Jos nyt saan vanhalla, muttei kovin pienellä numerolla asunnon. Paikkakunnalla paljon vapaita asoja. Kauanko minun pitää asua asunnossa jotta voin tehdä asumisoikeuden yhteisomistajuuden purun asunnossa asuvalle täysi-ikäiselle lapselle. Kannattaako tehdä hakemus molempien nimiin? Nykyinen hakemus vain minun nimissä. Olen yli 55 joten varallisuusrajat ei koske minua. Lapseni on opiskelija, joten saisi asumistukea, mitä ei saa jos jään itse asumaan. En kuitenkaan mielelläni asuisi kahta vuotta, lapseni ei saisi asumistukea ja emme pysty maksamaan minun toisen asunnon josta en luovu ja ason kuluja koska lapsellani ei ole tuloja. Ensi vuonna saa uusilla numeroilla, mutta nyt lapseni on menettänyt vuokra-asunnon sen myynnistä johtuen ja jää asunnottomaksi.
Siirto lapselle nopeasti
4
196
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa kysyä yhtiöltä jonka asunnosta olette kiinnostuneita. Käsitykseni mukaan asossa pitää asua kaksi vuotta, ja hakijaksi pitäisi merkitä vain sinut, ettei lapsesi menetä tukia. Jos lapsesi on opiskelija, niin hänen kannattaa hakea opiskelija-asuntoa tai vapaiden markkinoiden vuokra-asuntoja.
- Anonyymi
Ei kai nämä asumisoikeusasunnot ole keinottelua varten, että lapsukainen saisi siitä kätevästi opiskelijakämpän. Ne on tarkoitettu niille, jotka on hakenut jonotusnumeron itselleen ja hakevat asuntoa tarpeeseen. Kehota lastasi hakemaan jonotusnumeron. Ja jos hänellä ei ole rahaa maksaa asumisoikeusmaksua, niin voithan sinä maksaa, jos on ylimääräistä rahaa.
- Anonyymi
Voihan sen maksaa, mitä siitä nyt menisi, pari tonnia jos maksu luokkaa 30 000.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.695952- 1295249
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4433173Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s991586Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661209- 291029
- 651001
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52859