Inhoan suurinta osaa ihmisistä

Anonyymi-ap

Ihmisistä suuri osa on itsekkäitä, vinoilevia ja agressiivisia paskiaisia. Törmäsin sellaiseen viimeksi viikonlopulla, kun vihainen ukko tuli eteeni karjumaan kun syötin muuttovaistonsa kadottaneita palelevia sorsia lumen ja pakkasen keskellä. Ukko huusi, haukkui rikolliseksi ja hätisti linturukat karkuun. Tällaisia vanhempia ihmisiä maassamme piisaa, ei ollut ensimmäinen tapaus.

Poliitikot jne puhuvat potaskaa, kahmivat rahat ja virat. Koskaan en äänestä.

Työpaikallamme on kiusaava johtaja jonka hampaissa olen ollut 13 vuotta. Sairastuin tuolla masennukseen.

Mikä suomalaisia aikuisia vaivaa? Minusta on tullut tätä kautta ihmisvihaaja.

14

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos kun ilmoitit.On väärin että ukko tuli hätistää linnut pois. Se on kyllä järkyttävä teko.

    • Anonyymi

      Maailman onnellisin kansa. Etkö ole kuullut.

    • Anonyymi

      Suurin osa ihmisistä kyllä vastaa yhtä ystävällisesti, mitä heihinkin suhtaudutaan...

      • Anonyymi

        Jaa? Itse olin tilanteessa rauhallinen, en korottanut ääntä tms. Totesin ainoana asiana että "et taida olla lintujen ystävä kun niitä hätyyttelet?". Silti tuo ikävä ukko huusi naama punaisena. Kasvonpiirteet olivat sellaiset, että joku julmuri tms, lienee.

        Kaupoissa, kauppakeskuksissa, liikenteessä, kaikkialla vaistoaa nykyisin agressiivisuuden ja jyräämisen meiningin. Lapsiperheetkään eivät esim väistä kapeilla käytävillä, vanhemmat eivät kasvata lapsiaan hyväkäytöksisiksi vaan etuilijoiksi ja minäminä-tyypeiksi.

        Tulevaisuuden kuva on synkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa? Itse olin tilanteessa rauhallinen, en korottanut ääntä tms. Totesin ainoana asiana että "et taida olla lintujen ystävä kun niitä hätyyttelet?". Silti tuo ikävä ukko huusi naama punaisena. Kasvonpiirteet olivat sellaiset, että joku julmuri tms, lienee.

        Kaupoissa, kauppakeskuksissa, liikenteessä, kaikkialla vaistoaa nykyisin agressiivisuuden ja jyräämisen meiningin. Lapsiperheetkään eivät esim väistä kapeilla käytävillä, vanhemmat eivät kasvata lapsiaan hyväkäytöksisiksi vaan etuilijoiksi ja minäminä-tyypeiksi.

        Tulevaisuuden kuva on synkkä.

        Onneksi ne linnut pääsivät hullua karkuun. Ties mitä hulluja liikkuu vapaana kaduilla nykyisin, hyvä ettei käynyt pahemmin. Ens kerralla soita kyyti häirikölle jos paikassa ei ole lintujen ruokintaa kieltävää kylttiä tai joku muu epäystävällinen kahjo alkaa meuhkata.
        Itse olen opettanut lapseni huomioimaan muita ja olemaan reilu, kohtelias ja huomaavainen. Monet naapurit kehuneet kun tervehtivät mutta se on vain normaalia käytöstä mielestäni. Jotkut naapurit eivät lapsia tervehdi mutta sanon heille ettei ole heidän vikansa jos joku on käytöstavaton moukka. Oma on häpeänsä. Sellaisia ei tarvitse jatkossa huomioida mitenkään (eli niin metsä vastaa kuin sinne huutaa).
        Olen kyllä alkanut miettimään että olisi parempi alkaa opettamaan kyynärpäätekniikkaa etteivät jää muiden jalkoihin. Ne, jotka tässä elämässä menestyvät ovat kovia, häikäilemättömiä ja itsekkäitä on huomioni nykyisestä ajasta. Sillä itsekeskeisellä tavalla materialistisessa ympäristössä missä ei hyvä kaikille riitä pärjää. Kiltit poljetaan surutta jalkoihin. Sen itse koin just työssä. Puolensa pidettävä ja aina, välittömästi oltava valmis sotaan oikeuksiaan puolustaakseen, ei epäreilu kusipääpomo silmille hyppisi koska ei ole joku jumala vaikka niin itsestään kuvittelee se yökötys. Mokoma halpa sannamarin-kopio joka kuvittelee olevansa jotakin suurta urapolkuineen mutta ei älyä ottaa huomioon edes migreenistä kärsivää alaistaan kun hajustepommina liikkuu silloin kun paikalla suvaitsee olla koska on tarve keikaroida sekä vietellä suosikkiaan.


    • Anonyymi

      Olipas inhottava ukko! Ja pomotkin voivat olla ties mitä paskiaisia.
      Yleensä siinä asemassa olevan oltava häikäilemätön voitontuottaja joten varmaan luontaista psykopatiaa siihen virkaan tarvitsee. Omapahan on henkinen tyhjyys/köyhyys sellaisilla vaikka varallisuuttaan maksimoivat pahoinvointia levittämällä.
      Päättäjät samaa luokkaa, oman navan tuijottajia, eivät kansan asialla ollenkaan.
      Varmaan monet alkavat tuntea samoin tässä kilpailu-digi/nettiyhteiskunnassa.
      Monet ovat vain omahyväisiä, vahingoniloisia kilpailijoita. Toinen toistaan hyödykseen käyttää, usein siltä tuntuu. Pahoinvointi vain lisääntyy kaikkien huononnusten myötä ja se sallitaan. Mihin ne valtion kansantalousnousut ovat hävinneet? Mietin jo Kataisen aikaan kun jauhoivat niistä jatkuvasti uutisissa että eipä pahemmin kansa valtion talouskasvuja huomaa. Harvojen ja valittujen taskuihin nekin hyödyt menevät?
      Onneksi on eläimiä. Niiden seurassa huolet unohtuvat.

      • Anonyymi

        Kyllä, siksi en enää ole yli 10 vuoteen äänestänyt. Aivan sama kuka eduskunnassa tai valtuustossa istuu, hän kahmii vain itselleen etuja ja sukulaisille/kavereille/hyväveliverkostolleen. persiilleen menee nykyisin kaikki. Elämänhalu on aika nollassa. Onneksi on luonnon linnut ja muut eläimet, niitä katsellessa ja niille rauhallisesti jutellessa saa edes hiukan voimaa jaksaa taas seuraavaan päivään.

        Läkäritkin ovat aika ammattitaidottomia, karmeita sivuvaikutuksia omaavia lääkkeitä vaan määrätään eikä edes jakseta kuunnella potilasta. Usko siihenkin sektoriin on nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, siksi en enää ole yli 10 vuoteen äänestänyt. Aivan sama kuka eduskunnassa tai valtuustossa istuu, hän kahmii vain itselleen etuja ja sukulaisille/kavereille/hyväveliverkostolleen. persiilleen menee nykyisin kaikki. Elämänhalu on aika nollassa. Onneksi on luonnon linnut ja muut eläimet, niitä katsellessa ja niille rauhallisesti jutellessa saa edes hiukan voimaa jaksaa taas seuraavaan päivään.

        Läkäritkin ovat aika ammattitaidottomia, karmeita sivuvaikutuksia omaavia lääkkeitä vaan määrätään eikä edes jakseta kuunnella potilasta. Usko siihenkin sektoriin on nolla.

        Aivan kuin omia ajatuksiani! Samoilla linjoilla olen. Mitään sanomattomista ja tekemättömistä lääkäreistä joilla vastuuvapaus silloinkin kun kuolemantapaus seurausta hoidotta jättämisen takia. (2 lähiomaista kuollut koska hoitoa ei ajoissa aloitettu kummankaan tapauksessa. Toisessa tapauksessa ylilääkäri oli kuulema sentään pahoitellut.) Ja todellakin lääkärit voivat yrittää painostaa rajuinkin tempuin haitallisen lääkkeen käyttöön kun uskaltaa arvostella niitä vähättelyn takia. Kimppuuni usutettiin psykiatri kun olin nuori, tosin aivan turhaan koska mielessäni ei vikaa ollut. Sanoin vain suoraan mitä ajattelin. Psykiatrista pääsin eroon samantien mutta se kuitenkin yritti ensitöikseen pakottaa lääkkeiden käyttäjäksi. Suutuin ja asia katsottiin mielisairaalan haastattelussa onko aihetta pakkotoimiin. Ei ollut. Niin pääsin ahdistelijastani eroon mutta evättiin samalla tk-lääkäri koska vähättelevää omalääkäriä ei alettu vaihtamaan. Palkan ne kaikki kuitenkin saivat tuommoisestakin.
        Nykyisin on monet asiat huonosti ja pahemmaksi vaan tuntuu menevän. Päättäjät eivät heikommassa asemassa olevista välitä vähääkään. Sen huomasi vaikkapa siitä kuinka epäreilusti vaikkapa sähkötuet tai koronatuet jaettiin rikkaiden taskuihin mutta kaikkien yhteisvastuullisesti ne maksettava. Kuinka epäreilua! Oikein velkaa otettava jotta voidaan valmiiksi rikkaille jakaa rahaa..
        Äänestää ei aio minäkään, en ainakaan yhtään valtapuoluetta. Tässä maassa on kuin yksipuoluejärjestelmä. (Tuskin jaksan pienpuolueisiin paneutua ja voi olla että mahdollisesti valtaan päästyään olisivat nekin kuin nykyiset, samanlaisia pettymyksiä? Toisaalta olisi tervetullutta että koko eduskunnan konkkaronkka menisi vaihtoon.)
        Kunnolliset kansan asialla olevat päättäjät olisivat puuttuneet mediapooliinkin ettei sellaista saa käyttää. (Sen takia koronapiikkien jaon aikaan ei ollut yhtään kriittistä mielipidettä asiasta missään valtamediassa. Sensuuri oli laaja. Kulkutautia kannattaa varoa ja torjua on mielipiteeni vaikka mediassa piikittämättömät haukuttiin kulkutautimyönteisiksi.. Sama toistui natotuksessa mediassa, kunnon keskustelu puuttui siitäkin aiheesta, valitettavasti ja kuin tekosyin asiaa runtattiin kiirellä väkisin läpi.) Onneksi lehden tilauksen voi lopettaa. Kuka jaksaa maksaa aivopesusta johon valjastettu pahimmillaan jopa piispoja?
        Hyvää kevättä! Nautitaan luonnon kauneudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, siksi en enää ole yli 10 vuoteen äänestänyt. Aivan sama kuka eduskunnassa tai valtuustossa istuu, hän kahmii vain itselleen etuja ja sukulaisille/kavereille/hyväveliverkostolleen. persiilleen menee nykyisin kaikki. Elämänhalu on aika nollassa. Onneksi on luonnon linnut ja muut eläimet, niitä katsellessa ja niille rauhallisesti jutellessa saa edes hiukan voimaa jaksaa taas seuraavaan päivään.

        Läkäritkin ovat aika ammattitaidottomia, karmeita sivuvaikutuksia omaavia lääkkeitä vaan määrätään eikä edes jakseta kuunnella potilasta. Usko siihenkin sektoriin on nolla.

        Itsekin saan voimia esim. linnuista. Juttelen puluille, sorsille, tinteille, varpusille ja rastaille, jne. Katsokoot hulluksi ohikulkijat, aivan sama. Jos porukka juttelee koirallekin niin minä linnuille. Linnut ovat ainoa elämässä kiinni pitävä voima, jos ne häviäisivät, päättäisin päiväni. On inhottavaa seurata ensin 2 vuotta koronarajoituksien uutisia, joka alkulauseessa "korona". Nyt sitten yli vuosi sana "Ukraina" ja "Venäjä" sekä "Nato". Viihdeohjelmat roskaa nykyisin, en katso. Musiikki, noh kasariin päättyi hyvä musiikkikin. Autotkin jaksoi aikoinaan innostaa, vaan ei enää, nyt vaan sieluttomia möhkömäisiä sähköautoja. Työelämässä koko ajan rauhatonta kehittämishumppaa, kokoustamista ja kokoustamista, ja muut työt kasaantuu. Sairas aikakausi. Kun vielä lisää luonnon katoamisen ja lajikadon sekä ilmaston sekaisin menon, on mieli musta kuin meri yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin saan voimia esim. linnuista. Juttelen puluille, sorsille, tinteille, varpusille ja rastaille, jne. Katsokoot hulluksi ohikulkijat, aivan sama. Jos porukka juttelee koirallekin niin minä linnuille. Linnut ovat ainoa elämässä kiinni pitävä voima, jos ne häviäisivät, päättäisin päiväni. On inhottavaa seurata ensin 2 vuotta koronarajoituksien uutisia, joka alkulauseessa "korona". Nyt sitten yli vuosi sana "Ukraina" ja "Venäjä" sekä "Nato". Viihdeohjelmat roskaa nykyisin, en katso. Musiikki, noh kasariin päättyi hyvä musiikkikin. Autotkin jaksoi aikoinaan innostaa, vaan ei enää, nyt vaan sieluttomia möhkömäisiä sähköautoja. Työelämässä koko ajan rauhatonta kehittämishumppaa, kokoustamista ja kokoustamista, ja muut työt kasaantuu. Sairas aikakausi. Kun vielä lisää luonnon katoamisen ja lajikadon sekä ilmaston sekaisin menon, on mieli musta kuin meri yöllä.

        Täällä toinen, joka juttelee mieluummin ja mielellään kaikenlaisten eläinten kanssa. Jostakin syystä se puhuminen, tai "höpöttäminen" on luontevampaa eläinten kanssa. En tosin tiedä, että miksi. Niin vain on. En nyt tiedä, onko se sen kahelimpaa, jos joskus juttelee eläimille. Minusta se on itsestäänselvyys. Tietenkään ne eivät ymmärrä suomea. Mutta kyllä ne varmaan äänensävystä ja sen sellaisesta ymmärtää, että ei tuo ole ainakaan paha ihminen. Jotenkin silloin, kun tarkkailee luontoa, hyönteisiä, kasveja ja eläimiä, niin oppii paljon enemmän. Etenkin arvostamaan ja kunnioittamaan niitä ja ylipäätään kaikkea elämää. Jos on liikaa vain ja ainoastaan ihmisten, tai älylaitteiden kanssa, niin se jotenkin kaventaa elämänpiiriä ja ajattelua. Ihmisistä tulee vain mekaanisia robotteja ja tunnekylmiä.


    • Anonyymi

      Sama täällä.

      Ruvetaanko pahoinpitelemään muita ihmisiä?

      • Anonyymi

        Mieli tekisi antaa samalla mitalla takaisin, ei vaan fysiikka kestä eli en ole lihaskimppu ja osteoporoosin takia en viitsi murtaa jäseniäni tuollaisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli tekisi antaa samalla mitalla takaisin, ei vaan fysiikka kestä eli en ole lihaskimppu ja osteoporoosin takia en viitsi murtaa jäseniäni tuollaisessa.

        Jotain vikaa ihmisten nupeissa paljon, terveyskeskuksessa pari kertaa nuivea akka tylyttänyt jos olen myöhässä muutaman minuutin ollut ja kysynyt että onko ketään huudettu n iin eräs nuori pää vikainen akka alkoi inisemään ja jatkoi jatkamistaan-sanoin että joo olet jauhanut kysymykseen jo viisi minuuttia että N YT RIITTÄÄ! mulkaisin akkaa murhaavasti ohittaessani lääkäriin mennessäni naamaa vasten-piti suunsa kiinni mokoma häiriintynyt.Minä en enää pers...lyä kuuntele jos en ole syyllinen ,vaan annan kovaa takaisin tuli mitä tuli t muija


    • Anonyymi

      Olen samoilla mielellä kokemusteni vuoksi-mutta olen havainnut että tulen hyvin juttuun ulkomaalaisten kanssa sekä osa romaneista tykkää jutella kanssani ,yleensä ei suomalaisten harvojen kanssa tulen toimeen.Tunnelukot vaivaa sisäsiittoista suomalaista geeniä , maalla asuvat ovat myös kilttejä usein miten, t KARJALAN PERINTÖNAINEN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe