Tekee kesä ja talvirenkailla samaa ja molemmat rengassarjat on tasapainoitettu kahdesti eri paikoissa ja ei moitittavaa.
Vaihde vapaalla jumpsuttaa samoin jos moottorin sammuttaa niin jumputus pysyy vapaalla rullatessa sen pikku hetken. 80kmh ei jumpsutata tai muilla nopeuksilla. Harmi että nopeus sattuu usein tuolle aluelle mitä autolla liikutaan. Liekkö jokin tukikumi viallinen kuitenkin vaikka on sitä väännelty raudoilla auton ollessa ajosilloilla ja myös vapaasti roikkuen ripustukset. On se kumma auto tuo pakastin.
Tiedättekö tämmöisen ongelman pesitytneen touraniin? varmaan pitää ostella moottori vaihdelaatikko tuenta kumit ja vain alkaa vaihtelemaan. Tuolla pitäs ajaa vielä vuosia (jotain 500tkm asti) 1.9tdi alta 10l sataselle ja matkaa alle 6l sataselle.
Touran jumputtaa 60kmh nopeudessa miksi
Anonyymi-ap
8
99
Vastaukset
- Anonyymi
Renkaan kudos on repeytynyt ja sinne on tullut pieni pullistuma.
- Anonyymi
Kardaaniakseli on epäkeskosti, laakerivika.
- Anonyymi
Vetonivelet loppu
- Anonyymi
Rekisteröi se mopoautoksi niin ei haittaa.
- Anonyymi
Dacia ei jumputa koskaan!
- Anonyymi
Kaksosoismassa pyörän jouset ovat kuoleentuneet!💸
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059