tai joudun hakeutumaan eri työpaikkaan. En kestä nähdä joka päivä sua niin ihanana ja rakastettavana.....
Ehkä et noteraa mua koska olen sua nuorempi. ?
Mut sehän tasottuu sillä kun sä näytät kymmenen vuotta nuoremmalta.
Jos mulle hetkeksi lupautuisit, niin kotiini näytän sulle tien......
M-nainen, päästä mut pahasta unesta
18
67
Vastaukset
- Anonyymi
Teette töitä joka päivä yhdessä?
- Anonyymi
24/7
ei toki :)
mut 4-5 pv viikos
- Anonyymi
Hetkeksi en sulle rupia
iäksi en sulle kelepaa
Hetkeksi olin sulle huvia
ventovieras, harhakuvia...... - Anonyymi
Tee itsesi näkyväksi
- Anonyymi
Myönnetään että m-nainen on kyllä ihana. 😘
- Anonyymi
Vaihda työpaikkaa vaan oman itsesi tähden.Muten sanon pomolle käytöksesi on seksualista häirintää.Työstä ei oteta suhteita.Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Aika moni suhde on alkanut työpaikalta.
Ei se ole mitenkään kiellettyä että rakastuu työksveriin.
Hyvin tutustuu siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni suhde on alkanut työpaikalta.
Ei se ole mitenkään kiellettyä että rakastuu työksveriin.
Hyvin tutustuu siinä.Työkaveriin , oli tarkoitus kirjoittaa.
- Anonyymi
Tosi yleistä tavata työpaikalla, varmaan kolmasosa pareista.
- Anonyymi
Häirintää ei tarvii sietää edes täällä. Nettikiusaaminen on nykyään rikos vaikkei nimeä laitakaan, se ongitaan sieltä bittiavaruudesta.
- Anonyymi
Saa olla tyhmä jos hakee seksiseuraa työpaikalta. Normaalit suhteet on eri asia.
- Anonyymi
eikö seksisuhde ole normaali suhde?
Mitä tarkoitat normaaleilla suhteilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö seksisuhde ole normaali suhde?
Mitä tarkoitat normaaleilla suhteilla?Työpaikalla pitää pystyä olemaan hyvissä väleissä ja läheisissä tekemisissä pitkäaikaisesti. Ei sovi yhteen seksisekoilun kanssa. Eri jos aletaan seurustelemaan vakituisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla pitää pystyä olemaan hyvissä väleissä ja läheisissä tekemisissä pitkäaikaisesti. Ei sovi yhteen seksisekoilun kanssa. Eri jos aletaan seurustelemaan vakituisesti.
Onko seksisuhde aina seksisekoilua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla pitää pystyä olemaan hyvissä väleissä ja läheisissä tekemisissä pitkäaikaisesti. Ei sovi yhteen seksisekoilun kanssa. Eri jos aletaan seurustelemaan vakituisesti.
Siinä oli eräskin sinkkumies erittäin hyvissä väleissä työpaikan leidien kans , vuoroin kenenkin kanssa peittoja heiluttelemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli eräskin sinkkumies erittäin hyvissä väleissä työpaikan leidien kans , vuoroin kenenkin kanssa peittoja heiluttelemassa.
Hyvä meininki, Suomen syntyvyys nousee samaan tahtiin kuin ne leidien hameetkin :-)
- Anonyymi
jtsaah sano aikamiespoikakin kun mode viestin poisti
Onko tää M se Poikamiesboksi leffan pääosaa näytelleen shöörlin näköne?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205487
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723