Itse olen ruokkinut sorsaparkoja pakkasella ja talvella Vantaalla, paikalla mikä on kivasti jalankulkuväylästä sivulle. Nuo yksilöt eivät enää osaa muuttaa, vaistoa ei ole, kun niiden kantaisiä on aikanaan ruokittu talvella.
Kuorittuja auringonkukansiemeniä vain. Kelpaavat linnuille, kilvan tulevat syömään ja hetken päästä joka ikinen muru on syöty. Vaan täälläpäin olen törmännyt viime talvena ja tänä talvena kahteen sellaiseen 6-kymppiseen huutajamieheen. Toinen huusi varmaan 10 min, oli soittavinaan poliisille ja lähti seuraamaan varmaan 1 km perässä kun olin ruokkinut. Toinen ukko tuli huutamaan astui eteeni juuri kun heitin sorsille ruokaa ja sitten huusi että mitä vittua sinä heität ruokaa hänen päälle. Nimitti minua iljettäväksi rikolliseksi ja roistoksi ja lopuksi huutaen ja juosten ajoi linturukat karkuun. Viimeiseksi tuli naamastani 20 cm seisomaan eteeni ja sanoi silmät viiruina ja harmaat viikensä vipattaen, että toivottavasti minun kotiin tulee lauma rottia ja repivät minut elävältä. Mikä ihme noita ukkoja vaivaa? Eikö enää seiso, vai onko muuta elämän surkeutta? Nykyajan ihmiset alkavat olla agressiivisia ja kaheleita.
Sorsien ruokinta ja heti paikalle joku mies huutamaan
Anonyymi-ap
1
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup563973Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262864Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432603Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621267
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.711235- 561153
- 2591069
- 45988