Kun sä tiedät mun iän, mutta mä en voi heittää sun omasta kuin arvauksia ja olen maailman huonoin arvaamaan.
Paljonko mies meillä on ikäeroa?
24
717
Vastaukset
Keltä mieheltä tätä kysytään? Omasta puolestani voin sanoa, että on, paljon.
- Anonyymi
En kysy sulta, kun sen verran olen palstaillut että tiedän ettet ole se ketä kaipaan (enkä ole N). Mutta mielenkiinnosta: kuinka paljon on paljon? Mulla on sinun tilanteesi nähden käänteinen tilanne näet.
Anonyymi kirjoitti:
En kysy sulta, kun sen verran olen palstaillut että tiedän ettet ole se ketä kaipaan (enkä ole N). Mutta mielenkiinnosta: kuinka paljon on paljon? Mulla on sinun tilanteesi nähden käänteinen tilanne näet.
Useita kymmeniä vuosia on varmasti paljon... Harmittavan paljon. Kunpa olisi vähemmän. Vaan minkä sille mahtaa. Rakkaus ei katso ikää... Tai ihastuminen.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Useita kymmeniä vuosia on varmasti paljon... Harmittavan paljon. Kunpa olisi vähemmän. Vaan minkä sille mahtaa. Rakkaus ei katso ikää... Tai ihastuminen.
Tämähän se... Toisaalta en itse haluaisi olla vanhempi ja kyllä ne kypsät piirteet ja rauhallinen olemus sattuvat sytyttämään miehessä.
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se... Toisaalta en itse haluaisi olla vanhempi ja kyllä ne kypsät piirteet ja rauhallinen olemus sattuvat sytyttämään miehessä.
Hmm... Hyvä jos niin on. :)
- Anonyymi
4-5 v
- Anonyymi
Tuo saattaisi osua aika lähelle. Mies nuorempi. Vaikka toivon että erehdyn ja mies on vanhempi. Sivusta
- Anonyymi
Haittaako se jos vauhti senku kiihtyy vaa.
https://youtu.be/pkoW4c_mJXk - Anonyymi
iäisyys taitaa olla.
- Anonyymi
Trolli kysyy anonyymeiltä ikäeroa :-D
Eihän tuossa ole mitään järkeä. - Anonyymi
Neljä vuotta oli viimeksi ikäeroa
- Anonyymi
Kumpaan suuntaan?
- Anonyymi
Nainen ketä kaipaan on vuoden vanhempi
Sopivasti.
- Anonyymi
Veikkaisin että sellaset 10v ainakin. Mitä nyt päättelin siitä kun nuori naisen alku selittää työkaverilleen aineista mistä kirjoitti lukiossa.
- Anonyymi
56 vuotta
- Anonyymi
Vastaan että tämän aloituksen tekoon nähden aikaa kulunut 18417 päivää 20 tuntia 46 minuuttia, laske siitä.
- Anonyymi
Jos jakajana 360, niin olet noin 52v - sivusta
- Anonyymi
62 v
- Anonyymi
Riittävästi ymmärtämiseen ja arvostamiseen,
https://youtu.be/F1kWol7HeTQ
siitähän rakkaudessa on kyse. - Anonyymi
Oisko joku n. 6v?
- Anonyymi
Olis. Mä miehenä olen 6 vuotta vanhempi.
- Anonyymi
reilut 10v
- Anonyymi
17 vuotta vanhempi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4968648Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1275940Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3074965Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli594667Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744216Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1643982SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723818- 911768
- 991312
- 47909