A-nainen, myös tänään

Anonyymi-ap

Pystyisimmeköhän parempaan? Paremmin kuin kaksi kiertotähteä, jotka kiertävät toisensa etäämpää ja jotka eivät kohtaa. Jokin on singonnut ne radalleen, sitä ne kulkevat poikkeamatta tieltänsä. Lähemmäksi toisiansa ne eivät pääse, ja niin kai on tarkoitettu.

19

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedät kyllä itse tähän vastauksen sisimmässäsi. Avaa mieli, niin tunnet sen energian.

• Anonyymi

Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senkö, että kuljet omaa rataasi, kuten tähänkin asti?

Ei. Tunnet kun ajattelen.

• Anonyymi

En ole hävinnyt mihinkään. Voisithan sinä ihan oikeastikkin minua, eikä tänne kirjoitella 😉 vink vink*.❤

• Anonyymi

Ehkä, niin on tosiaan tarkoitettu. Älä luovu sun romanttisuudesta<3 toisesta sitä ei niin paljon löydy kumminkaan.

• Anonyymi

Kenestä toisesta? Itsestäsi et kuitenkaan puhu?

• Anonyymi

Romanttisuus yksin on kuin häät ilman morsianta.

• Anonyymi

Kyllä pystytään, mut just nyt ei oo oikea hetki🥺 uskon, että ensi kesänä molemmilla tai ainakin toisella on parempi elämäntilanne ja pystymme paremmin lähentymään ja tutustumaan🤗 oot rakas…

• Anonyymi

Ai niin joo. Tämä oli A-naiselle. Eikös se ole vähän kohtuutonta, että minä tunnen sen, kun häntä janoat ja kaipaat. Minusta se on.

• Anonyymi

Sulla niitä pieniä kuita sun muita pyrstötähtiperskärpäsiä on ympärillä ihan riittämiin jotta ääriviivaskin ihan sumentuu. Poikkeamat gravitaatiokentässä aiheuttavat näin ollen kriittisen massan lain...

• Anonyymi

Jaha jaha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha jaha

Kovasti yrität taas riipiä jotain irrallisia galaksinkappaleita, tuskin yhtäkään ns asteroidia enää kiinnostelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha jaha

Astebroidi,move on ☄️

• Anonyymi

Sun täytyy tahtoa sitä myös. Sulla on esteitä.

• Anonyymi

Apua! Tää oli tarkoitettu Ö-naiselle.
      Sori siitä.

• Anonyymi

Ettekö sitten nää missään? Jos näkemisen mahdollisuutta ei ole, niin sitten on ihan perinteinen viestittely keksitty.

• Anonyymi

Näin A naisena joka on katkonut irl viestittely yhteyksiä syystä miesten kanssa sanon että
        Aina se ei ole mahdolista …. Olen itsekin lähiaikoina alle puolivuotta sitten estänyt yhteyden pito mahdollisuuden syystä ,,,,

Eli ei se viesti oo aina mahdolista vaikka niin haluas …

• Anonyymi

Kuvaile A-naista jota kaipaat…..
      Muutakin että hän on kuin tähti …. Eli kaukainen haave joka ei koskaan saavu elämääsi…

Entäs ne muut naiset joiden kanssa olet tekemisissä ja vietät aikaasi….
      Eikö niistä kukaan ole kun tämä sinun haavenaisesi…?

• Anonyymi

Kuka olet? Laittaisit edes sen alkukirjaimesi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3428
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2832
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2421
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1825
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1603
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1545
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1340
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe