Eli molemmat vanhemmat ovat kuolleet ja yksi kolmesta sisaruksesta on asunut talossa koko elämän oerheensä kanssa ja haluaa jäädä sinne asumaan. Yhden sisaruksen kanssa ongelmia koska ei luultavasti kannusta tätä. Kuitenkin tämän sisaren tontti on jaettu kaikille kolmelle sisarukselle kuten kuolinpesän talo. Joten voiko tämä yksi sisarus häätää perheen kuolinpesästä pois ja voiko silloin yhtälailla kuolipesässä asuva häätää toisen sisaruksen pois. Kolmas sisarus ei halua periä mitään.
Vanhemmat kuolleet ja yksi sisarus haluaa jääd taloon asumaan
Anonyymi-ap
2
126
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201