Pystyisimmeköhän parempaan? Paremmin kuin kaksi kiertotähteä, jotka kiertävät toisensa etäämpää ja jotka eivät kohtaa. Jokin on singonnut ne radalleen, sitä ne kulkevat poikkeamatta tieltänsä. Lähemmäksi toisiansa ne eivät pääse, ja niin kai on tarkoitettu.
A-nainen, myös tänään
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät kyllä itse tähän vastauksen sisimmässäsi. Avaa mieli, niin tunnet sen energian.
- Anonyymi
Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?
Ei. Tunnet kun ajattelen.
- Anonyymi
En ole hävinnyt mihinkään. Voisithan sinä ihan oikeastikkin minua, eikä tänne kirjoitella 😉 vink vink*.❤
- Anonyymi
Ehkä, niin on tosiaan tarkoitettu. Älä luovu sun romanttisuudesta<3 toisesta sitä ei niin paljon löydy kumminkaan.
- Anonyymi
Kenestä toisesta? Itsestäsi et kuitenkaan puhu?
- Anonyymi
Romanttisuus yksin on kuin häät ilman morsianta.
- Anonyymi
Kyllä pystytään, mut just nyt ei oo oikea hetki🥺 uskon, että ensi kesänä molemmilla tai ainakin toisella on parempi elämäntilanne ja pystymme paremmin lähentymään ja tutustumaan🤗 oot rakas…
- Anonyymi
Ai niin joo. Tämä oli A-naiselle. Eikös se ole vähän kohtuutonta, että minä tunnen sen, kun häntä janoat ja kaipaat. Minusta se on.
- Anonyymi
Sulla niitä pieniä kuita sun muita pyrstötähtiperskärpäsiä on ympärillä ihan riittämiin jotta ääriviivaskin ihan sumentuu. Poikkeamat gravitaatiokentässä aiheuttavat näin ollen kriittisen massan lain...
- Anonyymi
Jaha jaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha jaha
Kovasti yrität taas riipiä jotain irrallisia galaksinkappaleita, tuskin yhtäkään ns asteroidia enää kiinnostelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaha jaha
Astebroidi,move on ☄️
- Anonyymi
Sun täytyy tahtoa sitä myös. Sulla on esteitä.
- Anonyymi
Apua! Tää oli tarkoitettu Ö-naiselle.
Sori siitä. - Anonyymi
Ettekö sitten nää missään? Jos näkemisen mahdollisuutta ei ole, niin sitten on ihan perinteinen viestittely keksitty.
- Anonyymi
Näin A naisena joka on katkonut irl viestittely yhteyksiä syystä miesten kanssa sanon että
Aina se ei ole mahdolista …. Olen itsekin lähiaikoina alle puolivuotta sitten estänyt yhteyden pito mahdollisuuden syystä ,,,,
Eli ei se viesti oo aina mahdolista vaikka niin haluas …
- Anonyymi
Kuvaile A-naista jota kaipaat…..
Muutakin että hän on kuin tähti …. Eli kaukainen haave joka ei koskaan saavu elämääsi…
Entäs ne muut naiset joiden kanssa olet tekemisissä ja vietät aikaasi….
Eikö niistä kukaan ole kun tämä sinun haavenaisesi…? - Anonyymi
Kuka olet? Laittaisit edes sen alkukirjaimesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591833Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471735Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3041326RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244837Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29785Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142767- 36760
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184649
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa42612