eise ole kiva kattoa kun on kadut ja pyörätirt lemmikkien jätöksiä täynnä.tornion kiviranta/jyrätie/ on kans keltaisia ja ulostetta täynnä
koirakakkaajat
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Ihmettelen kuinka kehtaavat. Tosi inhottavaa, vielläpä laillista ympäristön saastuttamista. Miksi päättäjät eivät puutu asiaan? Mitäpä sitä taviksen auttaa valittaa koska koirien paskominen kaduille sallittua härskien omistajien toimesta. Miksi ihmiset saavat sakot samasta toiminnasta? Eikö yks ja sama kenen paskat kaduilla?
- Anonyymi
KOIRANELÄMÄÄ
Aikanaan, lapsuudessa, menetin kaksi koiraa, koiravihaajien uhrina. En ollut ainoa, mutta se ei tietenkään minua lohduttanut. Vanhempani lohduttivat minua tiedolla, että kohteena ei ollut nimenomaan meidän koirat, vaan koirat yleensä ja konkreettiset uhrit valikoituivat sattumanvaraisesti.
Kokemus oli lapselle kuitenkin hyvin dramaattinen. En ole sitten aikuisenakaan ottanut koiraa, ettei tarvitse enää palata, tuon osalta, menetyksen kokemiseen.
Kuten mediassakin on kerrottu, lemmikkikoirien määrä on merkittävästi lisääntynyt. Useimmat koiran omistajat ovat hyvinkin tarkkoja koiriensa ohjaamisessa, jätösten keräämisessä jne jne.
Ikävä kyllä eivät läheskään kaikki. Siksi tulee mieleen, että olisiko aktiivisten koiraharrastajien joidenkin kanavien kautta entistäkin aktiivisemmin tarpeellista ja mahdollista tiedottaa kaikille harrastajille potentiaalisesta riskistä, jos koirien oikeanlaisesta ohjaamisesta ei pidetä huolta.
Vihan kohteeksi saattavat joutua kaikki koirat, ei vain ne ”huonosti käyttäytyvät” koirat ja koiraharrastajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672