En ole tätä kertonut aikaisemmin, mutta jotenkin romahdit sen 2013 kesän aikana. Palauduit siitä, mutta vain osittain. Blondille.
Ymmärrän että katkeroiduit
35
658
Vastaukset
- Anonyymi
Kesä 2013 oli oikeastaan ihan v*tun jees. T. Blondi
- Anonyymi
Mitä silloin tapahtui?
- Anonyymi
Säikähdin ihan sikana sitä miten huonoon kuntoon olit mennyt kesän aikana. Tajusin minuutissa, ettei susta ole vaimoksi enää. Elämäni kauheimpia hetkiä.
AP.- Anonyymi
Kyllä on satusedällä taas traagiset jutut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on satusedällä taas traagiset jutut
Oli se traagista kyllä.
- Anonyymi
Se olikin painajaismainen kesä.
- Anonyymi
Oli se outo kyllä.
- Anonyymi
Oli kyllä. En halua sitä muistella. Onneksi aika hävitti siitä osan. Kauan kyllä meni. Tosi outo juttu itsestänikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kyllä. En halua sitä muistella. Onneksi aika hävitti siitä osan. Kauan kyllä meni. Tosi outo juttu itsestänikin.
Millä tavalla aika hävitti? Et muista enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla aika hävitti? Et muista enää?
En muista. Tapahtui paljon pahoja asioita yhtä aikaa ja olin kai jo silloin sairastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista. Tapahtui paljon pahoja asioita yhtä aikaa ja olin kai jo silloin sairastunut.
En tiennytkään että olit sairastunut jotenkin. Sehän selittää paljon. Mikä sairaus se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että olit sairastunut jotenkin. Sehän selittää paljon. Mikä sairaus se on?
Yritin kelata mielessä menneitä tapahtumia. Kirjoitin niitä mitä muistin myöhemmin ylös ja yritin laittaa aikajärjestykseen. Kysymyksesi oli hölmö. En tiedä itsekään mitä se oli. Lääkärit ei löytäneet silloin mitään.. Ihan normaalina elämän vastoinkäymisinä pidettiin. Kysyttiin kyllä mitä olen syönyt tai juonut, mutten oman tietoni mukaan mitään ihmeellistä. Kerran menin suihkuun ja ihmettelin kämmenten kokoisia mustelmia kehossa. Sain vaan helposti mielestäni mustelmia. En halua tätä enää muistella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin kelata mielessä menneitä tapahtumia. Kirjoitin niitä mitä muistin myöhemmin ylös ja yritin laittaa aikajärjestykseen. Kysymyksesi oli hölmö. En tiedä itsekään mitä se oli. Lääkärit ei löytäneet silloin mitään.. Ihan normaalina elämän vastoinkäymisinä pidettiin. Kysyttiin kyllä mitä olen syönyt tai juonut, mutten oman tietoni mukaan mitään ihmeellistä. Kerran menin suihkuun ja ihmettelin kämmenten kokoisia mustelmia kehossa. Sain vaan helposti mielestäni mustelmia. En halua tätä enää muistella.
Ai jaa, onko tuossa kätketty merkitys? En tajunnut ollenkaan että sellaista olit kokenut. Miksi se tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, onko tuossa kätketty merkitys? En tajunnut ollenkaan että sellaista olit kokenut. Miksi se tapahtui?
Ei ollut kätkettyä merkitystä. Yhtä sekava vain mitä silloisista tapahtumista muistikuvat. Aikajärjestys puuttuu, jotta voisin itse päätellä asioita ilman vastausta. Ja yksi viittaus aloitukseen, etten pidä sinua omiin tapahtumiini syyllisenä, vaikkeivat ne voineet olla kaikkeen ympärilläni olemaan vaikuttamatta. En ole siis katkera sinulle, vaan nuo omat oudot muistot ja epäilykset jotka vaivaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kätkettyä merkitystä. Yhtä sekava vain mitä silloisista tapahtumista muistikuvat. Aikajärjestys puuttuu, jotta voisin itse päätellä asioita ilman vastausta. Ja yksi viittaus aloitukseen, etten pidä sinua omiin tapahtumiini syyllisenä, vaikkeivat ne voineet olla kaikkeen ympärilläni olemaan vaikuttamatta. En ole siis katkera sinulle, vaan nuo omat oudot muistot ja epäilykset jotka vaivaavat.
Mitkä oudot muistot vaivaavat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä oudot muistot vaivaavat?
Tapahtumista sillä ajalla irl ja xmiestäni. Pidän itseäni tyhmänä, että tämän edes tähän kirjoitin. Hyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂
Naurattaa 😂😆😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😆😂😆😂😆😂🤣😂🤣😂😆
- Anonyymi
Ei ole mitään syytä romahtaa päinvastoin
- Anonyymi
Olette köyhiä pieruja se ero on
- Anonyymi
Sanoisin köyhää tuhnuksi. Varakkaalta luulisi lähtevän jo pieru.
- Anonyymi
Ai. Minusta se oli hyvä kesä. Ensimmäinen asunto missä oli pihamaa ja sitä laitoin innoissaan istutin paljon kukkia sekä ostin sellaisen pienen suhkulähteen ja marjapuskia ja otettiin kissanpentu sekä puput pääsi ulos.
- Anonyymi
Aika paljon tuskaa tässä ketjussa.
- Anonyymi
En ollut tuolloin blondi.
- Anonyymi
Onks miähelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miten romahdin? Enemmänkin tuntui välillä menemään liian lujaa. Jotain asioita kadun syvästi.
- Anonyymi
Ai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä?
Miten kohtelin yhtä ihmistä, sitä kadun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hähähää enpäs kadutaan t . Trolliolli 5vee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi, oi, no hän on varmaan antanut anteeksi. Jos todella kohtelit huonosti, hienoa, että kadut. Kertoo ihmisestä paljon. Hän on päässyt varmaan eteen päin. Voi hyvin!
- Anonyymi
Näin väkivaltaisesti puhuvalla miehellä ei ole mitään asiaa mun elämään
- Anonyymi
Ei, se oli kyllä jo aiemmin, ennen kuin edes tavattiin. T plondi
- Anonyymi
Elämäni parhaimpiin kesiin kuuluu ehdottomasti, mutta en olekaan blondi :)
- Anonyymi
Olihan siinä kaikenlaista, silmiäkin avaavaa yhteen syssyyn minkä jälkeen sitä piti vaan kasata niistä raunioista jotain elämää muistuttavaa. Ulkoinen jäi varmasti omaan arvoonsa, sitä alkoi olla vaikea näyttää edes jotakuinkin ihmiseltä. Se oli kuin ansa kun juoni tuntui jo olevan ohi. Teki mieli jättää sikseen kun tuntui ettei ollut enää paljoa minkä vuoksi uskaltaa. Ja menin juuri sinne minne ei olisi pitänyt. Myös tunne kuin olisi koko ajan ollut tulossa sairaaksi. Hajoamisenkin tunne ja jälkeenpäin ajatellen intuition ja sokeiden pisteiden summa, sekoitus huomioituja ja huomiotta jätettyjä tosiasioita. Ajattelin sen kaiken jälkeen pitkään ettei minusta ole enää iloa kellekään. Eikä muutenkaan mitään tekoa. Se oli virhe jolle ei enää nähdä mitään.
.- Anonyymi
Missä oli kaikenlaista? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628