...jätä ihmistä joka on sairastunut syystä tai toisesta tai sairastaa....
Älä koskaan...
26
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Kunpa sen ihmiset muistaisi.
- Anonyymi
On itsekkyyttä vaatia toiselta ihmiseltä loppuelämän sitoutumista ja vankilaa. Oli sitten mikä sairaus tahansa. On ilman omantunnon tuskia voitava itse päättää, jatkaako vai ei.
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Ilmeisesti on itsekkyyttä vaatia toista vihkiytymään ja pysymään loppuelämän rinnalla.Siihen myös sisältyy toisen huolehtiminen ja auttaminen kaikissa asioissa. Mutta onhan tapauksia joissa on välittömästi kumppani vaihdettu uuteen,kun on sairastunut.Myös on jo siinä sivussa uutta tapailtu.Ikäviä ihmisiä sellaiset....
- Anonyymi
Esimerkiksi jos ihminen riistää vapauden sekä harrastaa henkistä väkivaltaa muutakin samanlaista toimintaa niin kyllä toinen lähtee ajoissa vielä kun on tokeneva häipymään
- Anonyymi
Siihen ei pidä jäädä.Itsemääräämisoikeus on kaikilla .Siinä ei avioliitokaan onneks enää suojaa sen kun lähtee piikana olemasta pois.Muistakaa ettette rupea kenenkään kynnysmatoksi.
- Anonyymi
Ihmiset joilla on mielenterveyden kanssa ongelmia,niin he sopii hyvin toisilleen.
- Anonyymi
Kiva että olet sopivan kumppanin löytänyt
- Anonyymi
Yhteiskunta tästä vain hyötyy
Ei ole kavereita jätetty koskaan pulaan. - Anonyymi
Näin kuulen käyneet tässä meneenäaikana....
- Anonyymi
Huolenpito pitää olka molemminpuolinen
- Anonyymi
Tämä on totta.Mutta on ihmisiä jotka hylkääsairaan, jos heitä itseään ei se sairastava voi siinä huomioida ja palvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta.Mutta on ihmisiä jotka hylkääsairaan, jos heitä itseään ei se sairastava voi siinä huomioida ja palvella.
Ja sitä kutsutaan itsesuojeluksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan idiotismiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idioottimaiseksi tosiaan ja sydämmettömäksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joskus tulet tarvitsemaan apua ja suojelua...Silloin joku sanoo että sitä kutsutaan itsesuojeluksi Kun sinut hylätään laitokseen tai pedinpohjaan kotiin jossa sinulle ei edes ole vedenjuottajaa.Musta sitten tämän hetkinen ajattelukantasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa kotiorjaksi ja omaishuoltajaksi vasten tahtoaan. Jos niin tehdään, se on vapaudenriisto. Valintojen maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin joskus tulet tarvitsemaan apua ja suojelua...Silloin joku sanoo että sitä kutsutaan itsesuojeluksi Kun sinut hylätään laitokseen tai pedinpohjaan kotiin jossa sinulle ei edes ole vedenjuottajaa.Musta sitten tämän hetkinen ajattelukantasi.
Niin muistankin, etten pakota rakkaitani luopumaan omasta elämästään ja etenkin elämänhalusta, minun takiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa kotiorjaksi ja omaishuoltajaksi vasten tahtoaan. Jos niin tehdään, se on vapaudenriisto. Valintojen maailma.
Sairasta ajattelukantaa.Mutta edestä löytyy kun etuudet pois kiskaistaan.Siellä saa mädäntyä kotona aivan rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muistankin, etten pakota rakkaitani luopumaan omasta elämästään ja etenkin elämänhalusta, minun takiani.
Nyt on helppo sanoa mutta odota kun kohdallesi sattuu...Olen niin montaa hoitanut petiin ja aina on huoli jäänyt kun yksin olen heittänyt syksyn ja talven pimeyteen,kun eivät saa edes valoja päälle.Siellä aamuun odottavat tullaanko hoitamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on helppo sanoa mutta odota kun kohdallesi sattuu...Olen niin montaa hoitanut petiin ja aina on huoli jäänyt kun yksin olen heittänyt syksyn ja talven pimeyteen,kun eivät saa edes valoja päälle.Siellä aamuun odottavat tullaanko hoitamaan.
Tuskin olet näiden kaikkien puoliso? Vai oletko? Vai maksetaanko sinun tekemästä työstä palkka? Eli et ole kotiorja ja omaishoitaja? Ammatinvalintakysymys
- Anonyymi
Jos pelottaa, että puoliso jättää kusipäisyyden takia, niin aina voi feikata sairauden ja silloin hän ei SAA jättää, koska hoivaamisvelvoite ❤️
- Anonyymi
Sinun ajattelutavalla ajateltuna....
- Anonyymi
Aloituksella ei varmasti tarkoiteta vanhoja ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475067- 743265
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3142057Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651855Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151709Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531296Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701202
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137