole kiinnostunut. Eli kannattaa unohtaa.
- Anonyymi
En treffaile ketään. Minulle on olemassa vain yksi.
- Anonyymi
Kyllä sinä treffailet niin maan perusteellisesti, vai treffailetko?
T.sie vaan treffailet, moro.....
https://m.youtube.com/watch?v=xffHu0vMP8M
- Anonyymi
Eli olette molemmat sinkkuja. Kerro kohteellesi selvemmin tunteesi.. väännät vaikka rautakankea jos ei muuten mene perille… jos näin olet jo toiminut niin siinä tapauksessa löydät kyllä varmasti paremman kumppanin sitten joskus.
- Anonyymi
Minä vaan arvailen. Ei hajuakaan miten hän viettää viikonloppunsa ja kenen kanssa. Sana JOS yleensä kertoo, että tietoa ei ole vaan nyt jossitellaan.
- Anonyymi
Sitten joskus?
- Anonyymi
Etpä osoittanut kiinnostusta tarpeeksi mulle.
- Anonyymi
Etkä sinä mulle. Pitäisi olla kahdensuuntaista eikä vain multa sulle.
- Anonyymi
En kommentoi näihin ketjuihin kun ei ole mitään salattavaa.
- Anonyymi
En minäkään enää. Sihteeriköt hoitaa. t. ap
- Anonyymi
Sinkkuna kuulemma saa treffailla jos haluaa, kaikki muut paitsi minä, on vähän eri säännöt.
- Anonyymi
On olemassa sääntökirja, koskee minua. Siinä lukee aika tarkkaan jokainen sallittu asia, ja jos sitä ei siinä kirjassa lue, se on automaattisesti ei sallittua. Toisin kun suomen lakikirjassa missä kaikki, mikä ei ole erikseen kiellettyä, on sallittua.
- Anonyymi
No ei ole minulta aloitus. Kun kerran treffailee muita on mennyt eteenpäin. Ja kun on mennyt eteenpäin, ei kanssani ole paluuta. Näin se on ollut ja on oleva. Siinä ei enää perään itketä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453096- 1082523
- 512511
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402178Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4721810Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461791- 1041761
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91634Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231407