Miksi pelkäät minua?

Anonyymi-ap

Ymmärrän kyllä että olet ujo, niin olen minäkin. Meidän täytyy nyt vaan ottaa härkää sarvista ja katsoa miten käy.

45

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehelle vai naiselle?

      • Anonyymi

        Miehelle.


    • Anonyymi

      Teeppä niin että otat niitä sarvia härästä.

    • Anonyymi

      Vai etkö uskalla?

    • Anonyymi

      En pelkää sua. Olen miettinyt meidän suhdetta . Monesti olen ollut laittamassa viestiä sulle, mutta sitten pyyhkinyt pois. Antanut sun olla rauhassa. Ajatellut että et enää kaipaa mua. Olen ajatellu sua usein, enkä saa sua pois mun mielestä.

      • Anonyymi

        Missä olette tavannut ensimmäisen kerran?


      • Anonyymi

        Mä tiedän että oot tehnyt noin.
        Mä tiedän myös paljon muutakin.
        Älä stalkkaa mua.
        Koetko olevasi hyvä ihminen?
        Jos et, muuta tapasi.


      • Anonyymi

        Joo, mut kukaan ei anna sulle numeroa jollei tykkäis susta. Eikä tekstari häiritse, soitto voi kyllä häiritä


    • Anonyymi

      Sä oot vaan liian komee. Henki salpautuu. En saa enää sanaa suutani.

      • Anonyymi

        Missä me nähdään yleensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä me nähdään yleensä?

        Unelmissa ja unissa.


    • Anonyymi

      Kaikki yhdessä vai joku tietty?

    • Anonyymi

      Hyvä viesti! Ujot ihmiset ovat usein lämminsydämisiä ja kaipaavat toisen ujon rinnallensa. Maailma on paha paikka, mutta toisen rinnalla siihen voi saada oman maailmansa jossa elää unelmaansa.

      https://youtu.be/fYSEL5tp-x4

      • Anonyymi

        Hetken pienen tuudittaudun unelmiini, että se olisit sinä.
        Koska minulle se olet aina sinä. Enkä minä saa sitä ulos suustani. Sinä tiedät. Sinun on tiedettävä.


    • Anonyymi

      Älä nyt kiusaa noin, ite en yrittäisi kiusata vaan jutella

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa

      • Anonyymi

        Silloin kieltää itseltä myös hyvän, jos elää pelkojen kautta. Mitä jos kaikki epäonnistuukin, mitä jos tulee ero, mitä jos suhde ei kestäkään? Mitä jos maailma kaatuukin huomenna?

        Voisiko luottaa hyvään ja siihen, että jos tälläkertaa kaikki onnistuukin? Se on vain elämää. Jos itseltä kieltää rakkauden pelkäämällä jo etukäteen niin, että ei päästä toista liian lähelle, silloin kieltää myös syvimmän tarpeensa, syvän yhteyden toiseen ihmiseen. Syvimmän ja läheisimmän yhteyden toiseen.


    • Anonyymi

      Jos molemmat on ujoja niin se eteneminen voi olla tosi hidasta kun kumpikaan ei uskalla ottaa seuraavaa askelta. Ja kyllä minä haluaisin sinun kanssasi nainen edetä ja katsoa kuinka käy. Miehen kai se pitäisi olla se aloitteellinen.

      • Anonyymi

        Niin, miehen pitäisi. Sillä lailla minun sukupolvelleni opetettiin, että mies on aloitteellinen, jos häntä kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Ei sillä ole väliä kumpi on aloitteellinen, mutta kumpikaan ei saisi nyt ujostella liikaa, muuten tämä tilanne ei edisty tästä yhtään mihinkään.


      • Anonyymi

        Eteneminen on ollut tosi hidasta meillä. Sinun luo tuntuu olevan niin pitkä matka 😔


      • Anonyymi

        Se olisi toivottavaa. Miehekästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi toivottavaa. Miehekästä.

        Olisi miehekästä, saada vaikka viesti mitä kuuluu nähtäiskö?


    • Anonyymi

      Ei ujoutta ole olemassa

      • Anonyymi

        Jos ajattelet noin, et ole ujo, etkä voi ymmärtää miltä se tuntuu.


    • Anonyymi

      Jonkun on toimittava muuten ei tapahdu mitään. Ujotkin pariutuu.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Mä olen ujo ja silti olen parisuhteessa 😀


    • Anonyymi

      Niin varmaan täyttää.😍

    • Anonyymi

      siksi kun et ole oma itsesi.

      • Anonyymi

        Miten en ole oma itseni?


    • Anonyymi

      Tarkoitat monia asioita, se on pelottavaa. Lisäksi seurassasi tunnun menettävän asioiden hallinnan. Enkä tiedä mitä tulen sanoneeksi. Sitä saa jälkikäteen aina hävetä.

      • Anonyymi

        😔 😢 Olen siis tahtomattani vaikea ihminen. En haluaisi sinua tai muitakaan pelottaa.


    • Anonyymi

      T-nainen, mä en olis ujo. Niin kuin tiedät. 😘

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan nainen kirjoita


    • Anonyymi

      Pelkään isoja eläimiä. Jos sinä tahdot kotieläimiä, niin minä en voi tulla mukaan, rakas. Joudumme keksimään jonkinlaisen ratkaisun. Minua pelottaa. Olen valmis kaikkeen, mutta pelkojani ei voi ylittää, sillä olenhan vain ihminen. Rakas.

    • Anonyymi

      Miehen kanssa vuorotellen lähestytty ja vuoronperään juostu karkuun. Jospa vielä tultaisiin yhteen joskus ❤️

      Omalta osaltani olen päättänyt etten pakoile häntä enää, yritän olla avoin. Lähestynytkin häntä..

      • Anonyymi

        Missä olet lähestynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet lähestynyt?

        Viestitse yhdessä paikassa.


    • Anonyymi

      Pieleen menneet kommunikointi yritykset kääntyy lopulta ärsytykseksi tai periksiantamattoman äänettömiksi väännöiksi. On jokin ihmisen luonnetaipumus.

    • Anonyymi

      Menehän siitä toteuttamaan niitä fantasioita korusi kanssa 👌 Life is short, tomorrow maybe too late 💠

    • Anonyymi

      Vanha juttu näkyy olevan.
      Joku taas sitä yrittää lämmittää tai joku provosoi jotakin ,kokeilee luonteen lujuutta???

    • Anonyymi

      Danny..

    • Anonyymi

      K*rvästä miestä, sarvesta härkää. Vai oliko se toisinpäin, en ikinä muista. Kerran jäin kiinni vahingossa lypsykoneeseen ja se sammui vasta kun 5 litraa oli täynnä.

    • Anonyymi

      Sun ei kannata lähestyä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe