Päivä ku päivä..

Vai onko sittenkään...

Onko teillä viikonpäivissä joku lempparipäivä?

Jokaista päivää tietysti arvostaa, kunhan saa terveenä herätä uuteen päivään, mutta kyllä rehellisesti sanottuna välillä tympii :}
Sunnuntai on toisinaan niin hiljainen päivä, että melkein odottaa maanantain jo tulevan :)

Ihminen on kumma otus. Osataan valittaa ja marista, mutta joskus välillä tulee sellaisia hetkiä elämässä, ettei enää huvita narista pienistä. Kai sitä pitää välillä saada muistutus, ettei mikään ole itsestään selvää...

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noh, olisiko se 'lempparipäivä' lauantai. Näin sunnuntaisin ajatukset keskittyvät jo tulevaan työviikkoon vaikka onkin vielä vapaata.

      ~Tukkirekka~

      • Anonyymi

        Suosittelen alanvaihtoa, kun keho on kauppatavarana tulevaisuus ei ole järin ruusuinen.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen alanvaihtoa, kun keho on kauppatavarana tulevaisuus ei ole järin ruusuinen.

        ~Tukkirekka~

        Katoin just että 21 sivua samaa spämmiä. Toi kuvan muija ei taatusti oo se ketä påritetåån, tiiä mitä ihmiskauppaa takana.

        Sunflower


    • Anonyymi

      Ite tykkään eniten perjantaista ku viikonloppu on eessä ja saa ottaa rennosti. Sunnuntaina alkaa sitte tympiä ku eessä on aikanen ylösnousu ja työviikko:(

      Sunflower

      • Sulla on sit samoin, ku mullakin.
        Minäki tykkään perjantaista, ku on koko viikonloppu vielä edessä.
        Perjantai-iltana saa rauhassa katsella telkusta rikosjuttuja, eikä ole kiire nukkumaan...


    • Mulle jokainen päivä, jonka saan jakaa mun ihanan rakkaan Toljanterin kanssa, joka on siis Jason Momoa potenssiin tsiljardi, on mulle yhtä ihana ♡✧°。❀⋆♡(◉‿◉✿)♡✧°。❀⋆♡

      • Oivoi, muistan tuollaisen...

        Jokainen aamu sitä heräs into pinkeänä, eikä tuntunu huolet eikä murheet missään.

        Sulla on hyvin pullat uunissa :)

        Jason Momoa?? Sori mun tietämättömyys :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oivoi, muistan tuollaisen...

        Jokainen aamu sitä heräs into pinkeänä, eikä tuntunu huolet eikä murheet missään.

        Sulla on hyvin pullat uunissa :)

        Jason Momoa?? Sori mun tietämättömyys :}

        Ois kiva semmoinen suhde joka ei lässähtäis ku pannukakku tai tai kaatui toisiin muijiin. Toi Jason Momoa on muutes hitonmoisen komea jätkä:P

        https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Momoa

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva semmoinen suhde joka ei lässähtäis ku pannukakku tai tai kaatui toisiin muijiin. Toi Jason Momoa on muutes hitonmoisen komea jätkä:P

        https://en.wikipedia.org/wiki/Jason_Momoa

        Sunflower

        No kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)

        Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..


      • No oon mäki liekeissä ku tsyssaan Klartsun silkinpehmeetä poskee ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)

        Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..

        Miten toi on ulkokorea? Ite tykkään et toi on 6/5:P

        Sunflower


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kaikilla on niitä koekappaleita ennen pysyvää :)

        Toi äijä, no ei se mikää ruma ole, mut ehkä vähän liian ulkokorea..

        Millanen jätkä on sitte omaan makuus? Ulkonäöllisesti vaan?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten toi on ulkokorea? Ite tykkään et toi on 6/5:P

        Sunflower

        Mä en tiiä, mut jotain siinä on sellasta etten tykkää..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millanen jätkä on sitte omaan makuus? Ulkonäöllisesti vaan?

        Sunflower

        Brad Pitt ja Johnny Depp tulee ekaks meleen..


    • Anonyymi

      Kyllä se on lauantai, ei ole kahta puhetta!

      • Mulla alkoi heti soimaan päässä biisi, että miksei aina vois olla lauantai..

        Mun kohalla tietty perjantai :)


    • Anonyymi

      Taas tinttu-liina voi ei!! aina se jaksaa tuota samaa semaa

      • Taas sinä, voi ei!!
        Aina se jaksaa tuota samaa!


    • Anonyymi

      Miksi viikon paras päivä on torstai? Se on lähellä perjantaita, mutta tarpeeksi kaukana maanantaista.

      • Tuo on kyllä totta. Oikeastaan fiilis on jo hyvä torstaina, kun viikonloppu on lähellä :)


    • Anonyymi

      Tää sunnuntai-ilta just nyt on viikon veemäisin hetki ku ei ehi enää muuta ku vaan valmistautua huomiseen:(

      Sunflower

      • Minä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)

        Hei tintu-liina muistatko vielä kun pelastin sinut monta kertaa kun sinua koulussa kiusattiin? autoin sinua myös koulutehtävissäsi onhan siitä jo aikaa tosin


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Minä ainaki yritän olla ajattelematta ees. Huilin täs vaan, ja huomenna vasta sadattelen aamulla :)

        Tarvitseeko Sinun edes paljon yrittää ollaksesi ajattelematta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko Sinun edes paljon yrittää ollaksesi ajattelematta?

        Tuota pahaa oloa voisit käydä avautumassa psykologilla, niin ei tarvitsi tuntemattomille ihmisille purkaa sitä.


    • No kyl se on aina vapaita edeltävä päivä ku tietää et seuraavana aamuna ei tarvi herätä duuniin :)

      • Näin on...

        Vähän niinku kesäloman odotus. Muutama päivä ennen loman alkua on parhainta.

        Sitten ku loma on alkanut, niin toisella viikolla alkaa jo tulla ajatuksia, että kyllä menee aika nopeesti, ja kohta lomaki loppuu.. :}


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Näin on...

        Vähän niinku kesäloman odotus. Muutama päivä ennen loman alkua on parhainta.

        Sitten ku loma on alkanut, niin toisella viikolla alkaa jo tulla ajatuksia, että kyllä menee aika nopeesti, ja kohta lomaki loppuu.. :}

        Tinttu-liina sinä unohdit minut parhaan ystäväsi joka auttoi sinua koulussa ja uhrautui sinun vuoksesi,kiitti vaan sinulle minun oma elämäni on sinun ansiostasi pilalla!


    • Voi elämän kevät...

      Oikein kyllä alkaa jo naurattaa, kun kaksi käppyrää pyörittää, että päästääkö kahta maata Natoon :}

      Minä oon sitä mieltä, että saa vetää koko hakemuksen pois! S*****i!

      • Anonyymi

        Ite muistan ku koulussa opetettiin että unkarilaiset on veljeskansa. No totta hitossa, tästäki näkee että ollaan veljiä:/

        Sunflower


      • Anonyymi

        Että kehtaavat! Porukka ramppaa Turkissa lomailemassa tie s0nnaIIa ja tässä kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että kehtaavat! Porukka ramppaa Turkissa lomailemassa tie s0nnaIIa ja tässä kiitos.

        Eikös moni ole pistäny jäihin Turkinmatkat...

        Mä en ymmärrä, että kaksi maata saa noin vetkutella. Jotenkin niin typerää jo koko touhu.


    • Anonyymi

      Kyllä tää alkaa taas sujumaan ku on maanantai-ilta. Tää ei oo niin paha ku oottaa eilen uutta työviikkoa:D

      Sunflower

      • tinttu-liina

        Se ajatushan on se pahin oikeasti..

        Nyt on jo keskiviikko, ja kohta taas uus viikonloppu :)


    • Luin tuossa kaikkia uutisia, kuten näistä jengirikollisista. Nyt vasta havahdutaan huomaamaan, että se on totista totta.


      Tuli mieleen se tuttu juttu, että kyllä olis kirveellä töitä...

      • Anonyymi

        Toivotaan että havahdutaan ennen kuin ongelma on täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että havahdutaan ennen kuin ongelma on täälläkin.

        Toisaalta täältä puuttuu timilsum (<-lue) joten se voi olla jengeiltä suojaava tekijä.


      • Anonyymi

        tinttu-liina muistatko kun autoin sinua aina koulussa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että havahdutaan ennen kuin ongelma on täälläkin.

        Kokkolassa vai yleensä tässä maassa?

        Kyllä tuo jengitouhu on jo olemassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      331
      2846
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe