Korruptoituneilla lärveillä.Eniten vitutti katsoa korruptoituneen ja eturistiiriitaisen lintosen eli jonkun random optikon vaalimainoksia.Mitä tällä tyhjänpuhuhuja vääränaamalla on mitään annettavaa politiikkaan?Ahne korruptoitunut perhe jonka vallanhimo periytyy ja periytyy.
Tienvarret pilattu
11
257
Vastaukset
- Anonyymi
Oon naureskellu täysin samaa.Varsinkin kun tuntee ihmisen henk.koht.
- Anonyymi
Menkääpä sanomaan mielipiteenne ihan kasvokkainen, varmaan torilla näette. Saat sitten sanoa, mikä korpee. Helppoko täällä anonyyminä on kirjoitella.
Enkä ole hänen äänestäjänsä. Olen vain sitä mieltä, että kirjoitetaan niin minkä voi kasvokkainkin sanoa, kaikille ehdokkaille.- Anonyymi
Mitä se auttaa heille todeta?Kyllä he tietävät mitä ovat.Nimenomaan pitää tuoda ihmisten tietoon minkälaisia vallanhaluisia tyhjäntoimittajia ovat äänestämässä kun massa tuntuu olevan aika vietävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se auttaa heille todeta?Kyllä he tietävät mitä ovat.Nimenomaan pitää tuoda ihmisten tietoon minkälaisia vallanhaluisia tyhjäntoimittajia ovat äänestämässä kun massa tuntuu olevan aika vietävissä.
Vääränaama tahtoo valtaa. En luota kyseiseen ihmisjätteeseen tippaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääränaama tahtoo valtaa. En luota kyseiseen ihmisjätteeseen tippaakaan
Joka toista haukkuu, itse on.
- Anonyymi
Mielipiteesi sinulla on housuissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteesi sinulla on housuissasi
On sekin parempi kuin että housusi(kin) on tyhjää täys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sekin parempi kuin että housusi(kin) on tyhjää täys.
Mutta sinun mielipiteesi on housujen tilalla.
- Anonyymi
Kohta on vaalit sentään taas ohi. Toivotaan että kuitenkin oikeat lärvit pääsee
- Anonyymi
Voiko täällä äänestää vielä sikatilallisia ?
- Anonyymi
Oletko hieman yksinkertainen? Forssan Lehdessä on ollut useaan kertaan ehdokkaiden nimet ja ammatit. Voithan sinä raapustaa äänestyslippuun vaikka Hentun Liisa tai sikatilallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300