Meni niinkuin meni

Anonyymi-ap

Olet varmasti jollekin hyvä vaimo joskus, vaikka ajattelin joskus että olisit sitä minulle, mutta tuli ilmi niin monta asiaa mitä en voi hyväksyä, anteeksi siitä, Saat moittia jos se sinua helpottaa. Sinulla on niin paljon miehiä elämässäsi että varmasti on joku muukin mielessäsi ja moni sinut varmasti ottaisi, joku nykyaikainen, joka on sallivampi ja samat aelämäntavat ym. Älä muistele pahalla, en minäkään.

52

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä asioita? Kenelle naiselle kirjoitat?

      • Anonyymi

        Hu@ralle


      • Anonyymi

        Äitiiiiiiii


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­­­N­y­m­f­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17777007d

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mistä olet saanut päähäsi, että olis ollu paljon miehiä? No ei todellakaan ole,ainakaan niin kuin sinä ehkä kuvittelet. Et todellakaan tunne/tuntenut minua yhtään näköjään. Se mistä minua syytit, teit sen itse.

      • Anonyymi

        Nyt meni ohi


      • Anonyymi

        Tai sitten olet ihan joku muu. Ei sellainen vaihtoehto tullut mieleen, jos ei osu sinuun?


    • Anonyymi

      Joo, whatever...taas näitä.

      • Anonyymi

        Olet muuttumassa kyyniseksi. Jätä kommentoimatta jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet muuttumassa kyyniseksi. Jätä kommentoimatta jatkossa.

        Niin. Ikävä sotkea jonkun mustasukkaisuusfantasia. Joku taas kiukuttelee jollekin A naiselle, kun ei ole saanut tarpeeksi huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ikävä sotkea jonkun mustasukkaisuusfantasia. Joku taas kiukuttelee jollekin A naiselle, kun ei ole saanut tarpeeksi huomiota.

        Ei osunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ikävä sotkea jonkun mustasukkaisuusfantasia. Joku taas kiukuttelee jollekin A naiselle, kun ei ole saanut tarpeeksi huomiota.

        Joo, jotakuinkin näin, yleensä nämä aloitukset taitaa pohjautua siihen, ettei ole saanut lainkaan huomiota eikä ole mitään meneillään tuon kulloisenkin haukuttavaa paikalle päässeen naisen kanssa ja ilmenneet seikat voi ihan hyvin olla suhde johonkin toiseen ihmiseen tämän kokopäivästalkkerin sijaan


    • Anonyymi

      Määrittele "hyvä vaimo". Onko kyse ruuanlaittotaidosta, sänkyhommista, siivousvimmasta vai mistä? En voi ottaa kantaa kun en tiedä.

    • Anonyymi

      En mahda sille mitään, että miehet kiinnostivat minusta. Minulle on olemassa vain yksi, ehkä se olet juuri sinä.

      • Anonyymi

        Etkö muka mahda, selvä se


    • Anonyymi

      Parempi ett meni näin.

      • Anonyymi

        Niin on, on sopivampia hänelle ja varmasti myös minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, on sopivampia hänelle ja varmasti myös minulle.

        Mitä sitten itket?


    • Anonyymi

      Tätä uskottelet itsellesi sitten.

      • Anonyymi

        Tiedän mitä olen nähnyt ja kuullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mitä olen nähnyt ja kuullut

        No ne on sinun tunteesi ja mielipiteesi, sallittakoon ne sinulle.
        Minun silmään tuo näyttää siltä, että uskottelet jotain itsellesi, koitat unohtaa kenties jotain? Tämä oli minun mielipiteeni ja se sallittakoon minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne on sinun tunteesi ja mielipiteesi, sallittakoon ne sinulle.
        Minun silmään tuo näyttää siltä, että uskottelet jotain itsellesi, koitat unohtaa kenties jotain? Tämä oli minun mielipiteeni ja se sallittakoon minulle.

        Saa omat tuntemukset kirjoittaa kun ei tahallaan loukkaa ketään. Yritin vain selventää asiaa ja kertoa että en ole mistään suuttunut tai mitään muutakaan, kun joskus joku kirjoitti että "olet varmasti suuttunut ja vihaat ym" niin en ole. ja on tämä tietysti samalla jotain prosessia itselle käsitellä asiaa. Ennen ei voi mennä eteenpäin ennenku on asian käsitellyt loppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa omat tuntemukset kirjoittaa kun ei tahallaan loukkaa ketään. Yritin vain selventää asiaa ja kertoa että en ole mistään suuttunut tai mitään muutakaan, kun joskus joku kirjoitti että "olet varmasti suuttunut ja vihaat ym" niin en ole. ja on tämä tietysti samalla jotain prosessia itselle käsitellä asiaa. Ennen ei voi mennä eteenpäin ennenku on asian käsitellyt loppuun.

        Niin minustakin tuntuu, että yksi mies vihaa minua tai on suuttunut. Olisi kuitenkin hirveetä, jos hän minut kuvittelee joksikin lumpuksi kenellä on miehiä joka sormelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän mitä olen nähnyt ja kuullut

        Tuomo tietää


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuomo on kuningas


    • Anonyymi

      Häiriköihin joille ei merkkaa kenenkään muun onnellisuus kuin oma ei sitä yleensä kannata uskoa.

      Menee monta hyvää tyyppiä ohi.

    • Anonyymi

      Mustamaalaaja liikkeellä taas

      • Anonyymi

        Siis tuomo


    • Anonyymi

      Justiinsa 🙄😤😡

    • Anonyymi

      Sanoin jo alussa etten koskaan enää mene naimisiin.

      Teistä miehistä ei ole kuin harmia. Sinäkin sen osaltasi todistit.

      Mutta olen aivan varma, että saat jonkun reppanan jekutettua nyrkkisi ja hellan väliin.

      • Anonyymi

        Ihan sama täällä. Juuri niin en minäkään enää menisi yhdenkään hellan enkä nyrkin väliin että ottaisin edes riskin. En haluisi kenenkään naisen reppanan sellaiseen joutuvan koskaan! Ei enää naimisiin entisestäkin vaikeaa ollut eroon päästä. Toivottavasti ap löytää itselleen tarpeeksi hienoa kelpoa ja kunniakasta seuraa! Onnea etsintään todellakin!


    • Anonyymi

      Missä ne miehet on kun ei niitä näy?

      • Anonyymi

        Mitä oikein sönkötät


    • Anonyymi

      Kerrohan, mitä nuo ilmi tulleet asiat olivat?

      • Anonyymi

        Tuomolta


      • Anonyymi

        Tuomolta


    • Anonyymi

      En tiedä onko mustasukkasuutta itseäni kohtaan, minulla ei ole tietoa että meillä olisi ollut sama mies.

      • Anonyymi

        Lisätään, riippuu kenelle, en välttämättä kaikille. Jos minut laitettaisiin suurperheen äidiksi / vaimoksi, ei ehkä olisi hyvä lopputulos. Epäilisin ainakin itseäni. Jos vaikka lapsia 4-8 olisin kyllä vähän hukassa. Enemmän tämmöinen uraäiti, haasteita täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään, riippuu kenelle, en välttämättä kaikille. Jos minut laitettaisiin suurperheen äidiksi / vaimoksi, ei ehkä olisi hyvä lopputulos. Epäilisin ainakin itseäni. Jos vaikka lapsia 4-8 olisin kyllä vähän hukassa. Enemmän tämmöinen uraäiti, haasteita täälläkin.

        Ehkä joku uskoo, että sinä ajatusten tonava olet nainen vaikka et selvästi ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisätään, riippuu kenelle, en välttämättä kaikille. Jos minut laitettaisiin suurperheen äidiksi / vaimoksi, ei ehkä olisi hyvä lopputulos. Epäilisin ainakin itseäni. Jos vaikka lapsia 4-8 olisin kyllä vähän hukassa. Enemmän tämmöinen uraäiti, haasteita täälläkin.

        Talous ja ostotkin on vähän semmoisia että pitäisi vähän hakea omaa kokoa. Haastavalta kuulostaa kyllä jos pitäisi miettiä ruoan suunnittelu ja kierrätys, täällä taas pitäisi suunnitella vähän sivubusinesstä, lainoja, normitaloysjutut ja vähän tinkiä ja satsata oikeasta kohtaan. Matkatkin olisi pakollisia, en matki, mutta keinoja jolla pyritään samaan on rajoitetusti. Eikä itselläkään aina onnistu. Mutta välillä kyllä täällä on liian pientä tai isoa, jossakin ollaan jumissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talous ja ostotkin on vähän semmoisia että pitäisi vähän hakea omaa kokoa. Haastavalta kuulostaa kyllä jos pitäisi miettiä ruoan suunnittelu ja kierrätys, täällä taas pitäisi suunnitella vähän sivubusinesstä, lainoja, normitaloysjutut ja vähän tinkiä ja satsata oikeasta kohtaan. Matkatkin olisi pakollisia, en matki, mutta keinoja jolla pyritään samaan on rajoitetusti. Eikä itselläkään aina onnistu. Mutta välillä kyllä täällä on liian pientä tai isoa, jossakin ollaan jumissa.

        Tarkoitan isomman perheen tai toiseen kokoluokan.


    • Anonyymi

      Olisit miettinyt sitä ennenkuin rupesit valehtelemaan.

    • Anonyymi

      Hoh hoh ja hyvää päivää vaan ap aurinkoa myös sun elämääsi!

    • Anonyymi

      Jospa vastaankin. En ole tietoinen mistään vaimoajatuksista. Elämässäni on miehiä ainoastaan kavereina tai muussa neutraalissa mielessä. Suunnittelen tulevaa yksin eteenpäin. Toivon silti löytäväni jonkun, jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin. Samalla tavalla. En näe elämäntavoissani suurta moitittavaa. Jotain varmasti ankarakatseiselle löytyy. En ole mielistelijä, enkä varsinaisesti tarvitse ketään. En ala roikkumaan. En muistele pahalla. Vapaa!

    • Anonyymi

      Hyvä vaimo joskus? Varmasti joku ottaisi? Ei suurperheen äidiksi? Mitä oikein lässytät

    • Anonyymi

      Mulla oli nuorena paljon miehiä ja hauskaa. Nyt on yksi mies, pari lasta, oma koti. Yksi mies riittää sitten kun sen oikean löytää. Meillä ei meinannut tulla naurusta loppua ensitreffeillä. Mukavaa on vieläkin näin reilun 10v jälkeen.

      • Anonyymi

        Tuohan on tärkeintä. Jos on ollut nuorena seurustelusuhteita ja ne ovat päättyneet, niin ei se anteeksiantamatonta ole. Usein tällaiset ihmiset ovat usein hyvin kunnioittavia ja uskollisia kumppanilleen, sitten kun ovat sitoutuneet. Ei tosin kokemusta ole, mutta uskon näin, kun tunnen ihmisiä. (sivusta m:n käsitys)


    • Anonyymi

      Kaikki johtui ex-vaimostasi, joka varasteli vaippoja ja muuta pikkuirtaimistoa meidän yhteisestä asunnostamme, rakas. Olisit laittanut hänet kuriin. Hän kävi myös isältäni pummaamassa kaljaa (ja ehkä myös tupakkaa, en ole varma). Puhu hänelle! Puhu näille "kavereillesi" ja käske heitä jättämään vaippani ja isäni rauhaan!

    • Anonyymi

      Hei
      4 tussin jälkeä puukalikat, ostos Kärsämäki Laaksojen rauta..
      Meni ulos mies aihe seksi hyvänolon tunne ilman kipua mies harvoin tuntee silloin edes jälkeenpäin kipua, jos terve kumppani.

      2024 helkuu kausitili ote kahden kk puolesta.

    • Anonyymi

      Tulin surulliseksi.

    • Anonyymi

      Jos on vakavasti seurustellut, mutta ei ole onnistunut pitemmän päälle. Eihän sille mitään voi. Aika anteeksiannettavaa tuo. Pääasia, että molemmat ovat uskollisia toisilleen parisuhteessa ollessaan ja kunnioittavat toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe