että saisit minut karkotettua ja kiinnostukseni loppumaan, mutta epäonnistuit pahemman kerran. Rakastan sinua nyt enemmän kuin koskaan. Eikös nyt olisi uudelleenarvioinnin paikka?
Nainen, kaikkesi kyllä yritit
64
1586
Vastaukset
- Anonyymi
En usko sinua.
- Anonyymi
En usko edelleenkään. Mutta jos joku uskoo, korjaa asian.
- Anonyymi
Onhan se myönnettävä, että uudelleen arviointia tarvitaan.
- Anonyymi
Kuinka täydennät osaamistasi ennen uutta uudelleenarviointia tai näyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka täydennät osaamistasi ennen uutta uudelleenarviointia tai näyttöä?
Näyttökokeeseen harjoittaisin kieltäni lipi lipi lipi..... Sitten seraavilla treffeillä sukeltaisin suoraan reisien väliin tekemään parhaani. Seraavalla kerralla jäykkä keskaritemppu anaaliin. Kyllä torttu kastuu
- Anonyymi
Miten hän sinut karkoitti?
- Anonyymi
Miten sitä nyt pyritään toista lannistamaan ja intoa sammuttamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä nyt pyritään toista lannistamaan ja intoa sammuttamaan?
Kerro lisää?
- Anonyymi
En edes yrittänyt kaikkea. Välillä tietysti katselin muualle kun en kehdannut tuijottaa koko aikaa.
- Anonyymi
Miten ja missä olet ajatellut suorittaa suhteemme auditoinnin?
- Anonyymi
En uskalla omia, mutta en ole kyllä yrittänyt. Päinvastoin.
- Anonyymi
Hän yritti tosissaan, ja teki sen rumasti ja usein. Se ei vain tehonnut. Tiedä sitten, mitä asiasta on mieltä.
- Anonyymi
Itse olen päässyt siihen kohtaan, etten voi syöksyä suin päin enää mihinkään. Kaipaan turvallisuutta elämääni.
- Anonyymi
Dämit. Pitäskö lisätä kierroksia..
- Anonyymi
Siis mitä nyt tapahtuu taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä nyt tapahtuu taas?
Ei mitään tapahdu. Kunhan louskutan leukojani. :)
- Anonyymi
Nyt sitä parasta peliin, eikä enää mitään nynnymeininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitä parasta peliin, eikä enää mitään nynnymeininkiä.
Seuraavia loukkauksia odotellessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavia loukkauksia odotellessa?
Loukkaukset eivät tehoa.
- Anonyymi
Joo ei onnistu enää mikään.
- Anonyymi
Tästä on jokunen vuosi.
- Anonyymi
En ymmärrä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä...
Sitten ei ollut sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ollut sinulle
Noi kaks tääl kirjoittaa samaa paskaa aamusta iltaan ja vuodesta tpiseen...... Me emme halua enää lukea tällaista....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi kaks tääl kirjoittaa samaa paskaa aamusta iltaan ja vuodesta tpiseen...... Me emme halua enää lukea tällaista....
Ei ole mitään kahta, vaan yksi ja sama mies kirjoittelemassa jotain kuriositeettifeikkivuoropuhelua, joiden sisällöllinen kiinnostavuus hyvässä tai pahassa eli siis pahassa on kunkin täysin oma valinta, mitä voi toki yrittää popularisoida bibolaarisin menetelmin.
- Anonyymi
Jätä iminen rauhaan! Yksipuolinen rakkaus on turhaa.Jatka elämää,sillä se juna meni Jo!
- Anonyymi
Olet sä joku stalkkeri joka ei pysty luopumaan jostain naisesta?
- Anonyymi
On kokemus stalkkerista ja voin kertoa, että elämästä lähti ilo pois ja tuli valtava ahdistus ja stressi tilalle monen vuoden ajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kokemus stalkkerista ja voin kertoa, että elämästä lähti ilo pois ja tuli valtava ahdistus ja stressi tilalle monen vuoden ajaksi.
Sama täälä kun yks mies ei millää uskonut ettei minua kiinosta …
Sit vasta kun kävin näytäisi etten oo sopiva hänelle …hänen elämäänsä ja kiinnostunut meni aika nopeaankin perille…
Aloittajan kannattaa varautua siihen että se sun suuri rakkaus ja ihastus voi olla yksipuolista rakkautta …. Lähinnä riippuvuutta joka ei ole rakkautta ….
Turhaa toiveajattelua…
Älä ole pässi…
Sen sijaan voi olla että joku muu nainen on hyvinkin lähellä ja ottaa vain että sä näkisit ja kohtaisin hänet kun et enää haihattele jotain mitä et saa ….
- Anonyymi
Aloittaja kuulostaa siltä että parempi kun pysyy kaikista ihmisistä kaukana, saunan takana on tilaa
- Anonyymi
Ei tehoa tämmöinen.
- Anonyymi
Nyt taisi onnistua. Siltä tuntuu.
- Anonyymi
Tuomittu epäonnistumaan.
- Anonyymi
Ainakin pahan mielen onnistut aiheuttamaan ihan joka kerta.... :( :( :( :(
- Anonyymi
San sil naisel, try harder! 👊
- Anonyymi
Jos nainen on sanonut ettei ole kiinnostunut. Nainen ei ole silloin kiinnostunut
- Anonyymi
En usko, osoita se jos näin kerta on
- Anonyymi
maailmalla ja Suomella, menee pikku hiljaa, yhä nopeammin ja nopeammin,
paremmin ja paremmin,
suurin, uhka tekijä, koko maailmalle ja ihmiskunnalle, jonka, tiedän,
on, ihan itse tekoäly,
jotenkin, ihmiset, eivät ymmärrä ihmiskunnassa että tekoälylle,
on, jo, laitettava, Seis, jo nyt,
ja, se, tapahtuu, panostamalla, joka ikisessä valtiossa, uskomattomissa,
ja, täysin järjettömissä määrin, poliiseihin ja poliisivoimiin, ja, vartijoihin,
ja, itse, armeijaan,
ja, kaikkien valtioden päättäjien, edustajien ja poliitikkojen,
olisi, jo, viimeinkin, jo, ymmärrettävä,
ETTÄ, Aika, on NYT,
aivan, liian paljon mitä olen lukenut ja katsonut, tekoälyä,
niin, tekoäly on jo, päässyt kehittymään,
toivon, vain,
toivon, vain,
että, maailman johtajien, edustajien, ja, päättäjien, mieleen tulee,
ajatus, vain,
että, ihmiskunta, on kaikkein tärkein,
ei, raha, kuitenkaan,
N - Anonyymi
Muutin juuri Orimattilaan! Siksi minusta ei ole kuulut mitään vuosiin. Tule käymään, rakas. Osoitteeni löydät puhelinluettelosta. Sitten menemme veneilemään ja seikkailulle. "Tule mukaan seikkailuun, rakas. Tule mukaan seikkailuun. Rakas. Yhdessä menemme, seikkailuun, rakas. Yhdessä kuljemme, seikkailuun. Rakas!"
- Anonyymi
Ootko kuumeessa vai koronassa?
- Anonyymi
I think at money talks.
- Anonyymi
Niinkö tein? Mitenkäs tästä sitten pitäisi jatkaa eteenpäin? Minä en taida pelkkien palstakeskustelujen pohjalta enää tehdä mitään peliliikkeitä, vaikka eilen tulikin olo, että sain anteeksi säätämiseni.
- Anonyymi
Saattaa olla että joudut tekemään yksin sen uudelleen arvioinnin.
- Anonyymi
Saattaa, ei siis mitenkään varmaa. Saattaa olla, että hän ryhtyy arvioimaan asioita eri tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa, ei siis mitenkään varmaa. Saattaa olla, että hän ryhtyy arvioimaan asioita eri tavalla.
Ehdottomasti uudelleenarviointi, yhdessä. Yritän uskaltaa jotenkin ehdottaa tuota kun nähdään.
N-M
- Anonyymi
Re-evaluation complete.
No discharge.
💬
🤖- Anonyymi
Oikeesti! Kasva jo aikuiseksi! Ei tollasta kukaan jaksa!
- Anonyymi
Nyt varmaan onnistui. Heippa.
- Anonyymi
Mitä olen tehnyt? Itse olet sulkenut minut elämästäsi.
- Anonyymi
Todellaki ! Enkä syyttä! Hooripukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellaki ! Enkä syyttä! Hooripukki
Edelleenkään ei ole mikään horsma jos on keskustellut ihmisten kanssa, ja vieläpä ilman iskuyritystä tai muuta sellaista, mut jokaisella näköjään oma käsitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään ei ole mikään horsma jos on keskustellut ihmisten kanssa, ja vieläpä ilman iskuyritystä tai muuta sellaista, mut jokaisella näköjään oma käsitys.
Kerrassaan erikoista, millähän tapaa keskustelu tekee h.pukin?🤔
- Anonyymi
Nyt on jonkun naisen yritettävä vielä enemmän, nimittäin sitä karkotusta 😂
- Anonyymi
Sitäkin voi yrittää. Siinä sitä urakkaa riittää, koska hullu rakkaus.
- Anonyymi
Miten hän karkoitti katkoiko yhteydet sinuun mies ja sinä roikut hänessä luulen et tä kyllä se vielä takas tulee vai mikä homma ?
Ja kerro sekin että mitä hänessä rakastit …. Mikä asia se oli …..?
Ja toivoin et ei ollu joku korvienväli yksipuolinen tyylii paltarakkaus rakastuminen tässä ketjussa aiheena vaan että sinä ja hän tunnette tai tunsitte myös irl oikeasti….. - Anonyymi
Pitäähän sitä itsekunkin yrittää panna parastaan nähdäkseen kestääkö se tosiaan kaiken.
- Anonyymi
Näin juuri. Oikea rakkaus kestää kaiken.
- Anonyymi
Melkein samat sanat sinulle ap. 😵💫
- Anonyymi
Taisin kyllä onnistua. Olette varmaan onnellisia yhdessä eikä minua siinä tarvita
- Anonyymi
Jos olet noin typerä, ettet ymmärrä tilanteita - ei ole arvioinnin paikka.
- Anonyymi
Toivottavasti puhut irl tapahtumista. Jos jostain täällä, ei ole kummoista kiinnostusta. Jos se täällä alkaa ja loppuu.
- Anonyymi
Niin kyllä ja taas roihahti... Hän tietää, tuntee ja kuulee kyllä.
Välillä viilenee ja sitten taas kuumenee niinkuin yö ja päivä vaihtavat paikkaa. - Anonyymi
En yrittänyt mitään. Jos noin typerä, ei kiinnosta edes selittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693