Ymmärrän kyllä että olet ujo, niin olen minäkin. Meidän täytyy nyt vaan ottaa härkää sarvista ja katsoa miten käy.
Miksi pelkäät minua?
46
1601
Vastaukset
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177780901
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Teeppä niin että otat niitä sarvia härästä.
- Anonyymi
Vai etkö uskalla?
- Anonyymi
En pelkää sua. Olen miettinyt meidän suhdetta . Monesti olen ollut laittamassa viestiä sulle, mutta sitten pyyhkinyt pois. Antanut sun olla rauhassa. Ajatellut että et enää kaipaa mua. Olen ajatellu sua usein, enkä saa sua pois mun mielestä.
- Anonyymi
Missä olette tavannut ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Mä tiedän että oot tehnyt noin.
Mä tiedän myös paljon muutakin.
Älä stalkkaa mua.
Koetko olevasi hyvä ihminen?
Jos et, muuta tapasi. - Anonyymi
Joo, mut kukaan ei anna sulle numeroa jollei tykkäis susta. Eikä tekstari häiritse, soitto voi kyllä häiritä
- Anonyymi
Sä oot vaan liian komee. Henki salpautuu. En saa enää sanaa suutani.
- Anonyymi
Missä me nähdään yleensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me nähdään yleensä?
Unelmissa ja unissa.
- Anonyymi
Kaikki yhdessä vai joku tietty?
- Anonyymi
Hyvä viesti! Ujot ihmiset ovat usein lämminsydämisiä ja kaipaavat toisen ujon rinnallensa. Maailma on paha paikka, mutta toisen rinnalla siihen voi saada oman maailmansa jossa elää unelmaansa.
https://youtu.be/fYSEL5tp-x4- Anonyymi
Hetken pienen tuudittaudun unelmiini, että se olisit sinä.
Koska minulle se olet aina sinä. Enkä minä saa sitä ulos suustani. Sinä tiedät. Sinun on tiedettävä.
- Anonyymi
Älä nyt kiusaa noin, ite en yrittäisi kiusata vaan jutella
- Anonyymi
Ota sinä sarvista kiinni miehines, että se oli siinä. Tsemppiä.
Hyvästi.
Ikuisesti.
https://m.youtube.com/watch?v=aOVmXsL05Xw - Anonyymi
Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa
- Anonyymi
Silloin kieltää itseltä myös hyvän, jos elää pelkojen kautta. Mitä jos kaikki epäonnistuukin, mitä jos tulee ero, mitä jos suhde ei kestäkään? Mitä jos maailma kaatuukin huomenna?
Voisiko luottaa hyvään ja siihen, että jos tälläkertaa kaikki onnistuukin? Se on vain elämää. Jos itseltä kieltää rakkauden pelkäämällä jo etukäteen niin, että ei päästä toista liian lähelle, silloin kieltää myös syvimmän tarpeensa, syvän yhteyden toiseen ihmiseen. Syvimmän ja läheisimmän yhteyden toiseen.
- Anonyymi
Jos molemmat on ujoja niin se eteneminen voi olla tosi hidasta kun kumpikaan ei uskalla ottaa seuraavaa askelta. Ja kyllä minä haluaisin sinun kanssasi nainen edetä ja katsoa kuinka käy. Miehen kai se pitäisi olla se aloitteellinen.
- Anonyymi
Niin, miehen pitäisi. Sillä lailla minun sukupolvelleni opetettiin, että mies on aloitteellinen, jos häntä kiinnostaa.
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä kumpi on aloitteellinen, mutta kumpikaan ei saisi nyt ujostella liikaa, muuten tämä tilanne ei edisty tästä yhtään mihinkään.
- Anonyymi
Eteneminen on ollut tosi hidasta meillä. Sinun luo tuntuu olevan niin pitkä matka 😔
- Anonyymi
Se olisi toivottavaa. Miehekästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi toivottavaa. Miehekästä.
Olisi miehekästä, saada vaikka viesti mitä kuuluu nähtäiskö?
- Anonyymi
Ei ujoutta ole olemassa
- Anonyymi
Jos ajattelet noin, et ole ujo, etkä voi ymmärtää miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Jonkun on toimittava muuten ei tapahdu mitään. Ujotkin pariutuu.
- Anonyymi
Tämä on totta. Mä olen ujo ja silti olen parisuhteessa 😀
- Anonyymi
Niin varmaan täyttää.😍
- Anonyymi
siksi kun et ole oma itsesi.
- Anonyymi
Miten en ole oma itseni?
- Anonyymi
Tarkoitat monia asioita, se on pelottavaa. Lisäksi seurassasi tunnun menettävän asioiden hallinnan. Enkä tiedä mitä tulen sanoneeksi. Sitä saa jälkikäteen aina hävetä.
- Anonyymi
😔 😢 Olen siis tahtomattani vaikea ihminen. En haluaisi sinua tai muitakaan pelottaa.
- Anonyymi
T-nainen, mä en olis ujo. Niin kuin tiedät. 😘
- Anonyymi
Ei täällä kukaan nainen kirjoita
- Anonyymi
Pelkään isoja eläimiä. Jos sinä tahdot kotieläimiä, niin minä en voi tulla mukaan, rakas. Joudumme keksimään jonkinlaisen ratkaisun. Minua pelottaa. Olen valmis kaikkeen, mutta pelkojani ei voi ylittää, sillä olenhan vain ihminen. Rakas.
- Anonyymi
Miehen kanssa vuorotellen lähestytty ja vuoronperään juostu karkuun. Jospa vielä tultaisiin yhteen joskus ❤️
Omalta osaltani olen päättänyt etten pakoile häntä enää, yritän olla avoin. Lähestynytkin häntä..- Anonyymi
Missä olet lähestynyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet lähestynyt?
Viestitse yhdessä paikassa.
- Anonyymi
Pieleen menneet kommunikointi yritykset kääntyy lopulta ärsytykseksi tai periksiantamattoman äänettömiksi väännöiksi. On jokin ihmisen luonnetaipumus.
- Anonyymi
Menehän siitä toteuttamaan niitä fantasioita korusi kanssa 👌 Life is short, tomorrow maybe too late 💠
- Anonyymi
Vanha juttu näkyy olevan.
Joku taas sitä yrittää lämmittää tai joku provosoi jotakin ,kokeilee luonteen lujuutta??? - Anonyymi
Danny..
- Anonyymi
K*rvästä miestä, sarvesta härkää. Vai oliko se toisinpäin, en ikinä muista. Kerran jäin kiinni vahingossa lypsykoneeseen ja se sammui vasta kun 5 litraa oli täynnä.
- Anonyymi
Sun ei kannata lähestyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️531934- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381649