Keittiöfirmoja Raahen alueelta etsiskelen. Hyviä ja halpoja ja luotettavia . Ja sellaisia jotka purkaa entisen ja uus tilalle ja hommaa tarvittavat kodinkoneet ja asentaa tai asennuttaa ne paikalleen. Ne. Avaimet käteen periaatteella
Keittiörrmppa
7
148
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö vieläkään ole oppinut, että hyvää ja halpaa ei ole olemassa! Puoli ilmaiseksi pitäisi tehdä laatua ja parhailla kodinkoneilla.
- Anonyymi
Ok. Vedän tuon "halpoja" sanan pois.
Elikkäs nyt näin:
Keittiöfirmoja Raahen alueelta etsiskelen. Hyviä ja luotettavia . Ja sellaisia jotka purkaa entisen ja uus tilalle ja hommaa tarvittavat kodinkoneet ja asentaa tai asennuttaa ne paikalleen. Ne. Avaimet käteen periaatteella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Vedän tuon "halpoja" sanan pois.
Elikkäs nyt näin:
Keittiöfirmoja Raahen alueelta etsiskelen. Hyviä ja luotettavia . Ja sellaisia jotka purkaa entisen ja uus tilalle ja hommaa tarvittavat kodinkoneet ja asentaa tai asennuttaa ne paikalleen. Ne. Avaimet käteen periaatteellaOsto/myynti Hiitola, varman myös "remppaaki"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osto/myynti Hiitola, varman myös "remppaaki"
Vai viiltola?
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17776254B
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Halavalla ei saa hyvää! Muista se poikanen.
- Anonyymi
Keittiökeidas on asiallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329