A-nainen, myös tänään

Anonyymi-ap

Pystyisimmeköhän parempaan? Paremmin kuin kaksi kiertotähteä, jotka kiertävät toisensa etäämpää ja jotka eivät kohtaa. Jokin on singonnut ne radalleen, sitä ne kulkevat poikkeamatta tieltänsä. Lähemmäksi toisiansa ne eivät pääse, ja niin kai on tarkoitettu.

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedät kyllä itse tähän vastauksen sisimmässäsi. Avaa mieli, niin tunnet sen energian.

• Anonyymi

Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?

Ei. Tunnet kun ajattelen.

• Anonyymi

En ole hävinnyt mihinkään. Voisithan sinä ihan oikeastikkin minua, eikä tänne kirjoitella 😉 vink vink*.❤

• Anonyymi

Ehkä, niin on tosiaan tarkoitettu. Älä luovu sun romanttisuudesta<3 toisesta sitä ei niin paljon löydy kumminkaan.

• Anonyymi

Kenestä toisesta? Itsestäsi et kuitenkaan puhu?

• Anonyymi

Romanttisuus yksin on kuin häät ilman morsianta.

• Anonyymi

Kyllä pystytään, mut just nyt ei oo oikea hetki🥺 uskon, että ensi kesänä molemmilla tai ainakin toisella on parempi elämäntilanne ja pystymme paremmin lähentymään ja tutustumaan🤗 oot rakas…

• Anonyymi

Ai niin joo. Tämä oli A-naiselle. Eikös se ole vähän kohtuutonta, että minä tunnen sen, kun häntä janoat ja kaipaat. Minusta se on.

• Anonyymi

Sulla niitä pieniä kuita sun muita pyrstötähtiperskärpäsiä on ympärillä ihan riittämiin jotta ääriviivaskin ihan sumentuu. Poikkeamat gravitaatiokentässä aiheuttavat näin ollen kriittisen massan lain...

• Anonyymi

Jaha jaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha jaha

Kovasti yrität taas riipiä jotain irrallisia galaksinkappaleita, tuskin yhtäkään ns asteroidia enää kiinnostelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha jaha

Astebroidi,move on ☄️

• Anonyymi

Sun täytyy tahtoa sitä myös. Sulla on esteitä.

• Anonyymi

Apua! Tää oli tarkoitettu Ö-naiselle.
      Sori siitä.

• Anonyymi

Ettekö sitten nää missään? Jos näkemisen mahdollisuutta ei ole, niin sitten on ihan perinteinen viestittely keksitty.

• Anonyymi

Näin A naisena joka on katkonut irl viestittely yhteyksiä syystä miesten kanssa sanon että
        Aina se ei ole mahdolista …. Olen itsekin lähiaikoina alle puolivuotta sitten estänyt yhteyden pito mahdollisuuden syystä ,,,,

Eli ei se viesti oo aina mahdolista vaikka niin haluas …

• Anonyymi

Kuvaile A-naista jota kaipaat…..
      Muutakin että hän on kuin tähti …. Eli kaukainen haave joka ei koskaan saavu elämääsi…

Entäs ne muut naiset joiden kanssa olet tekemisissä ja vietät aikaasi….
      Eikö niistä kukaan ole kun tämä sinun haavenaisesi…?

• Anonyymi

Kuka olet? Laittaisit edes sen alkukirjaimesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä

Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      1833
    2. Kaukosuhteet.

Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan
      Sinkut
      347
      1735
    3. Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.

Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii
      Maailman menoa
      304
      1326
    4. RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa

Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.
      Maailman menoa
      244
      837
    5. Rällääjä bemari

Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa
      Kiuruvesi
      29
      785
    6. Kaipaan piristystä!

Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?
      Sinkut
      142
      767
    7. Minua hävettää että olin joskus kanssasi

Tai suorastaan oksettaa 😅😅
      Ikävä
      36
      760
    8. Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi

Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i
      Tunteet
      35
      675
    9. No persut, päättyikö ne neuvottelut nyt?

Hyvä RKP! 🤣🤣🤣
      Maailman menoa
      184
      649
    10. Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki

Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa
      Maailman menoa
      42
      612
    Aihe