Palvelualan ammattilaiset

Anonyymi-ap

Eipä tarvitse mennä enää ikinä tuohon päivikkiin on siellä niin huono palvelu ja kauppias ei ota asiaa edes tutkittavakseen. Laittaa myyjät nettiin kyselemään mikä vikana. Aika kasvotonta toimintaa ja kuuleman mukaan ei asiakkaiden raha kelpaa vaan käännyttää ovelta maksavat asiakkaat. Tähän pitää saada selvyys ja luulisi asiakkaat tekevän omat ratkaisunsa niinkuin on moni jo tehnytkin.

16

1024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jäikö humalaiselta juomat saamatta

• Anonyymi

Höpö höpö käyn monesti viikossa ja AINA HYVÄ PALVELU..
      Kertokaa siellä kassalla jos teillä valittamista.
      Typerää mustamaalausta.
      Siellä tosi kiva henkilökunta

• Anonyymi

Hyvä palvelu kaupassa on tae asiakkaista. Tässä kaupassa on hyvä palvelu. Riittänee vastaukseksi aloitukseen

• Anonyymi

Jäikö kaljat tiskille vai sulla muuten huono päivä. Syyllinen löytyy peilistä huonoon palveluun, kauppiaspariskunta ja henkilökunta on kaikki päteviä hyviä alan ammattilaisia.

Jos palvelu ei miellytä aina voi ajaa Joensuuhun tai Polvijärvelle kaupalle...

• Anonyymi

Päivikissä on miesmyyjä joka on tosi vastahakoinen palvelemaan, sen huomaa kaikesta. En ole varastanut, en osta edes kaljaa, lisäksi rahani riittävät hyvin ostoksiini, en tarvitse velkaa.
      En ole enää nuori ja nätti vaan iäkkäämpi nainen.
      Muut myyjät ovat ihan mukavia.

• Anonyymi

Höpöttelee, kaikki myyjät on avuliaita ja sopivat työhön hyvin

• Anonyymi

Outokummun liikkeiden palvelu on kautta linjan huonompaa kuin kovan kilpailun Joensuussa, siellä saa sentään okun moukkia palvellaan...

• Anonyymi

Eipä huvita sinne mennä, kun henkilökunta etuovella tupakkia polttelee, luulisi myymälävastaavaakin kiinnostavan mutta kuuluu itse samaan porukkaan.

• Anonyymi

Tupakka haisee pahalle koko myymälässä!

• Anonyymi

Ei oven edessä saa polttaa missään, tuskin tämän kaupan edessä.

• Anonyymi

Oon ollut asiakkaana pitkään Alavinkadun K-marketissa. Asiakaspalvelu on ollut kiitettävää. En ole nähnyt myyjiä pihalla tupakalla kertaakaan. Jos myyjä kävisi omalla tauolla tupakalla. Ei se minua haittaa. Enemmän haittaa asiakkaat jotka ovat uittaneet iltsensä hajuvesillä ja kuvittevat olevansa tavan työntekiöiden yläpuolella. Minua ärsyttää joissan kaupoissa kassahenkilöiden teennäinen hymy ja suuhun pannut lauseet ( hyvää päivää, kuinka voin auttaa, tervetuloa uudelleen ). Mielestäni olisi hienoa jos kassahenkilöt olisivat hiljaa. Aukaisivat suunsa vasta kun asiakas kysyy.

• Anonyymi

Hyvä kauppa on. Parempi kun tuommoset valittajat ei tulisi ollenkaan kauppaan. :)

• Anonyymi

Minua on palvellut nyrpeä iäkkäämpi nainen

• Anonyymi

Ainoa negatiivinen asia, jonka olen säännölleen asioidessa huomannut, on valikoima- koska kauppa on pieni, valikoima on pidettävä ihan perustarvikkeissa.
      Toisaalta, hankala mistään kaupasta täältä saada määrättyjä omiin ruuanlaittomieltymyksiin sopivia juttuja. Galangaa ikävöin, samoin tuoretta kurkumaa, ja vesikastanjaa pakasteena, yms itämaisempaan makuun. Harvoin kun käy Joensuussa, pitää sitten ostaa vaikka mitä mitä täältä ei saa.

• Anonyymi

Hyvä kauppa noin pieneksi. Palvelu on todella asianmukaista, ei valittamiseen tarve

• Anonyymi

K Marketilla menee hyvin, Outokummussa itä suomen paras K market... Meriittiä tuskin annetaan huhupuheiden tai kevein perustein, mm Joensuun marketit jäivät taa heittämällä.

Onnea kauppiaille !!

https://www.kesko.fi/media/uutiset-ja-tiedotteet/uutiset/2023/outokummussa-on-ita-suomen-paras-k-market/

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4865
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      423
      1539
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1014
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      968
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    Aihe