Rakastuin OnlyFans tyttöihin

Anonyymi-ap

Parikymmentä nuorta neitosta on OnlyFans ystävinäni ja olen syvästi ihastunut heihin kaikkiin ja osaan jopa rakastunut. Muutamalla kymmenelle eurolla kuussa saan heiltä sisältöä elämääni eikä heistä kukaan vit...le Kokkolan viisaimmalle miehelle. Tytöt ovat hyvin älykkäitä ja kauniita sekä hyvin varustettuja. Lähes kaikilta olen saanut alastonkuvia ja osa on jopa lähettänyt käyttämiään alusasujaan minulle ja nyt ei naurata.

10

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pojat ja tytöt jos tietäisitte miltä tumman ja tulisen nuoren tytön lähettämät käytössä nuhraantuneet pikkarit aiheuttavat vanhalle miehelle. Pitääkö vääntää rautalangasta ja kaikki tämä reilulla tuhannella eurolla kuukaudessa, hah hah haaa!!!...

• Vaimoni kävi usein keskussairaalan hoitajien juhlissa ja sain häneltä tuliaisena satiaiset kaksi kertaa. Näiltä OnlyFans ystäviltä ei taudit ole ainakaan vielä tarttuneet, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Tunnen Ressun ja tiedän että tuo on totta.

• Anonyymi

Marja-Liisa ei tykännyt näistä kirjoituksista ja käski lopettaa.

• Anonyymi

Halsuan viimeinen neitsyt, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Saattaapi olla että on yksi ja ainoa kokemus tällä viisaalla miehellä tältä saralta tämä halsuan "neitsyt" eli kokematon vähäisellä elämänkatsomuksella täällä muiden tekstejä toistelee mikä on jo aiemmin todistettu.

• Anonyymi

Sisareni Tarja ja Aija antoivat opetusta lisääntymis riitteihin kuuluvissa asioissa hyvinkin konkreettisesti Suomelan tilan saunarakennuksessa ja ystäväpalvelussa olen päässyt maistamaan kiellettyä hedelmää usein tosin joskus hieman vanhempaa vuosikertaa mutta kuitenkin, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tulkaa kurkkaamaan millaisia alusvaatteita täältä löytyy: @anskun.kuvia
      Toiveiden toteutuskin mahdollista

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8206
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      90
      6302
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6213
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3255
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2812
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe