Hyvää iltaa

Anonyymi-ap

Kaverille tänne. Miten meni viikonloppu?

69

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan ok mutta kaveriksi en tunnista ketään täällä.

    • Anonyymi

      Poistu täältä ennen ku alotatkaan siskonpanija

    • Tämä on sille maailman mukavimmalle miehelle. Älkää muut vaivautuko.

      • Anonyymi

        Naiselle kylläkin.


      • Anonyymi

        Tää on siskoosa panevalt mieheltä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle kylläkin.

        Ok, sinä siis olet se maailman mukavin naistenmies.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok, sinä siis olet se maailman mukavin naistenmies.

        Mikä ihmeen naisten mies? Enkä ole kyl maailman mukavinkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen naisten mies? Enkä ole kyl maailman mukavinkaan.

        Kyllä sinut täällä tunnetaan mukavin miehenä. Naisiahan sulla riittää, kun on tapailunaisia ja sitten vielä palstakaverinainen. Älä nyt vähättele itseäsi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä sinut täällä tunnetaan mukavin miehenä. Naisiahan sulla riittää, kun on tapailunaisia ja sitten vielä palstakaverinainen. Älä nyt vähättele itseäsi.

        Ei ole tapailunaisia vaan naisystävä. Ja sitten mukava kaveri täällä, en ole naistenmies. Kiva jos olen mukava joidenkin mielestä :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapailunaisia vaan naisystävä. Ja sitten mukava kaveri täällä, en ole naistenmies. Kiva jos olen mukava joidenkin mielestä :).

        Sitä onkin monesti vain se mukava kaikkien mielestä, mutta rakkaaksi taikka seksikumppaniksi ei kelpaa kellekään. On vain mukavamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapailunaisia vaan naisystävä. Ja sitten mukava kaveri täällä, en ole naistenmies. Kiva jos olen mukava joidenkin mielestä :).

        Onhan sulla se sisko mitä paneskelet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla se sisko mitä paneskelet

        Vieläkö tämä rääväsuu on täällä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla se sisko mitä paneskelet

        En tiedä mistä siskosta te nyt jauhatte.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sitä onkin monesti vain se mukava kaikkien mielestä, mutta rakkaaksi taikka seksikumppaniksi ei kelpaa kellekään. On vain mukavamies.

        Paljon isompi mahdollisuus kelvata rakkaaksi olemalla edes se mukava mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä siskosta te nyt jauhatte.

        Joku sai päähänsä eilen tuollaista täällä. Nää on näitä palstasekoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon isompi mahdollisuus kelvata rakkaaksi olemalla edes se mukava mies.

        Ei vaan sellaiset joutuu friedzoneen heti. Eikä ole edes vaihtoehdona mihinkään intiimimpään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan sellaiset joutuu friedzoneen heti. Eikä ole edes vaihtoehdona mihinkään intiimimpään.

        Enkka. Olit pois reilu vuorokauden.


    • Anonyymi

      Oli tylsää.

    • Anonyymi

      Ihan hyvin meni. Taisin löytää sen minun kaivatun täältä. :) en osaa vielä sanoa mielipidettä hänestä kun en tunne niin vasta hakee sitä persoonaa millainen toinen on ja kuinka hyvin tulee hänen kanssaan juttuun. Miten sinulla?

      • Anonyymi

        Ihan kivasti meni, tosi nopeesti :). Onpa mukavaa jos löysit sen :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kivasti meni, tosi nopeesti :). Onpa mukavaa jos löysit sen :).

        Minulla taas tuntui menevän hitaasti. :) vähän peukaloiden pyörittämiseksi mennyt ja menin jotenkin ihan sekaisin kun ajattelin että vihdoin juttelisin sen oikean kanssa. Se kertoi kaikkea sieltä menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas tuntui menevän hitaasti. :) vähän peukaloiden pyörittämiseksi mennyt ja menin jotenkin ihan sekaisin kun ajattelin että vihdoin juttelisin sen oikean kanssa. Se kertoi kaikkea sieltä menneisyydestä.

        Hyvin siis kun se löytyi mutta laittoi kaiken sekaisin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin siis kun se löytyi mutta laittoi kaiken sekaisin. :)

        Voin kuvitella, niin kauan olet etsinyt :). Onpa kiva kun löysit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kuvitella, niin kauan olet etsinyt :). Onpa kiva kun löysit

        En oikein tiedä mitä ajattelen hänestä. Se yrittää joko tahallaan kiusata minua tai sitten ei vain luota minuun ollenkaan. Tuntuu että ei usko yhtään mitä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein tiedä mitä ajattelen hänestä. Se yrittää joko tahallaan kiusata minua tai sitten ei vain luota minuun ollenkaan. Tuntuu että ei usko yhtään mitä sanon.

        Mitä sinä miehenä näkisit tuollaisesta käytöksestä? Haluaako tahalleen ärsyttää vai mikä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä miehenä näkisit tuollaisesta käytöksestä? Haluaako tahalleen ärsyttää vai mikä on.

        Tahalleen ätsyttämistä en kyllä ymmärrä yhtään mikä järki siinä olisi. Pitäisi vähän nähdä mitä se sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahalleen ätsyttämistä en kyllä ymmärrä yhtään mikä järki siinä olisi. Pitäisi vähän nähdä mitä se sanoi.

        Esimerkiksi sanon että menen nukkumaan niin myöhemmin on tehnyt aloituksen meninkö oikeasti kun olen tämmöinen venkula. Ei usko mitään mitä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sanon että menen nukkumaan niin myöhemmin on tehnyt aloituksen meninkö oikeasti kun olen tämmöinen venkula. Ei usko mitään mitä sanon.

        Okei, aika outoa. En keksi miksi niin tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, aika outoa. En keksi miksi niin tekisi.

        En minäkään tiedä miksi toimii noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tiedä miksi toimii noin.

        Kysyitkö siltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahalleen ätsyttämistä en kyllä ymmärrä yhtään mikä järki siinä olisi. Pitäisi vähän nähdä mitä se sanoi.

        Entä siskon panemisessa onko siinä järki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyitkö siltä?

        Kerkesin kysyä. Vastasi vain ettei vain usko että puhuisin totta. En oikein tiedä mitä ajatella kun aluksi kun keskusteltiin siitä menneisyydestä niin vaikutti hyvältä mutta sitten sen jälkeen on vain kiusoitellut etten puhuisi muka totta mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerkesin kysyä. Vastasi vain ettei vain usko että puhuisin totta. En oikein tiedä mitä ajatella kun aluksi kun keskusteltiin siitä menneisyydestä niin vaikutti hyvältä mutta sitten sen jälkeen on vain kiusoitellut etten puhuisi muka totta mistään.

        Voi harmi että niin. Toki jos tykkää susta niin sitä voi sanoa vähän sekavia asioita ihastuneen :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä siskon panemisessa onko siinä järki?

        Mulla ei ole edes siskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi että niin. Toki jos tykkää susta niin sitä voi sanoa vähän sekavia asioita ihastuneen :).

        En tiedä mitä se minusta ajattelee. Ehkä on yhtä sekaisin kuin minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä se minusta ajattelee. Ehkä on yhtä sekaisin kuin minäkin.

        Onko se sun mielestä enemmän kiusaamista vai kiusottelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sun mielestä enemmän kiusaamista vai kiusottelua?

        En osaa sanoa ehkä kiusoittelua? En tiedä miten tosissaan on siinä että eikö oikeasti vain usko minua vai mikä siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa ehkä kiusoittelua? En tiedä miten tosissaan on siinä että eikö oikeasti vain usko minua vai mikä siinä on.

        Vaikea sanoa, voi olla myös hänen keino yrittää tehdä vaikutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa ehkä kiusoittelua? En tiedä miten tosissaan on siinä että eikö oikeasti vain usko minua vai mikä siinä on.

        Miksi juttelet tolle kun eilen sua ärsytti kun kehuu naisillaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa, voi olla myös hänen keino yrittää tehdä vaikutusta

        Voihan se olla. Oli tosi jännä myös se yksi aloitus kun kehuskeli omilla hienoilla oloilla ja että hän olisi voinut tehdä minun raatamisen paremmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi juttelet tolle kun eilen sua ärsytti kun kehuu naisillaa.

        Ei minua ärsytä eikä se ollut kehumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua ärsytä eikä se ollut kehumista.

        Sanoit niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit niin.

        En sanonut. Se oli joku muu aloittaja mikä sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla. Oli tosi jännä myös se yksi aloitus kun kehuskeli omilla hienoilla oloilla ja että hän olisi voinut tehdä minun raatamisen paremmaksi.

        En osaa tuohon sanoa miksi sitten niin sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla. Oli tosi jännä myös se yksi aloitus kun kehuskeli omilla hienoilla oloilla ja että hän olisi voinut tehdä minun raatamisen paremmaksi.

        Mitä mielessä jos se on hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mielessä jos se on hän?

        En tiedä vielä mielipidettä kun ei ole vielä paljoa keskustellut sen kanssa. Toki ymmärrän hänen näkökulmasta voisi ajatella noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä vielä mielipidettä kun ei ole vielä paljoa keskustellut sen kanssa. Toki ymmärrän hänen näkökulmasta voisi ajatella noin.

        Sanoiko miksei tullu juttelee? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko miksei tullu juttelee? :).

        Sanoi, tämän pääkysymyksen vastaus mitä nyt jo aika pitkään täällä kysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi, tämän pääkysymyksen vastaus mitä nyt jo aika pitkään täällä kysynyt.

        No hyvä että tiedät nyt :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että tiedät nyt :).

        Niin on. :) pitäisi kysyä siltä vielä vaikka kuinka mutta en tunnista täältä eikä käy täällä niin usein. Ja kun ei nyt tiedä mitä sieltä aina tulee ja luottaako yhtään minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on. :) pitäisi kysyä siltä vielä vaikka kuinka mutta en tunnista täältä eikä käy täällä niin usein. Ja kun ei nyt tiedä mitä sieltä aina tulee ja luottaako yhtään minuun.

        Kyl sä jotain tunnisteita sille keksit :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl sä jotain tunnisteita sille keksit :).

        Mutta ei sekään kovin paljoa ole minua täällä huudellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei sekään kovin paljoa ole minua täällä huudellut.

        Toivotaan että ilmaantuisi vielä paikalle, voihan se olla ettei se oo kerennyt tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että ilmaantuisi vielä paikalle, voihan se olla ettei se oo kerennyt tänään

        Voihan se olla mutta itse ainakin menen nukkumaan. Öitä sinulle ja hänelle. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla mutta itse ainakin menen nukkumaan. Öitä sinulle ja hänelle. :)

        Öitä :).


    • Anonyymi

      Miks et sano tätä sille suoraan?

    • Anonyymi

      Ihan mukavasti meni. Vähän yksinäisissä ja tylsissä merkeissä, mutta tulipahan levättyä.

    • Anonyymi

      Oikeastaan tosi mukavasti. Tuli jonkinasteinen raitisilmamyrkytys. Hommia kyllä jäi tekemättä, mutta päivä se on huomennakin. Ja onhan tässä vielä päivää jäljellä.

    • Anonyymi

      Täällä mitään kavereita ole

      • Anonyymi

        Ei voi tietää.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä kaveri.

    • Anonyymi

      Viikonloppu oli kiva, mutta mulla ei oo kavereita täällä vaan ihan irl.

    • Anonyymi

      Tuomo Raatoniemi

    • Anonyymi

      Emme ole kavereita. Sun kohtelusi mua kohtaan ja aliarvioiminen aiheutti sen.

      • Anonyymi

        Miten olen aliarvioinu?


      • Anonyymi

        Kiitos feikkialoituksestasi. Kohtelua on ollut kyllä molemminpuolin, katso myös peiliin.
        Mitenhän olen aliarvioinut, muutakuin mietin menneisyytesi "ongelmaa"?


    • Anonyymi

      Meni töitä tehden. Ja yhteydenottoasi odotellen.

    • Anonyymi

      Tunttuu kuin minut olisi kuohittu. Mutta ei hätää sillä Herra sanoo:
      "Älköön eunukki huokailko: "Minähän olen kuivettunut puu." Sillä Herra sanoo näin: -- Myös eunukit, jotka pyhittävät minun sapattini, jotka tahtovat noudattaa minun mieltäni ja pysyvät minun liitossani, saavat kunniakkaan nimen pyhäkössä, muurieni sisäpuolella. Heillekin minä luon muistomerkin, poikia ja tyttäriä kestävämmän, annan nimen, joka ei koskaan katoa." -Jes. 56

    • Anonyymi

      No voihan panna vaikka velipuolta?
      Onhan ne sisaruksia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe