koirakakkaajat

Anonyymi-ap

eise ole kiva kattoa kun on kadut ja pyörätirt lemmikkien jätöksiä täynnä.tornion kiviranta/jyrätie/ on kans keltaisia ja ulostetta täynnä

2

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä. Ihmettelen kuinka kehtaavat. Tosi inhottavaa, vielläpä laillista ympäristön saastuttamista. Miksi päättäjät eivät puutu asiaan? Mitäpä sitä taviksen auttaa valittaa koska koirien paskominen kaduille sallittua härskien omistajien toimesta. Miksi ihmiset saavat sakot samasta toiminnasta? Eikö yks ja sama kenen paskat kaduilla?

• Anonyymi

KOIRANELÄMÄÄ
      Aikanaan, lapsuudessa, menetin kaksi koiraa, koiravihaajien uhrina. En ollut ainoa, mutta se ei tietenkään minua lohduttanut. Vanhempani lohduttivat minua tiedolla, että kohteena ei ollut nimenomaan meidän koirat, vaan koirat yleensä ja konkreettiset uhrit valikoituivat sattumanvaraisesti.
      Kokemus oli lapselle kuitenkin hyvin dramaattinen. En ole sitten aikuisenakaan ottanut koiraa, ettei tarvitse enää palata, tuon osalta, menetyksen kokemiseen.
      Kuten mediassakin on kerrottu, lemmikkikoirien määrä on merkittävästi lisääntynyt. Useimmat koiran omistajat ovat hyvinkin tarkkoja koiriensa ohjaamisessa, jätösten keräämisessä jne jne.
      Ikävä kyllä eivät läheskään kaikki. Siksi tulee mieleen, että olisiko aktiivisten koiraharrastajien joidenkin kanavien kautta entistäkin aktiivisemmin tarpeellista ja mahdollista tiedottaa kaikille harrastajille potentiaalisesta riskistä, jos koirien oikeanlaisesta ohjaamisesta ei pidetä huolta.
      Vihan kohteeksi saattavat joutua kaikki koirat, ei vain ne ”huonosti käyttäytyvät” koirat ja koiraharrastajat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      234
      4641
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      448
      3333
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2288
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1942
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1243
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      27
      1090
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1063
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      996
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      936
    Aihe