Onko kukaan koskaan pysähtynyt miettimään, että miksi ihmiset rakastavat Thaimaata.
Suurin syy monelle on läheisyyden ja yhtenäisyyden puute Suomessa ja samoin monessa muussakin maassa. Itse kirjoitan kristittynä ja uskovaisen näkökulmasta. Länsimaissa ihmiset on enemmän sitoutuneet materiaan ja uskonnollisuus ja kaikki siihen liittyvä on hävitetty erilaisten muiden asioiden taakse.
Pattaya ja naiset, viini ja laulu. Se on varmasti ensimmäinen asia mitä Pattayalta haetaan ensimmäisten viikkojen aikana. Harvalla on varaa tai mahdollisuutta jäädä asumaan Pattayalle. Moni tekee töitä oikeasti, että pääsee edes kerran vuodessa kuukaudeksi Pattayalle. Viikko läheisyyttä vetää vertoja vuoden työlle, jotta pääsee Pattayalle.
Samoista syistä ihmiset pyrkivät eläkkeelle ja asumaan Aasiaan ja muualle maailmassa ja jokainen varojensa ja halujensa mukaan. Ne, kenellä ei ole siihen mahdollisuutta jäävät Suomeen ja valehtelevat ja panettelevat asioita. Kaikki menee oikeasti varojen ja kykyjen mukaan. Minulle itselleni riittää vaatimaton asumismuoto, kunhan siellä on kivaa. Ei täällä paljon tarvitse T-paita ja shortsit. Itse en edes kaipaa juuri mitään ja ajattelisin, että mitä minä sillä teen.
Kuinka suuri on ihmisen rakkauden ja läheisyyden tarve. Kirjoitan juuri teille muistutuksen, että älkää perustako suhdetta pelkälle rahalle, vaan kertokaa ja eläkää parisuhteessa kohtuullisella tulolla, vaikka kuinka olisi ongelmia. Itsekin ajattelin laittaa tulevia varoja sellaiseen, että niistä saa kuukausittain pienen lisätulon.
Toisena syynä miksi ihmiset rakastavat Thaimaata ja Aasiaa on edullisuus, aurinko ja erilaisuu. Itselläni terveydelliset syyt myös.
Kristittynä täällä Aasiassa on kyllä helpompi elää ja siitä voin päätellä, että ei ole ihme jos monen rakkaus kylmenee. Suuri ahdistuksen aika on tulossa ja sekin on ennustettu alkavan 2026 - 2030. Perustuu Raamatun aikajaksoihin... En itse ennusta, mutta voi olla.
Voihan se olla, että meitä kristittyjä näin poistetaan suuresta ahdistuksesta, joten kristityt tervetuloa.
Miksi ihmiset rakastavat Thaimaata
Anonyymi-ap
1
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768582Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382634
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629