Mutta tuskin sinä siitä mitään välität.
Hyväniin, sillä se onkin mun oma asia.
Pysy sinä siellä missä sinulla on hyvä olla.
Minä voin ikävöidä ihan tuskissani yksin.
Ikävissäni.
Turhaan.
Minulla on ikävä
13
108
Vastaukset
- Anonyymi
Selvä herra KRP.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17776678d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketä ikävöit? Et ole paljon tunnisteita antanut. Tosin en usko että sekään täällä auttaa. Ei ole auttanut ketään muutakaan.
KPP_ kirjoitti:
Joskus auttaa vain se, että kestää ikävänsä ja tunnistaa sen.
Niin... Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kestää.
- Anonyymi
Mene rakkaasi luo niin pääset ikävästä.
- Anonyymi
KPP_ kirjoitti:
Ei hän minua rakasta, eikä huoli luokseen.
Ikäväni on omani.Mistä tiedät
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät
Annan itseni ymmärtää, oletan tietäväni, siis tiedän.
Ymmärrykseni on terävän viiltävä
ja armoton
- Anonyymi
Ketä ikävöit?
- Anonyymi
Minulla ei ole hyvä olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991