Palvelualan ammattilaiset

Anonyymi-ap

Eipä tarvitse mennä enää ikinä tuohon päivikkiin on siellä niin huono palvelu ja kauppias ei ota asiaa edes tutkittavakseen. Laittaa myyjät nettiin kyselemään mikä vikana. Aika kasvotonta toimintaa ja kuuleman mukaan ei asiakkaiden raha kelpaa vaan käännyttää ovelta maksavat asiakkaat. Tähän pitää saada selvyys ja luulisi asiakkaat tekevän omat ratkaisunsa niinkuin on moni jo tehnytkin.

16

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jäikö humalaiselta juomat saamatta

    • Anonyymi

      Höpö höpö käyn monesti viikossa ja AINA HYVÄ PALVELU..
      Kertokaa siellä kassalla jos teillä valittamista.
      Typerää mustamaalausta.
      Siellä tosi kiva henkilökunta

    • Anonyymi

      Hyvä palvelu kaupassa on tae asiakkaista. Tässä kaupassa on hyvä palvelu. Riittänee vastaukseksi aloitukseen

    • Anonyymi

      Jäikö kaljat tiskille vai sulla muuten huono päivä. Syyllinen löytyy peilistä huonoon palveluun, kauppiaspariskunta ja henkilökunta on kaikki päteviä hyviä alan ammattilaisia.

      Jos palvelu ei miellytä aina voi ajaa Joensuuhun tai Polvijärvelle kaupalle...

    • Anonyymi

      Päivikissä on miesmyyjä joka on tosi vastahakoinen palvelemaan, sen huomaa kaikesta. En ole varastanut, en osta edes kaljaa, lisäksi rahani riittävät hyvin ostoksiini, en tarvitse velkaa.
      En ole enää nuori ja nätti vaan iäkkäämpi nainen.
      Muut myyjät ovat ihan mukavia.

      • Anonyymi

        Höpöttelee, kaikki myyjät on avuliaita ja sopivat työhön hyvin


    • Anonyymi

      Outokummun liikkeiden palvelu on kautta linjan huonompaa kuin kovan kilpailun Joensuussa, siellä saa sentään okun moukkia palvellaan...

    • Anonyymi

      Eipä huvita sinne mennä, kun henkilökunta etuovella tupakkia polttelee, luulisi myymälävastaavaakin kiinnostavan mutta kuuluu itse samaan porukkaan.

    • Anonyymi

      Tupakka haisee pahalle koko myymälässä!

      • Anonyymi

        Ei oven edessä saa polttaa missään, tuskin tämän kaupan edessä.


    • Anonyymi

      Oon ollut asiakkaana pitkään Alavinkadun K-marketissa. Asiakaspalvelu on ollut kiitettävää. En ole nähnyt myyjiä pihalla tupakalla kertaakaan. Jos myyjä kävisi omalla tauolla tupakalla. Ei se minua haittaa. Enemmän haittaa asiakkaat jotka ovat uittaneet iltsensä hajuvesillä ja kuvittevat olevansa tavan työntekiöiden yläpuolella. Minua ärsyttää joissan kaupoissa kassahenkilöiden teennäinen hymy ja suuhun pannut lauseet ( hyvää päivää, kuinka voin auttaa, tervetuloa uudelleen ). Mielestäni olisi hienoa jos kassahenkilöt olisivat hiljaa. Aukaisivat suunsa vasta kun asiakas kysyy.

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa on. Parempi kun tuommoset valittajat ei tulisi ollenkaan kauppaan. :)

    • Anonyymi

      Minua on palvellut nyrpeä iäkkäämpi nainen

    • Anonyymi

      Ainoa negatiivinen asia, jonka olen säännölleen asioidessa huomannut, on valikoima- koska kauppa on pieni, valikoima on pidettävä ihan perustarvikkeissa.
      Toisaalta, hankala mistään kaupasta täältä saada määrättyjä omiin ruuanlaittomieltymyksiin sopivia juttuja. Galangaa ikävöin, samoin tuoretta kurkumaa, ja vesikastanjaa pakasteena, yms itämaisempaan makuun. Harvoin kun käy Joensuussa, pitää sitten ostaa vaikka mitä mitä täältä ei saa.

    • Anonyymi

      Hyvä kauppa noin pieneksi. Palvelu on todella asianmukaista, ei valittamiseen tarve

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe